לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

פרקים 14+15


שלום לכולם

אני כותבת לכם כאן ואני בהתלבטות אם להעלות שני פרקים או רק אחד..

מהסיבה שפרק 14 קצת משעמם הייתי אומרת..

שוב, כרגיל, רציתי להודות על התגובות המקסימות שלכם ששוות הכל!

ו..אני חושבת שאני אעלה שניים ☺

 

החלטתי שאת הפרקים היום אני מקדישה ל ' דבוש :) '

כי היא מותק של ילדה ♥ והתגובות שלה פשוט מחממות לי את הלב :]

(לא להעלב,  התגובות של כולכם מדהימות)

 

 

  פרק 14

''שלא תבואי אליי בתלונות'' אמרה לוסי לאריאנה כשהיא משחקת עם הקש של המשקה שלה ''אני אמרתי לך שזה לא מוכן עדיין'' היא המשיכה לומר.

''אווווף, שום דבר מהתוכנית המפגרות שלך עוד לא מוכן, נמאס לי'' צעקה אריאנה.

''אבל אל תדאגי מותק, יש לי רעיון הרבה יותר טוב'' אמרה לוסי וציחקקה ''ואני מוציאה בנתיים הודעות ושמועות ל'בראבו' את מפריעה. בי''


***


נכנסנו למכונית, לא הפסקנו לצחוק ''אפשר לשבת?'' חיכה ביל את המלצר.

''כל כך עלוב'' צחקתי ואמרתי .

טום וליליאן שחזרה לעצמה אחרי שהקיאה ישבו במושבים האחוריים לא הבינו על מה דיברנו אבל צחקו מהחיקוי של ביל.

''חשבתי שזה לא יפה'' אמר ביל בציניות. ''הוא בעצמו לא יפה'' חייכתי. הייתה דממה לחצי דקה ואז שוב צחוק.

הגענו הביתה השעה הייתה כבר 1:00 בלילה אני וביל הלכנו להחליף לפיג'מה ביל נכנס למיטה ואני עמדתי מול המראה והורדתי את האיפור.

''ממש התנחלתי אצלך'' אמרתי לביל וקפצתי על המיטה.

''נכון, נורא אני לא יודע איך להגיד לך את זה כבר 3 ימים את ישנה אצלי, אני סובל פה'' אמר ביל בציניות ואני זרקתי עליו כרית.

''הי הי הי את פתחת את המלחמה'' אמר ביל והכריז על מלחמת כריות

''טוב די ביל, נכנעתי'' צעקתי אחרי שביל זרק עליי ערימת כריות.

''ניצחתי'' הוא צעק קפץ מהמיטה והתחיל לרקוד ריקוד מוזר.

''ביל?'' שאלתי מסתכל עליו וצוחקת.

''זה ריקוד הניצחון'' גיחח ביל וקפץ חזרה למיטה.

''ריקוד הניצחון? כן.'' אמרתי וצחקתי.

''כן משהו כזה'' אמר ביל ושיחק בשיערי.

''טוב בילי קודם ישנים אחר כך משחקים'' אמרתי לו.

''לא, קודם מתנשקים אחר כך ישנים ורק אז משחקים'' אמר ביל ונישק אותי.


***


''טום?'' התקרבה ליליאן לטום ששכב בספה בוהה בקיר ''טום?''

''למה עשית את זה?'' שאל טום והתיישב ''למה נישקת אותי?''

''טום אני מצטערת אני לא ידעתי מה עובר עליי הייתי שיכורה וזה פשוט קרה'' גמגמה ליליאן.

הם שתקו.

''טום אני..'' החלה ליליאן להגיד אך טום קטע אותה

''זאת לא הייתה סתם נשיקה. ליליאן,מהרגע הראשון שראיתי אותך בקניון רציתי אותך, בהתחלה סתם ללילה אבל אחרי שהכרתי אותך באמת מבפנים לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייך ... אני חושב שאני..'' הוא אמר אך ליליאן קטעה אותו.

