לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2010

פרק 11


סליחה סליחה סליחה על האיחור!

רציתי לומר תודה גדולה על התגובות בפרק הקודם :]

ידעתי שיש על מי לסמוך!

בלי ברבורי סרק..

פרק 11!

 

 פרק 11

''טוב אז זזתי'' אמרה ליליאן ופנתה לכיוון הדלת.

''רגע'' צעק טום וקם מהספא ''את צריכה טרמפ?''

''אני אשמח'' אמרה ליליאן והם יצאו יחד מהבית.

''אשלי'' אמר ביל. ''אני חושב שטומי מאוהב''.

''מה?'' שאלתי וציחקקתי ''בליליאן? לא נראה לי''

''אני מרגיש את זה'' אמר ביל והניח את ידו על אזור הלב.

''בוא מתוק שלי עברה לך השעה'' אמרתי וליטפתי את שיערו.

''אני אומר לך'' אמר ביל.

עלינו לחדרו של ביל מדברים ,שומעים מוזיקה ורוקדים עד שנרדמנו מחובקים.


פלאשבק:

''ביל'' קרא טום לעבר ביל בשעת ההפסקה בבית הספר.

''אה? מה?'' שאל ביל שהסתכל לכיוון אחד ולא הזיז את מבטו.

''על מה אתה מסתכל?'' שאל טום וציחקק.

''עליה'' אמר ביל והצביע על נערה גבוהה ובלונדינית.

''רד ממנה ביל זה לא יילך'' אמר טום.

''מה?'' שאל ביל בכעס.

''אני מרגיש את זה'' אמר טום.

''אוי תפסיק לקשקש'' אמר ביל עדיין בוהה בה.

''אני אומר לך ביל זה לא יילך'' אמר טום.

''רוצה לראות שכן.?'' שאל ביל והתקדם לקראת הנערה.

סיום פלאשבק



ביל התעורר הוא היה בחדרו שוכב במיטה ואשלי לידו ישנה.

'איזה פלאשבק' חשב לעצמו ביל.

הוא הביט באשלי וחייך.

'טום צדק לא הייתי צריך להתחיל את הסיפור עם אריאנה' הוא חשב.

אשלי זזה מעט והתעוררה.

''בוקר טוב'' אמר ביל וחייך.

''בוקר טוב'' אמרה אשלי וחיבקה את ביל.

''מה השעה?'' היא שאלה.

''לא יודע אבל שבת בבוקר בלי לחץ'' אמר ביל וחייך.

''ברור בלי לחץ'' אמרה אשלי ונרדמה שוב.

'כמה שאני אוהב אותה' חשב לעצמו ביל. הוא חיבק את אשלי ונרדם לידה.


***

טום התעורר לא מבין איפה הוא.

הוא הסתכל לצדדים משפשף את עניו ואז נזכר שהוא נמצא בביתה של ליליאן.

הוא קם מהספא שעליה ישן והתחיל לחפש את ליליאן.

''ליליאן?'' הוא קרא. אך לא שמע מענה.

טום החליט להכנס לחדרה של ליליאן הוא התהלך במסדרון והגיע לחדר הוא פתח את הדלת וראה את ליליאן שוכבת במיטה עדיין עם אותם בגדים מאתמול בלילה. היא הייתה מכוסה בשמיכה עד למחצית גופה, ישנה.

'איזה יפה' חשב טום כשהסתכל עליה.

ליליאן זזה מעט וטום הבין שזה הזמן לצאת מהחדר הוא סגר את הדלת באיטיות והלך למטבח.

הוא לקח פיסת נייר ורשם עליה


'תודה על הארוח :] טום'


את הנייר הוא הדביק על המקרר ואז יצא מהבית.

אחרי מספר דקות של נסיעה טום נכנס הביתה. הבית היה שקט הוא הבין שביל עדיין ישן.

הוא קפץ על הספא וצפה בטלוויזיה חושב על ליליאן.

''הי'' אמרה אשלי שירדה מהחדר של ביל.

''הי'' אמר טום.

''מתי חזרת?'' שאלה אשלי.

''עכשיו'' אמר טום.

''יש במה לחשוד?''

''לא, לא'' אמר טום וציחקק

''טוב, אני חייבת לך תודה.'' אמרה אשלי

''תודה?'' שאל טום. ''על מה?''

''על היום ההוא במסעדה שהפגשת אותי עם ביל'' אמרה אשלי.

''אה.. שטויות אני אעשה הכל בשביל להחזיר זוג אוהבים'' אמר טום בציניות.

אשלי ציחקקה ואמרה '' בכל מקרה אני מצטערת שזילזלתי בזה, ממש תודה''

''באמת בכייף'' אמר טום.

''אני חייבת לזוז לליליאן קצת, תגיד לביל שהלכתי, נדבר, בי'' היא אמרה ויצאה מהבית טום נשאר עוד כמה דקות צופה בטלויזיה עד שביל יצא מהחדר.

''בוקר'' ירד ביל מהמדרגות ''איפה אשלי?'' הוא שאל.

''טום? טוווום? היי יש מישהו בבית?'' שאל ביל את טום שלא ענה לו.

''אני מאוהב'' אמר טום.

''ידעתי! הרגשתי!'' התרגש ביל וישב בספא ליד טום.

