לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silly me


האקונה מטאטה !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אחח אני אוהבת את פסח :)


חופש פסח התחיל ואני כבר מאושרת :)

חיכיתי לחופש הזה המון המון זמן וזה סוףסוף הגיע

 ויצאתי כבר מלא ורק התחיל החופש .. היום הייתי ביום כיף עם אחותי המדהימה שקנתה לי חולצה מושלמת  

עוברים עליי המון דברים וחוויות שלא חוויתי בזמן האחרון (לא מה שאתם חושבים חחחחחח)

וסתם הבנתי כמה הייתי זקוקה לחופש הזה וגם לשינה :)

אני כלכך אוהבת את פסח

גם בגלל האוכל

גם בגל החופש

ובגלל האווירה המשפחתית 

הבגדים  והשופינג 

אני אוהבתתתת חגים ♥

 

זהו אין לי הרבה לכתוב ;)

 

חג שמח ומלא הנאה , שחר :)

נכתב על ידי tiny corn , 11/4/2011 18:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  tiny corn

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtiny corn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tiny corn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)