לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

פרק 16


שלום ☺

אני כותבת בכותרת 'פרק 16' וכולי בשוק

''אתם כבר פרק 16?''  זה המון! אבל עוד לא חצי! ;)

טוב, שוב תודה על התגובות מהפרק הקודם! אתן נהדרות! ♥ ♥ ♥

ונעבור לחלק הכי חשוב... פרק!

 

 

פרק 16

''בילי'' לחשה אריאנה בחושניות.

''מה את עושה כאן?'' שאל ביל המום את אריאנה ששכבה על המגבת שלו ושל אשלי.

''אתה לא שמח לראות אותי?'' היא שאלה.

''אותך? לא!'' הוא אמר.

''חבל מותק'' היא אמרה וקמה מהמגבת

''אתה תצטרך לראות אותי הרבה בזמן הקרוב היא אמרה, תפסה את ראשו ונישקה אותו בלי הפסקה.

''ביל?''

הוא התנתק מאריאנה וראה את טום ליליאן ואשלי מביטים בו המומים.

לא היה אכפת לו מכלום הוא ראה את העניים של אשלי ורצה למות ''שיט, אשלי זה לא אני! אני נשבע! '' הוא אמר את הדבר היחיד שהצליח להוציא מפיו והתקרב אל אשלי, אבל היא לקחה את התיק שלה מהחולות נעמדה מולו, מסתכלת לו בעניים, מתחילה לבכות.

''אשלי זה לא אני, אני נשבע, אני מצטער'' ביל ניסה להסביר.

''הבטחת'' היא לחשה בבכי, היא הרימה את ידה והעבירה אותה בליטוף על לחיו של ביל , לא יודעת אם לברוח או להשאר.

ביל הסתכל עליה ולא ידע מה לעשות, הוא הביט בעניה הריקות וביקש ''אשלי תני לי להסביר''

''אין לך מה להסביר לי'' היא צעקה, סטרה לו וברחה משם בריצה.

''אשלי'' צעק ביל, ורץ אחריה.

''די'' אמרה אריאנה ותפסה את ידו ''היא הרביצה לך ואתה רודף אחריה, אתה לא נורמאלי''.

''תעזבי אותי, את לא נורמאלית'' הוא צעק אבל היא לא עזבה, הוא ראה איך אשלי נעלמת בין האנשים, הוא הרגיש כל כך ריק, כל כך אדיוט.

''אני הולכת אליה'' אמרה ליליאן.

''אל תלכי אליה, היא צריכה זמן לבד'' אמר טום ותפס בידה של ליליאן מביט בביל מאוכזב והמום.

''ביל, איתה תחזור הביתה לבד'' אמר לבסוף טום אחרי מספר דקות של שתיקה, הוא לקח את הדברים שלו עדיין תופס את ידה של ליליאן והלך משם משאיר את ביל ואריאנה לבד.

''אנחנו לבד'' גיחחה אריאנה.

''את כלבה'' צעק ביל ''למה עשית לי את זה?''

''כי אני רוצה אותך'' היא אמרה מגחחת.

''אבל אני לא'' הוא אמר בקול חלוש.

''אין מה לעשות ביל תתרגל אתה בטוח לא רוצה שיקרה משהו לאשלי'' היא צחקה ''בוא לים''.

''כשאני איתך זה פוגע בה בו זמנית'' אמר ביל.

''אוייש, תסתום כבר ובוא'' אמרה אריאנה.

לביל לא הייתה ברירה הוא ידע שאריאנה מסוגלת יחד עם לוסי להרחיק את אשלי ממנו, זה הדבר האחרון שהוא רצה שיקרה. הוא היה צריך להיות עם אריאנה בשביל לשמור על אשלי קרובה אליו.


***

רצתי בכל הכוח שלי, בוכה, נתקלת באנשים בלי יכולת לדבר או לבקש סליחה.

לבשתי את השמלה שבאתי איתה ועליתי לאוטובוס עדיין בוכה, לא יכולה להפסיק לבכות.

לא האמנתי שביל יבגוד בי. זה היה קשה.

ירדתי בתחנה שליד הבית ועליתי אליו. נכנסתי הביתה וטרקתי את הדלת

''אני לא מאמינה'' צעקתי בוכה ''לא מאמינה!'' צעקתי שוב מעיפה מהשולחן בבית את כל הדברים ' איך יכולתי להיות כל כך טיפשה ולחזור אליו' חשבתי 'למה לעזאזל אני אוהבת אותו?' שאלתי את עצמי 'אני רוצה לברוח מכאן'.

פתחתי את המחשב נייד נכנסתי לאתר של אל על וחיפשתי את הטיסה בחזרה למיאמי הכי קרובה שיכולה להיות. ''מחר בערב'' לחשתי לעצמי את התאריך של הטיסה מנסה להרגיע את הדמעות שירדו ללא הפסקה, ''מחר בערב''.

'הזמנתי את הטיסה. זה נגמר' אמרתי לעצמי סוגרת את המחשב הולכת לארוז.


***


''טום?'' שאלה ליליאן את טום שישב לידה ונהג בשקט ''לחזור הביתה?''

''לא אני צריך אותך איתי אני מפחד לעשות דברים שאני אצטער עליהם אחר כך'' אמר טום.

''ומה עם אשלי?'' שאלה ליליאן.

''היא צריכה זמן לעצמה'' אמר טום.

''אוקיי, אבל אני לא אנטוש אותה. היא צריכה גם אותי'' היא אמרה.

''אז נלך אליי נתקלח נתלבש ונלך אליכם הביתה'' אמר טום והוסיף ''אני לא ישן עם ביל באותו בית''

''טוב, נשמע אחלה'' אמרה ליליאן ושתקה. אחרי דקה של שקט ליליאן הסתכלה על טום

''טום, אתה בסדר?'' היא שאלה המומה.

