לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאן כתוב תיאור הבלוג וזה נורא מעניין ומסקרן אתכם לראות מה כתוב בו.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

I won't let this builed up inside of me




וואו, כמה זמן לא כתבתי כאן. לא היה לי ממש מה לכתוב.

טוב, עכשיו כן יש דברים חדשים, התקדמויות וכו'.

יש לי חונכת וזה קצת גורם לי להרגיש מפגרת אבל היא אחלה של בנאדם אז פאק איט.

בקרוב מתחילה לעבוד דרך תעסוקה נתמכת המדריכה של זה צריכה ליצור איתי קשר.

מתחילה חוגי יצירה.

מתחילה גם בקרוב להשלים בגרויות ו12 שנות לימוד גם חשוב.

הכל בזכות הנחמדות של ועדת סל שיקום של משרד הבריאות. יאי..

 

anyway, החלטתי לא מזמן שאני מפסיקה לאכול כי כבר נמאס לי מהשומנים וכל פעם שאני מכניסה אוכל לפה אני בוכה.

אז כמו מפגרת גם סיפרתי לחבר שלי והוא עשה לי טרור כמו בן זוג אוהב צריך לעשות. בע.

לא יודעת מה אני אעשה בסופו של דבר.

הוא בטוח שעכשיו שההפרעת אכילה באה זה סימן שהמצב שלי מתחיל להידרדר שוב כי ככה זה היה בפעם הקודמת.

אין לי מושג אם זה נכון או לא ובתכלס לא מעניין אותי כל כך.

אני בעצם בטוחה שהמצב לא מידרדר אני לא הייתי יציבה ככה הרבה זמן.

 

לא מזמן הייתי אצל משפחה בעפולה עם אמא שלי והיא קנתה לי תיק וארנק ממש יפים, איך אני אוהבת דברים חדשים ויפים סבבי

הרווחתי 220 שקל מאסיפת ילד מבית ספר הביתה אז קניתי לעצמי יומן girly עם עט ורוד girly תואם (כזאת אישה..) כדי שהכל יהיה מסודר ומחזיק מפתחות עם אבן שמסמלת בריאות ועוד 2 דברים קטנים לחבר שלי. (אני לא אספר מה כי אולי הוא יחליט לראות אם כתבתי משהו ויראה מה קניתי לו ואז...)

 

זהו, שבוע הבא ביום שבת יש לי יומולדת 19 (!) ואם ישלחו את הדרכונים בזמן (עשינו דרכונים) אז חבר שלי לוקח אותי להפלגה ב14 לקפריסין ואני אחגוג שם את היומולדת איתו בסטייל 3:

 

נראה לי שזהו,

להית'.

נכתב על ידי , 6/10/2010 19:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשפיות זמנית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שפיות זמנית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)