לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2010

פרק 10 ומסר קצר.


הי קוראים מועטים שלי.

אוקי זאת תהיה חפירה עכשיו אבל זה עצוב לי שיש לי 4 תגובות על כל פוסט..

זה פשוט גורם לי להרגיש עצובה..

אני לא מבקשת 200 תגובות..  באמת שלא 10 מספיקות לי..

אבל 4?

4 תגובות כולל אותי! זה אומר שיש לי 2 קוראות?

אולי יש לי יותר אבל הן לא מגיבות..

בבקשה תגיבו..

אני משתדלת להעלות את הפרקים כל שבוע!

בלי איחורים בלי תרוצים..

אז בבקשה..

אל תאכזבו.

 

אני רוצה להקדיש את הפרק לשתי הקוראות הקבועות שאני חולה עליהן!

 

שלי ו-ללא שם 

 

אני אוהבת אותכן הסיפור ממשיך רק בזכותכן!

תודה רבה לכן על ה כ ל!

 

ונעבור לפרק 10?

 

פרק 10

הבוקר הגיע. התעוררתי. ליליאן לא הייתה בבית היא השאירה לי פתק שהיא הולכת לסידורים והיא תחזור בערב.

'לאן אני אלך?' חשבתי לעצמי אך לא מצאתי תשובה.

הלכתי למטבח הכנתי לעצמי שוקו והתיישבתי מול הטלוויזיה. זפזפתי בין הערוצים ואחרי 5 ד''ק כבר ידעתי שאין תוכניות מעניינות.

הפלאפון שלי צלצל כאילו היה המושיע שלי מהשעמום, על המסך היה רשום טום. עניתי.

''הלו?''

''הי אשלי, זה, זה ביל.'' אמר ביל בביישנות שאפיינה אותו.

''ביל'' קראתי בשמחה ''אני חייבת לך תודה על אתמול!''

''אני עושה את זה בכייף, אולי תבואי אלי?'' שאל ביל.

''אני באה'' אמרתי ניתקתי את הפלאפון והלכתי להתלבש.

אחרי חצי שעה הגעתי לבית של ביל קצת חששתי בהתחלה כשעמדתי מול הדלת אבל אחרי מספר שניות דפקתי בדלת.

''רגע'' נשמע קולו של ביל.

אחרי כמה שניות הדלת נפתחה וביל עמד מולי.

''הי'' אמרתי.

''הי, אני שמח שבאת'' הוא אמר.

נכנסנו הביתה והתיישבנו על הספא.

''אשלי'' אמר ביל ואני רק הסתכלתי עליו ''אני צריך להגיד לך משהו''

''תגיד'' אמרתי וחייכתי.

''אני חשבתי על זה, אני לא רוצה שזה יפול עלייך ככה אבל אני חייב את זה לעצמי. אני פשוט לא רואה את עצמי חי בצורה שונה אני..אני.. אני אוהב אותך אני רוצה לחזור אלייך'' אמר ביל והיה ניתן לשמוע על קולו שהוא בלחץ

לא עניתי, חייכתי זה היה הדבר שהכי רציתי בעולם אבל לא ידעתי מה לומר.

''את לא רוצה! יש לך מישהו אחר!'' הוא קבע בעצב והוריד את ראשו.

''לא, ביל. זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם'' אמרתי נוגעת בידו.

הוא הרים את ראשו מסתכל עליי מחייך חיוך רחב.

''אז את מסכימה? אנחנו ביחד?'' הוא שאל.

''ביחד'' אמרתי וחייכתי.


***

''אשלי'' אמר ביל בלחץ וחשש''אני צריך להגיד לך משהו''

''תגיד'' אמרה אשלי וחייכה חיוך מתוק.

''אני חשבתי על זה אני לא רוצה שזה יפול עלייך ככה אבל אני חייב את זה לעצמי. אני פשוט לא רואה את עצמי חי בצורה שונה. אני..אני.. אני אוהב אותך אני רוצה לחזור אלייך''

אשלי לא ענתה לו היא רק חייכה ביל היה בטוח שהיא לא רוצה שהיא צוחקת עליו שיש לה מישהו אחר שהוא אדיוט הוא הרכין את ראשו וקבע '' את לא רוצה! יש לך מישהו אחר!''

''לא, ביל. זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם.'' אמרה אשלי וליטפה את ידו של ביל.

ביל הרים את ראשו והסתכל על אשלי מחייך חיוך רחב.

''אז את מסכימה? אנחנו ביחד?'' הוא שאל.