''אתה חושב שאני באמת מאוהב סוף סוף? אני מתכוון אהבת אמת לא סתם סטוץ לילה''

''אני תמיד האמנתי שתוכל להשתנות ולאהוב באמת לתמיד, אז התשובה היא כן '' אמר ביל וחייך.

הם ישבו יחד על הספא כמה דקות עד שביל שאל

''עכשיו אתה מוכן לספר מה קרה שלא חזרת הביתה בלילה?''

טום חייך ומייד סיפר לביל את הסיפור.


***


כמה שעות לפני כן:

''תודה על הטרמפ'' אמרה ליליאן וסגרה את הדלת הגדולה של הקאדילק של טום.

''בכייף'' אמר טום וחייך לא מוריד ממנה את העניים ''תגידי אני יכול לעלות לשתות?''

''ברור, בוא תעלה'' אמרה ליליאן שידעה שטום לא רוצה רק לשתות אבל זה לא היה אכפת לה היא חיבבה את טום, היא חיכתה לו בזמן שהחנה את הרכב.

הם עלו יחד למעלה טום התיישב בספא ושאל ''מאיפה את מכירה את אשלי?''

''זה סיפור מצחיק'' היא אמרה והחלה לספר לטום על היום הראשון שלה בגרמניה.

השיחה בניהם זרמה הם דיברו על דברים טפשיים ועד לדברים חשובים, אפילו על אהבה.

''אז זהו המערכת יחסים הכי ארוכה שלי הייתה שלושה ימים לפי החישוב שלי'' אמר טום ופיהק השעה הייתה כבר 3 לפנות בוקר.

''וואו רק שלושה ימים?'' שאלה ליליאן המומה ''טום?'' היא שאלה.

היא הסתכלה על טום הוא שכב על הספא רדום וציחקקה ''טום?'' לחשה ליליאן ''טום?'' היא ניסתה להעיר אותו אך ללא הצלחה.

'טוב שישן פה' היא חשבה לעצמה והלכה להביא לו שמיכה.

היא כיסתה אותו והלכה לחדרה, היא שכבה במיטה 'איזה פנים יפות יש לו' היא חשבה 'איזה מתוק, מושלם' היא חייכה ונרדמה.


***


התעוררתי הסתכלתי על ביל חייכתי וליטפתי אותו, לפתע שמעתי את צלצול הפלאפון שלי לקחתי אותו וראיתי אסאמס מליליאן שאמרה שהיא לא מרגישה טוב ומבקשת שאחזור.

קמתי מהמיטה ונעלתי את נעליי.

''ביל?'' לחשתי ''בילי?'' ביל לא ענה הוא רק התהפך לצד השני והמשיך לישון.

''ביל?'' המשיכתי לקרוא לו והפעם גם מלטפת אותו.

''ממממ'' ביל השמיע קול.

''אני צריכה ללכת.'' אמרתי

הוא לא ענה.

''ישנון'' אמרתי ויצאתי מהחדר.

''הי'' אמרתי כשראיתי את טום.

''הי'' אמר טום.

''מתי חזרת?'' שאלתי.

''עכשיו'' אמר טום.

''יש במה לחשוד?''

''לא, לא'' אמר טום וציחקק

''טוב אני חייבת לך תודה.'' אמרתי

''תודה?'' שאל טום. ''על מה?''

''על היום ההוא במסעדה שהפגשת אותי עם ביל'' אמרתי.

''אה.. שטויות אני אעשה הכל בשביל להחזיר זוג אוהבים'' אמר טום בציניות.

ציחקקתי ואמרה '' בכל מקרה אני מצטערת שזילזלתי בזה, ממש תודה''

''באמת בכייף'' אמר טום.

''אני חייבת לזוז לליליאן קצת, תגיד לביל שהלכתי, נדבר, בי'' אמרתי ויצאתי מהבית.


***


''לוסי את לא חושבת שהגיע הזמן כבר לתוכנית שלנו?''

''סבלנות''

''נגמרה לי הסבלנות''

''התכנית לא תצא כמו שצריך''

''אני סומכת עלייך מותק, תפתחי במלחמה כבר''

''איך שתרצי, אל תבואי אליי בתלונות''


***


''אשלי, אז תבואי אליי ונחליט לאן נצא'' דיבר ביל לשפורפרת הטלפון.

''אני לא יכולה ליליאן לא מרגישה טוב אני לא אשאיר אותה לבד''

''אבל אני מתגעגע''

''ראית אותי הבוקר'' צחקקה אשלי.

''זה היה מזמן'' אמר ביל.

''לך אתה לשם'' זרק טום שישב ליד ביל בסלון.

''אני יבוא אלייך'' אמר ביל.

'' מחכה לך'' אמרה אשלי.

''יופי זזתי להתארגן אוהב אותך'' אמר ביל וניתק את הטלפון.

''הוו טומי ליליאן חולה'' אמר ביל בקול תינוקי.

''מה?'' צעק טום ''אני בא איתך'' הוא קבע ונעל את נעליו.

ביל וטום יצאו מביתם ונסעו לבית של אשלי וליליאן.

 

מה התכנית הזאת שאריאנה ולוסי כל כך מתכננות?

תגלו בפרקים הבאים :]

 

ההמשך יבוא :]

 

 

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 14/6/2010 14:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)