''אני אוהבת אותך'' היא אמרה מתקשה להאמין שהיא הצליחה להגיד את זה סוף סוף.

טום התקרב אליה והזיז את הפוני הארוך שלה מהפנים הוא חייך וגם היא ,הוא נישק אותה והרגיש בעננים

''אני מרגיש שאני באמת באמת אוהב אותך'' אמר טום וחייך.

הם נשארו שם עוד דקה רק מסתכלים אחד לשני בעניים.

''כדאי שנלך לישון, בוא.'' אמרה ליליאן.

''לא.. אני אשן כאן.'' אמר טום.

''מה?'' שאלה ליליאן מנסה להבין.

''אני לא רוצה להיות קרובים כל כך מהר מידי '' אמר טום ''אני עדיין חייב להוכיח לך שהשתנתי''.

ליליאן חייכה חיוך קטן היא קמה מהספא וכך גם טום הם נעמדו אחד מול השני היא נישקה אותו נשיקה עדינה בשפתיים והלכה לחדרה.

טום נשכב על הספא ונרדם מאושר.


***


צלצול הפלאפון שלי העיר אותי. מספר חסוי. עניתי.

''הלו''.

שקט.

''הלו'' אמרתי שוב.

ניתקתי את הפלאפון וחזרתי לפוך מתעטפת בידיו של ביל שישן.

''מי זה היה?'' שאל ביל בלחישה.

''לא יודעת, לא ענו'' אמרתי.

''נקום.?'' הוא שאל.

''לא בא לי אין לי כוח לקום מהמיטה'' אמרתי מתכסה בשמיכה עד מעל הראש.

''אז אני קם להכין משהו לשתות, יש שרות עד החדר'' אמר ביל וצחק.

''אז אני מזמינה''

''מה בא לך?'' הוא שאל.

''שוקו''

''מייד חוזר'' הוא אמר קם מהמיטה והתחיל ללכת לכיוון המטבח, אחרי 2 דקות הוא כבר חזר עם השוקו.

''תודה'' אמרתי אחרי שלגמתי שלוק.

''בכייף, תמיד בשבילך'' הוא אמר וקרץ לי ''אבל שוקו? מתי תתבגרי?'' שאל ביל וציחקק.

''שוקו זה הכי טעים. נס זה דוחה'' קבעתי

''הי הי עד כאן לא לרדת לי על הנס!'' אמר ביל. לרגע היה שקט ואז צחקנו.

''בואי לים'' אמר ביל אחרי דקה של שתיקה .

''מה? מאיפה הבאת את היציאה הזאת פתאום?'' שאלתי מופתעת.

''בא לי ללכת לים.''

''אבל..''

''בלי אבל היום אנחנו חודשיים ביחד בואי נחגוג בים'' קטע אותי ביל והמשיך ''רוצה לבוא או לא?''

''יאללה לים'' קבעתי.

 

כאן תם ונשלם פרק 14.. קצת עלוב, אבל הוא חובה בשביל שתבינו את פרק 15.

שנמשיך?

 

 

 פרק 15

טום התעורר די מוקדם לשם שינוי והלך לראות את ליליאן הוא נכנס לחדרה והסתכל עליה 'היא כל כך יפה כשהיא ישנה' חשב לעצמו טום. הוא כבר לא יכל להתאפק הוא התקרב אל המיטה שלה וליטף אותה בעדינות. ליליאן פקחה את עינייה היא ראתה את טום וחייכה ''איזה כייף לראות אותך ישר על הבוקר'' היא אמרה וחייכה.

טום חייך אליה ושאל ''את רוצה משהו לשתות?''

''אני קמה, נכין ביחד ארוחת בוקר'' היא אמרה וקמה מהמיטה, טום רק חייך והנהן לחיוב.

אחרי חצי שעה טום וליליאן כבר הכינו ארוחת בוקר הם התיישבו מול הטלוויזיה, כל אחד עם הצלחת שלו, וצפו בתוכנית.

''ליליאן, אני וביל חשבנו והגענו למסקנה שאנחנו רוצים לצאת איתכן החוצה'' אמר לפתע טום.

