לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TH_Story-סיפור בהמשכים


Tokio Hotel Stories

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

היי : )


זאת רק אני ? או שגם אתם חוו את זה ?
קשה לי .. כל כך קשה לי ... אני כל כך אוהבת את ביל וסובלת מזה ! אני חולמת עליו כל לילה , חושבת עליו כל היום , לא מרוכזת בכלום , מדברת עליו בלי הפסקה ..
הכל : ביל ביל ביל ביל ביל ! 
אז מיסטר ביל ? יש לי משהו להגיד לך !
אני שונאת אותך! אני כל כך שונאת אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה אני שונאת אותך ?
כי אתה לא יוצא לי מהראש !
כי אתה מפריע לי ללמוד !
כי אני מנסה להיתאבד ביגללך !
כי אני אוהבת אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אאאאאאוף \=
הוא משגע אותי ! למה אתה חי ביל למה ?! למה אני צריכה ליסבול מימך ?! למה אני מנסה אבד את החיים שלי על בנאדם שלא שווה את זה ?! אתם יודעים מה ?! הוא כן שווה את זה !
כי עם הוא לא היה שווה את זה , לא הייתי עושה את זה .... ביל ? אני שונאת אותך כל כך .. ואוהבת באותה מידה .. אני כל כך מבולבלת .... אוף !!!!! למה הכל חייב להיות כל כך קשה ?!
למה כל בוקר אני צריכה להיתעורר מחלום עליו וליבכות שהוא לא שלי ?! שעוד אלפי בנות אוהבות אותו ! שהיו לו מליון חברות ! שהוא כל כך מכאיב לי ושאני אוהבת אותו .... למה ?!
אאוף אני פשוט רוצה להיתעורר ולהבין שזה היה רק חלום בלהות ! אבל אי אפשר .. כי את מה שאני מרגישה ? אי אפשר לשנות ....
שתי סירטונים ששברו אותי ,
וואי הסירטון השני הזה כל כך מתאר אותי אות הרגשות שלי ! כאילו הוא ניכתב עליי ! ממש !!!! עכשיו אתם  מבינים כמה אני סובלת ? כמה קשה לי ?
נימאס לי כבר .. לחיות כל יום ככה ... בידיעה שהוא סתם זמר שאני לא אפגוש בחיים ואני סתם סובלת ביגללו ... כל כך קשה לי .... : (
תגיבו , צ'וס .


נכתב על ידי , 20/4/2010 14:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



475
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTH_Story-סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TH_Story-סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)