לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  kidaikvar

גיל: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2023

פחד מוות


התלבטתי בין "פחד מוות" ל-"לחזור לגור עם ההורים"

לשים את שניהם ביחד יכול להעלות פרשנות מוטעית.

 

לפני חודש וחצי חזרתי לגור עם ההורים, אחרי 7 שנים בערך מחוץ לבית, זה חתיכת שינוי

לנסות להבין, איפה הגבול בין החיים שלי לשלהם, זה קל להתערבב עם אדם שכלכך קרוב, ומרגיש בנוח לפעמים להתערב יותר מידי.

 

יש לי זכות גדולה לרגע הזה, לא לכולם יש את האפשרות, פתאום בגיל מאוחר לעזוב את הדירה, למכור את הרכב, להיות נטולי אחריות, מה גם שהבית גדול, וברוך ה', לא חסר בו.

 

להיות קרוב אליהם, פתאום, כשאבא בן 73, ואני בתוכי עוד ילד, זה מפחיד אותי פחד מוות, המוות שלהם תרתי משמע.

אני רואה אותם חיים עם המון סבל, המון כאב, תזונה לא הכי טובה שיש והרגלים לא בריאים, הם לא עושים ספורט, אבא עוד עובד מבוקר עד ערב, בערבים הם מתיישבים לראות טלנובלות למשך כמה שעות וככה מסיימים את היום.

 

אני מפחד פחד מוות מלאבד אותם

אני מפחד כלכך מלראות אותם מזדקנים (וזה קורה)

מלהבין שלא רחוק היום, כנראה.

אני רוצה שיהיה להם טוב

 

הו

אוף

נכתב על ידי kidaikvar , 4/10/2023 13:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-20/10/2023 03:13
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החנונים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkidaikvar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kidaikvar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)