''אני לא מאמין שאחי הרס את הכל, היינו כל כך מאושרים''

''טום, הכל יהיה בסדר'' ניסתה ליליאן להרגיע אותו.

''לא ליליאן הכל לא יהיה בסדר זאת אריאנה היא לא תשחרר את ביל. אני כל כך מצטער על אשלי היא בטח שבורה'' אמר טום.

''טום.. אל תדאג הכל יהיה בסדר.'' ליליאן לא הייתה רגילה שטום כל כך רגיש לנושאים כאלה היא ליטפה את ידו עד שהם הגיעו הביתה.

''טום הכל יהיה בסדר'' היא אמרה שוב.

''אני לא מבין את עצמי אני לא כזה אני לא אבכה על עניינים של אהבה'' אמר טום שתק לרגע והוסיף ''כנראה שרק אחרי שמתאהבים באמת יודעים להעריך את האהבה.''

ליליאן חייכה אליו ונישקה אותו בעדינות, הם עלו לבית התקלחו ונסעו לאשלי.

הם הגיעו לאשלי בתשע בערב, ליליאן פתחה את הדלת והם נכנסו. הדירה הייתה די חשוכה

''אשלי?'' ליליאן קראה.

אשלי יצאה מחדרה לבושה באותה שמלה לבנה שאיתה באה לים, פניה היו אדומות, שיערה היה מלא בקשרים היא הביטה בליליאן ומייד לאחר מכן בטום, היא שוב בכתה.

''הי'' היא לחשה בשקט לטום וליליאן שהתקרבו אליה וניסו להרגיע אותה.

''אשלי זה בסדר הוא אדיוט, הוא פשוט אדיוט'' אמרה ליליאן מחבקת את אשלי.

''יהיה בסדר'' אמרו טום וליליאן יחד.

לא, היא לא סיפרה להם על הטיסה היא לא הייתה מסוגלת.

היא נכנסה להתקלח ואחר כך הם צפו בסרט ונרדמו מול הטלוויזיה.


***


''טוב בילי אני חייבת לזוז אני אתקשר אלייך מאוחר יותר ונדבר'' אמרה אריאנה היא התקרבה אליו לנשק אותו והוא נרתע ''הופה בילי, מה קרה?'' היא שאלה

''אני שונא אותך'' הוא אמר.

''חבל מאוד'' היא אמרה ונעלמה בין האנשים בים.

''אני לא מאמייייין'' צעק ביל מעיף חפצים, סוף סוף מתפרק אחרי מה שקרה, אחרי שאשלי עזבה אותו, ברחה ממנו.

הוא נשכב על החולות, כבר התחיל להיות חשוך הוא בכה בלי יכולת לעצור את הדמעות.

''אכזבתי את כולם והכי נורא אכזבתי את טום'' הוא לחש לעצמו ''אפילו טום שונא אותי עכשיו''

הוא נשאר שם שעה ארוכה, חושב, בוכה. כשהוא הרגיש את הגאות ,כאשר הגלים כבר הגיעו אליו הוא הבין שעליו ללכת הוא קם מהחולות מתחיל ללכת לכיוון היציאה מהחוף, לתפוס מונית.

אחרי חצי שעה ביל הגיע הביתה.

''טום?'' הוא שאל בצעקה ישר כשנכנס הביתה. הוא הלך לבדוק אם טום בחדרו ישן אבל הוא לא.

הוא הבין שאפילו טום ברח ממנו ''אם טום ברח, אני בצרות''. אחרי שהתקלח הוא שכב במיטה מנסה להרדם אך לא יכל. השעה הייתה כבר שתיים עשרה בלילה והוא לא נרדם, ראשו היה מלא במחשבות.


***


''אדיוט אדיוט אדיוט'' לחש לעצמו טום כשהתעורר לפתע בשלוש לפנות בוקר הוא נזכר בביל שנמצא לגמרי לבד עכשיו.

''ליליאן'' לחש טום.

''ממ'' היא ענתה מתוך שינה.

''אני דפוק, אח שלי צריך אותי ואני כאן, אני חייב ללכת אליו'' אמר טום ויצא מהבית.

הוא הגיע לביתם, שלו ושל ביל,הוא פתח את הדלת וראה את ביל יושב על הספא, זה לא הפתיע אותו.

''ביל.'' הוא קרא. ביל סובב את ראשו וחייך חיוך קטן

''אני שמח שבאת'' אמר ביל.

''מה קורה איתך בנאדם? מה עשית?'' שאל טום מנסה להבין למה ביל בגד באשלי.

''אני נשבע שהיא צצה פתאום ופשוט נישקה אותי'' אמר ביל דבר שנשמע הזוי בעיני טום.

''ביל תהיה רציני איתי, אני אחיך זוכר? אנחנו כנים אחד עם השני'' אמר טום.

''אני נשבע היא אמרה שהיא רוצה אותי או משהו כזה, זה הכל מתוכנן! טום אני אומר לך'' אמר ביל.

''אוקיי נגיד ומה אתה מתכוון לעשות?'' שאל טום.

''הלוואי שיכולתי לדעת'' לחש ביל נרטב מהדמעות שהחליקו על לחיו.

הם המשיכו לדבר עד הבוקר ואחר כך הלכו לישון.

 

 

האם אשלי באמת תטוס חזרה למייאמי?

מה יהיה איתה ועם ביל?

אריאנה ולוסי, הן באמת הצליחו להפריד ביניהם?

 

ה כ ל בפרק הבא ☻  |סמייליכושי|

 

אה ו.. ניפגש בתגובות ☺☻☺

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 11/7/2010 11:31  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)