לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2010

פרק 12!


שלומות לכולם :]

אז הנה החופש הגדול הגיע !!

מאחלת לולם שתהנו במקסימום האפשרי :ט

ובנתיים בין הים לבריכה קבלו במחיאות כפיים את פרק 12 בכבודו ובעצמו!

 

 אזהרה: פרק זה הינו פרק סקסי ביותר. הקריאה בו אינה מורשה לבני נוער בטווח הגילאים 0-12 ;] (טוב נו אני סתם מגזימה.. בסה''כ קצת סקס)

 

 

פרק 12

כעבור 10 ד''ק ביל וטום הגיעו לדירה של אשלי וליליאן הם עלו במדרגות ודפקו בדלת

''פתוח'' הם שמעו את קולה של ליליאן.

הם פתחו את הדלת וגילו להפתעתם את אשלי וליליאן יושבות בספא צופות בתוכנית בטלוויזיה ואוכלות פופקורן.

''הי'' אמרה אשלי וחייכה, ביל וטום נכנסו לדירה.

''את לא אמורה להיות חולה?'' שאל טום .

''יש בזה משהו'' אמר ביל.

''אוקיי, תבינו את הנקודה, ביל באמת אין לי שום דבר נגדך אחלה גבר אבל אשלי היא גם שלי אז אין מה לעשות לפעמים צריך לשקר'' אמרה ליליאן.

ביל וטום צחקו ואשלי גיחחה ואמרה ''ואני החלטתי להשתמש בזה כדי להביא אותך לפה''

''ככה אה?'' שאלו ביל וטום יחד.

''ככה'' אמרה ליליאן.

''מה רואים?'' שאל ביל.

''מגרש ביתי'' אמרה ליליאן בהתלהבות.

''איכס'' אמר ביל.

''טוב הבנתי את הרמז'' אמרה אשלי קמה מהספא תפסה את ידו של ביל והובילה אותו לחדרה.

''ואנחנו לבד'' חייך טום חיוך שובב אחרי שביל ואשלי נכנסו לחדר.

''כן אהה.. ממש לבד'' אמרה ליליאן וצחקה.


***

נכנסנו לחדר, מייד אחרי שסגרתי את הדלת ביל הרים אותי זרק אותי על המיטה וקפץ אליה אחרי.

''ביל! משוגע!'' צעקתי ונישקתי אותו בכל הפרצוף.

''ככה? משוגע אה?'' אמר ביל וציחקק הוא התחיל לדגדג אותי בכל הגוף.

''ביל, די, זה כואב'' אמרתי צוחקת בלי יכולת להפסיק.

''איזה קבלת פנים'' אמרתי צוחקת אחרי שהוא הפסיק לדגדג אותי.

''נחמדה דווקא'' אמר ביל מחייך.

''כן בשביל מישהו שקיבל נשיקות בכל הפרצוף'' אמרתי לו מוציאה לשון וקמה מהמיטה.

''מה כבר עשיתי לך בסה''כ הרמתי אותך זרקתי אותך קפצתי לידך דגדגתי אותך'' ציחקק ביל וקם מהמיטה גם הוא.

''קפצת לידי? '' ציחקקתי עומדת מול ביל מתקרבת אליו. ''בילי מתוק, אתה לא מכוון טוב. קפצת עליי'' אמרתי צוחקת.

''וואלה?'' הוא שאל והתקרב אליי עוד יותר ''לא הרגשתי'' לחש לי ביל באוזן ונמצד אלי. צמוד כל כך. הוא ליטף את שערי ונשק לי בשפתיים נשיקה קטנה. הוא הסתכל אל תוך העניים שלי ואז נישק אותי נשיקה ארוכה, ארוכה מאוד. לקראת סופה מוריד לי את החולצה לאט, תוך כדי אני מורידה את שלו.

ביל הרים אותי אל המיטה והניח אותי שם בעדינות. הרגשתי את ידיו עוטפות אותי. ומגנות עליי.

הוא הצמיד אותי אליו עברה בגופי צמרמורת קלה, הרגשתי את אצבעותיו החמות מטפסות על גבי הוא ליטף אותי ואני אותו לאט לאט גם חוזר לנשק אותי נשיקות קטנות בפה .

''איך יכולתי להיות בלעדייך כל כך הרבה זמן?!'' שאל ביל.

''העיקר שעכשיו אנחנו יחד'' אמרתי.

''לתמיד'' אמר ביל ונישק אותי. חיבקתי אותו. הרגשתי אותו בכל מקום בגוף את הידיים החמות שלו מלטפות אותי ואת הרגליים הקרות שלו כרוכות בשלי.הרגשה נפלאה. לאחר זמן קצר נרדמנו.


***

''תקשיב טום אני לא הטיפוס הזה של לשכב איתו ולזרוק אחרי יום, אני לא סקס ללילה אחד'' אמרה בפתאומיות ליליאן תוך כדי שישבה עם טום לראות סרט.

''מה?'' שאל טום המום היה ניתן לראות שהוא נעלב.

''אני שמעתי שאתה כזה, אני מצטערת אם פגעתי בך אני פשוט...'' היא החלה מגמגמת לאחר שהבינה שפגעה בטום, אבל טום קטע אותה.

''הייתי כזה. השתנתי.'' אמר טום בביטחון והכניס לפיו עוד חופן פופקורן.

''אני לא מאמינה שבני אדם משתנים'' אמרה ליליאן מנסה ללחוש.

''ביל מאמין בי, אז אני מאמין בעצמי ואני אוכיח'' הוא אמר וחייך.

הם שתקו והמשיכו לצפות בסרט לא ממש צופים כל אחד שקוע במחשבות שלו.

''אולי תבואי איתי מחר לארוע יחסי הציבור שלנו?'' שאל טום לפתע וקטע את משבותיה של ליליאן.

''למה שאבוא, מה אני קשורה?'' שאלה ליליאן.

''אני מחבב אותך וחוץ מזה מתחשק לי שתבואי ואני אוכיח לך שאני לא מי שהייתי'' אמר טום.

''טוב אני אבוא'' היא אמרה.

הם המשיכו לראות את הסרט עד שליליאן נרדמה כשהיא מניחה את ראשה על טום הוא הרים אותה למיטתה וכיסה אותה. הוא הבין שביל ואשלי ישנים ולכן הלך לישון על הספא, בדיוק כמו בלילה הקודם.


אז העניינים בין ביל ואשלי הסתדרו..

אבל טום וליליאן? זה לא נראה ככה..

ועדיין לא קיבלתם תשובות על ''מה לוסי ואריאנה יעשו? הרי הן לא יתנו לאושר הזה להמשיך.''

הכל אבל ה-כ-ל בפרק הבא.

יש למה לצפות

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 21/6/2010 15:35  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)