''למה אתה מתכוון?'' שאלה ליליאן והסתכלה על טום.

''אנחנו רוצים להוציא הודעה למעריצים'' אמר טום וחייך.

''אם המעריצות החרמניות שלכן לא יתפסו אותי ברחוב ויחתכו אותי לחתיכות קטנות זה מבחינתי זה בסדר'' אמרה ליליאן וטום צחק.

''זה גם אומר שיהיה לנו ראיון או שניים'' הסביר טום

''אין בעיה'' אמרה ליליאן '' מה שטוב בשבילך טוב בשבילי''.

הם המשיכו לצפות בתוכנית מגניבים כל פעם מבטים אחד לשני ומחייכים.

''טום אתם באים לים?'' שאל לפתע ביל שיצא מהחדר של אשלי.

''לים?'' שאלו טום וליליאן.

''כן, מה כל כך מפתיע?'' שאל ביל.

''לים?'' שאל טום את ליליאן.

''לים.'' אמרה ליליאן.

''מעולה אז עוד רבע שעה יוצאים לבית כדי להביא בגדי ים לי ולטום ואז הולכים לים תתארגנו בנתיים'' אמר ביל וחזר לחדר של אשלי.

''אשלי אני רוצה שתקראי'' אמר ביל והושיט לאשלי מגזין של 'בראבו'

'ביל קאוליץ סולן להקת טוקיו הוטל נתפס כבר הרבה פעמים יחד עם אותה בחורה אלמונית. ובנוסף על כך גם אחיו של ביל, טום, הגיטריסט, נראה מסתובב עם בחורה אלמונית. שמועות אומרות ''הם חברים''.

מעריצות גרמניות מספרות שראו את ביל טום והבחורות יחד בקניון בברלין ואף הם יצאו יחד למסיבת יחסי הציבור שהתקיימה אתמול במגדבורג. שאלנו את המפיק דיויד יוסט והוא העדיף לא להגיב על הארוע''

''וואו, אוקיי'' אמרה אשלי.

''אני חושב שצריך להוציא הודעה למעריצים'' אמר ביל.

''מבחינתי בכייף'' אמרה אשלי.

''כן?'' שאל ביל.

''כן'' חייכה אשלי.

''אז אני אודיע לדיויד'' אמר ביל וחייג לדיויד.


***


אחרי חצי שעה הגענו לים. יצאנו מהמכונית והתקדמנו לכיוון המיים. ביל החזיק לי את היד כאילו שמר עליי שלא אאבד.

''ביל הכל בסדר?'' שאלתי אותו כשראיתי אותו מסתכל על האנשים מבוהל.

''אני מפחד'' הוא לחש.

''אתה מה?'' שאלתי המומה.

''אני מפחד שיקרה לך משהו, אני מרגיש משהו מוזר'' הוא אמר.

''די ביל אל תגיד את זה, אני לא תינוקת, אני בסדר'' אמרתי. שתקנו לכמה רגעים.

''מה השקט?'' שאל טום.

''רעש רעש רעש'' אני וביל צעקנו כאילו תיכננו את זה שעות. טום וליליאן רק צחקו.

''בואו לשם'' אמרתי והצבעתי על אזור מוצל. ביל לא אמר דבר אלא רק משך אותי לכיוון שהצבעתי אליו עדיין מחזיק את ידי.

הגענו למקום שהצבענו עליו והתמקמנו.

''את באה למיים?'' שאל ביל כשהוריד מעליו את החולצה.

''עוד מעט'' אמרתי והסתכלתי על שחף שעבר בשמיים.

''טוב'' אמר ביל גירד את השיער השחור הבוהק שלו והמשיך '' אז אני נכנס.. טום אתה בא?''

''כן אחי'' אמר טום ''ליליאן? באה?'' הוא שאל.

''נצטרף עוד מעט'' היא אמרה וחייכה ''זמן איכות לאחים'' אמרתי.