''ביחד!'' אמרה אשלי וחייכה.

הם ישבו יחד על הספא ביחד עוד כמה דקות מסתכלים זה על זו.

''תמיד אהבתי אותך ותמיד אוהב אותך'' אמר ביל לפתע הוא התקרב לאשלי ונישק אותה.

''אני אוהבת אותך'' היא אמרה וחייכה.

הם הסתכלו אחד על השני במשך כמה שניות עד שאשלי שאלה לפתע ''אתה לא תפגע בי שוב נכון?''.

ביל הסתכל עליה במבט שמבקש הסבר.

''תבין ביל, כשאני איתך אני מאושרת, אני לא רוצה שזה ייגמר לעולם, וכאתה פוגע בי אפילו בלי להתכוון זה כל כך כואב'' הסבירה אשלי.

''אני מבטיח שלא אפגע בך'' אמר ביל וחייך.

אשלי חייכה אליו וליטפה את שהלחי שלו ''אני אוהבת אותך'' היא אמרה ונשקה לו על הלחי.

ביל חייך, הוא הסתכל עליה וענייו נצצו.

''בוא נראה משהו בטלויזיה'' אמרה אשלי.

ביל הדליק את הטלוויזיה והם ראו יחד גוסיפ גירל ,במהלך הסדרה נשכבה אשלי על הספא הניחה את ראשה על ירכיו של ביל ונרדמה.

''בואי נצא לאנשהו'' אמר ביל וליטף את שיערה של אשלי מיד אחרי שנגמר גוסיפ גירל ,הסדרה האהובה עליו.

''אשלי?'' הוא קרא.

הוא הזיז את השיער מהפנים של אשלי וראה שהיא נרדמה.

הוא ציחקק וליטף את פניה.. בוחן אותם. הוא כל כך התגעגע לרגעים האלה.

''בוקר'' אמר לפתע טום שירד מהקומה השניה.

''צהריים'' צחק ביל.

''רוצה קפה?'' שאל טום את ביל.

''כן'' אמר ביל.

טום הכין קפה ובא לשבת ליד ביל.

''אשלי?'' תמהה טום

''כן אשלי'' חייך ביל.

''מה היא עושה פה? חזרתם?'' התעניין טום.

ביל חייך חיוך גדול ואמר ''כן''

''גדול אחי וואו אני מאושר בשבילך. אבל למה היא ישנה?'' שאל טום.

''היא ראתה איתי גוסיפ גירל ונרדמה.'' אמר ביל שלא הבין למה טום צחק.''מה מצחיק?''

''אתה היחיד שרואה את זה ולא נרדם.'' ציחקק טום.

''סתום'' צעק ביל וזרק על טום כרית שהייתה על הספא. טום זרק את הכרית מכוון לביל אבל היא פגעה באשלי.

''אוווופס'' אמר טום.

אשלי פקחה את העניים ''מה קרה לי.?'' היא שאלה והרימה את ראשה מירכיו של ביל.

טום התפוצץ מצחוק ישר שנזכר למה אשלי נרדמה.

''מה מצחיק?'' היא שאלה.

''ראינו גוסיפ גירל ונרדמת'' אמר ביל.

''באמת?'' שאלה אשלי וצחקה.

''אני אומר לך, זה מעניין רק את ביל השטויות האלה'' אמר טום והמשיך לצחוק.

''מה? זה באמת לא מעניין אותכם?'' ביל שאל בתמימות.

''לא'' אמרו אשלי וטום יחדיו.

''טוב אני לא יודע מה איתכם תמשיכו לצחוק פה אבל אני רעב'' אמר ביל.

''כן גם אני'' אמר טום

''שנכין פסטה?'' שאלה אשלי.

''שטום יכין הוא טוב בזה.'' אמר ביל.

''כן. טום!'' אמרה אשלי.

טום הבין שאין לו ברירה הוא נכנס למטבח והתחיל להכין פסטה.


***


''לוסי! היא ניצלה גם מלורנס''

''לא ייאמן. החתולה הזאת יש לה שבע נשמות''

''מה עושים?''

''כבר יש לי רעיון''

''באמת? את גדולה! כן ספרי.''

''לא עכשיו! תני לבילי ואשלי קצת להנות''

''אוו את רעה''

''אני אדבר איתך כשהתכנית תהיה מושלמת וכשיהיה הזמן המושלם לפעול''


***


''טום אתה שף נולד'' אמר ביל והכניס עוד ספגטי לפה.

''באמת מעולה'' אמרתי.

''תודה ואין מה לעשות ככה זה כשיש תאומים תמיד יהיה אחד יותר מוצלח'' אמר טום בגאווה.

''עד כאן בחורצ'יק'' אמרתי.

לפתע הפלאפון של אשלי צלצל היא ענתה

''ליליאן! מה קורה?''

''נתקעתי בלי מפתח'' אמרה ליליאן ''איפה את?'' היא שאלה.

''אני אצל ביל'' אמרתי וחייכתי כשהסתכלתי עליו.

''שיט''

''את רוצה שאני אחזור?'' שאלתי.

''לא לא לא לא '' אמר ביל ''שהיא תבוא לפה. אני ואת לא גמרנו להיום'' הוא אמר וחייך.

''יש מצב שאת באה לפה?'' שאלתי.

''אשלי, אל תעשי לי את זה '' היא ביקשה.

''נו ליליאן בשבילי לא נפרדתי מביל עדיין'' אמרתי וביל עשה פרצוף עצוב שהצחיק אותי.

'' אוי פוצי מוצי!! איפה הוא גר?'' אמרה ליליאן.

''ישש זימף 103 ,אני חייבת לך על זה! תודה!'' אמרתי וניתקתי.

''היא באה'' בישרתי לבנים.

''יאללה בואי למעלה'' אמר ביל. פינינו את הצלחות שלנו ועלינו לחדרו של ביל.


***


טום נשאר לבדו בקומת הכניסה הוא חשב לצאת לטיול קצר אבל בדיוק הוא שמע דפיקות בדלת.

''רגע'' הוא צעק. הוא התקדם לכיוון הדלת ופתח אותה מולו עמדה נערה עם שיער שחור ארוך ועניים ירוקות היא לבשה טייץ' שחור וחולצה מכופתרת גדולה ירוקה משובצת. זאת הייתה ליליאן.

''הי'' הוא אמר.

''הי'' היא חייכה ''אשלי פה?'' היא שאלה.

''היא עם ביל למעלה'' אמר טום שהיה מהופנט מיופייה של ליליאן.

''יש מצב שאתה קורא לה?'' היא שאלה.

''אני לא רוצה להפריע להם'' אמר טום וחייך ''בואי תכנסי, תחכי להם''.

טום הכניס את ליליאן הביתה הוא נתן לה לשבת בסלון מיד אחרי שהוא הלך להביא שתייה קרה הוא ישב לידה

''איך אמרת שקוראים לך?'' הוא שאל

''ליליאן.. אתה טום נכון?'' היא שאלה

''כן''

''את מגרמניה?'' הוא שאל מנסה למצוא נושא לשיחה.

''לא'' היא אמרה '' מנוי יורק''

''וואו ניו יורק מגניב'' אמר טום מתלהב.

''ממש'' זרקה ליליאן ללא התלהבות.

הם ישבו שם כמה דקות בשקט עד ששמעו את ביל שר ויורד במדרגות.

''ביל'' קרא טום ''תגיד לאשלי שליליאן פה''

''ליליאן היי את רוצה לעלות?'' שאל ביל.

''לא, אני רק רוצה את המפתח של הבית'' היא אמרה.

''אשששש'' צעק ביל ''בואי רגע''

אשלי ירדה במדרגות וראתה את ליליאן.

''ליליאן! '' היא קראה בשמחה.

''המפתח'' אמרה ליליאן והושיטה את ידה.

אשלי חיטטה בכיסה והוציאה את המפתח ''הנה הוא'' היא אמרה וחייכה.

''הו תודה רבה! אני הולכת את רוצה לבוא עכשיו או אחר כך?'' שאלה ליליאן.

אשלי הסתכלה על ביל וביל עליה.. ''אחר כך'' היא אמרה וחייכה.

''טוב אז זזתי'' אמרה ליליאן ופנתה לכיוון הדלת.

''רגע'' צעק טום וקם מהספא ''את צריכה טרמפ?''

''אני אשמח'' אמרה ליליאן והם יצאו יחד מהבית.

 

אולהלה :]

אז מה יש לנו כאן? ביל ואשלי ח ז ר ו  ובגדול

אבל מה יהיה עם טום וליליאן?

ולמה אתן חושבות שהגברות לובי ואריאנה ייתנו לעניינים להסתדר?

ה כ ל בפרק הבא :D

 

אל תאכזבו בתגובות :]

סומכת עלייכם :]

 

 

 

 

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 6/6/2010 20:48  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)