הם חייכו והתחילו ללכת לכיוון הים הסתכלתי על היד של ביל 'כמה מושלמת היא' חשבתי 'כל אצבע, כל תנועה קטנה שלו מושלמת.. זה כל כך יפה בעניי' שקעתי במחשבות מספר שניות עד שליליאן קטעה את מחשבותיי

''יאללה למיים?'' היא שאלה.

''כל כך מהר?'' שאלתי מצחקקת.

''אני מתגעגעת לפנים של טום'' היא אמרה מחייכת לעצמה.

''ליליאן!!'' צעקתי מחייכת.

''מה? הוא כזה חמוד!!'' היא אמרה.

''אתם?'' שאלתי מחייכת והיא רק הנהנה בחיוך.

''אעעע'' צרחתי וחיבקתי אותה ''בואי אני רוצה לנשק את ביל'' אמרתי.

קמנו ורצנו לכיוון הים, נכנסנו למיים וחיפשנו את ביל וטום עד שראינו אותם עומדים כמה מטרים מלפניינו.

''הנה הם'' אמרתי והתחלנו לשחות לכיוונם.

''ביל'' צעקתי, הוא הסתובב עשה לי שלום עם היד וצלל מיד למים כשראה שמגיע גל גדול מאחוריו. אני המשכתי להתקדם לכיוון שהוא היה בו.

הגענו לביל וטום, ליליאן נישקה את טום ואני את ביל, מאושרים, ארבעתנו.

''את באה יותר עמוק?'' שאל ביל כמו ילד קטן שמתלהב מהגלים.

''כן'' הנהנתי בחיוך והתקדמתי.


***


''לפי האיתורן בפלאפון של אשלי הם בים''

''אני יוצאת לשם''

''תתקשרי משם אני אוביל אותך בדיוק למקום שהם יושבים בו''

''אוי את רעה''

''את רעה''

''אנחנו רעות''

''טוב תשארי בקשר איתי אני אעדכן אותך''


***


''אשלי אני יוצא'' אמר ביל

''לא, תשאר איתי'' אמרתי מלטפת אותו.

''קצת יוצא וחוזר, נהיה לי כבר עור ברווז'' הוא אמר וצחק.

''טוב אני נשארת כאן עם ליליאן וטום'' אמרתי ונישקתי אותו, זאת הייתה נשיקה מוזרה.

ביל התחיל לצאת מהמיים ואני הסתכלתי עליו מחייכת לפתע הרגשתי שמרימים אותי ''תורידו אותי'' צרחתי על טום וליליאן שהרימו אותי.

''את ביקשת את זה'' אמרה ליליאן

''שלוש שתיים אחד'' היא אמרה והם זרקו אותי למיים.

''חכי חכי'' צעקתי אחרי שירקתי את כל המיים שבלעתי. התחלנו במלחמת השפרצות מיים אני נגד טום וליליאן.


***


''בילי'' לחשה אריאנה בחושניות.

''מה את עושה כאן?'' שאל ביל המום את אריאנה ששכבה על המגבת שלו ושל אשלי.

''אתה לא שמח לראות אותי?'' היא שאלה.

''אותך? לא!'' הוא אמר.

''חבל מותק'' היא אמרה וקמה מהמגבת

''אתה תצטרך לראות אותי הרבה בזמן הקרוב היא אמרה, תפסה את ראשו ונישקה אותו בלי הפסקה.

''ביל?''

הוא התנתק מאריאנה וראה את טום ליליאן ואשלי מביטים בו המומים.

 

 

מה יהיה עכשיו?

איך אשלי תגיב למראה הנשיקה של ביל ואריאנה?

האם היא תסלח לו? היא תכעס?

האם ביל יצטער? 

או ש..אולי ביל נהנה מהנשיקה עם אריאנה? אולי הוא רוצה לחזור אליה?

ליליאן וטום, כמה זמן אתם חושבים שהם יכולים להחזיק?

 

אה ו...כן, אני יודעת שכולכם בטח רוצים לרצוח אותי עכשיו...

מצטערת אבל.. זה הסיפור :]

 

ניפגש בתגובות ♣

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 4/7/2010 13:55  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)