לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

8/2010

פרק 21


היי לכולם :]

אני יודעת שיש יותר מ3 אנשים שקוראים את הסיפור.

אני בוחרת שלא לכתוב שוב את המגילה על התגובות או על זה שאין תגובות ...

אני בוחרת להודות לאלה שכן מגיבים כ-ל פעם!

אוהבת אתכם ♥ ♥ ♥

 

פרק21

''נוסעי טיסה 883 לגרמניה מתבקשים להגיע לשער 5'' נשמעה הדיילת.

''איזה כייף לשמוע את זה איתך'' אמרתי לביל הוא חייך אלי ותפס את ידי, קמנו מהמושבים וצעדנו לעבר שער 5.

המטוס המריא אני וביל ישבנו אחד ליד השני צופים בסרט ששודר מביטים אחד בשני מידי פעם

''בואי נלך לבית מלון כשנגיע לגרמניה'' אמר לפתע ביל

''בית מלון?'' שאלתי.

''כן, מתחשק לי להיות איתך ולהתפנק'' חייך ביל.

צחקתי והנהנתי לחיוב.

''אז קבענו'' קבע ביל וחזר לראות את הסרט.

אחרי מספר רב של שעות נחתנו, אני וביל לקחנו את המזוודות ונסענו לבית מלון שביל הכי אוהב במרכז ברלין. השעה הייתה 1 לפנות בוקר כשהגענו, נכנסנו למלון הזמנו חדר ועלינו אליו.

''מיטה נורמאלית'' צעקתי וקפצתי על המיטה.

ביל ציחקק וחייג למספר כלשהו בפלאפון שלו.

''למי זה?'' שאלתי.

''לטום'' ענה ביל.

***

הייתה שעת לילה מאוחרת ליליאן וטום היו ערים הם חיכו לטלפון מביל ואשלי.

''יואו איזה מתח'' אמרה ליליאן וחייכה.

''תרגעי מותק, הם צריכים לנחות עוד כמה דקות''

לפתע נשמע צלצול הפלאפון של טום.

''זה ביל'' צעק טום שזיהה שביל מתקשר לפי הצלצול של ביל.

''אעע'' צרחה ליליאן. טום קם מהספא שעליה הוא וליליאן ישבו וענה לטלפון

''ביל'' צעק טום ''איפה אתה? לבוא לקחת אתכם משדה התעופה?'' שאל טום.

''אנחנו בבית מלון'' ציחקק ביל.

''בית מלון?'' תמהה טום

''בית מלון?'' שאלה אשלי ששמעה את טום היא חטפה מידיו של טום את הפלאפון ושאלה בצרחה ''ביל, באיזה בית מלון אתם?''

''בבית מלון שבמרכז ברלין..'' התחיל להגיד ביל אך ליליאן קטעה אותו

''אנחנו באים, בי'' היא אמרה וניתקה.

לאחר כחצי שעה טום וליליאן כבר הגיעו לבית המלון.

''אשששששלי'' צרחה ליליאן וקפצה על אשלי והתחילה לשאול ''אז איך היה? נהנת? היה טוב בבית מלון במיאמי? קנית לי משהו? קנית משהו בכלל?''

''כן, כן אמא'' אשלי הצליחה להשחיל כמה מילים.

''שחכתי חיבוק'' אמרה ליליאן וחיבקה את אשלי.

''מתוקה שלי מה שלומך?'' היא שאלה את אשלי אחרי שהפסיקה לחבק אותה בחיבוק המוחץ שלה.

''התגעגעתי אלייך'' אמרה אשלי.

''גם אני מאוד מאוד מאוד מאוד ואפילו...''

''סתמי כבר'' צחקה אשלי.

''סליחה, נו ספרי איך היה?''

''מה כבר יכול היה להיות?'' שאלתי.

''לא יודעת ספרי משהו. עשית שופינג?'' שאלה ליליאן.

אשלי צחקה והוציאה את המתנה שקנתה לליליאן.

''אעע תודה'' היא צעקה ופתחה את המתנה ''סטיב מאדן?!!? את גדולה מהחיים!''

''ידעתי שתאהבי אותם'' אמרה אשלי.

''וזה לך טום'' אמר ביל והושיט לו חבילה קטנה.

''תודה'' אמר טום ופתח את המתנה ''זה ה..'' גימגם טום כשראה את הכובע שביל קנה לו.

''כן זה הכובע'' חייך ביל.

''וואו כמה זה עלה לך? זה עולה הון''שאל טום

''זה לא משנה'' חייך ביל וצחק.

''תודה'' אמר טום וחבש את הכובע.

''חיבוק מרובע'' צעקתי והתחבקנו ארבעתנו מאושרים.

''חברה, אני מתקשר לדיויד להודיע סופית שיוציא הודעה רשמית'' אמר ביל וחייך.

''יאללה'' אמרו כולם ביחד וחייכו.

***

''אעע אני אשתגע מהאשלי הזאת'' צעקה אריאנה ''שימי לב להודעה הרשמית שיצאה עכשיו בערוץ הבידור''

'ביל קאוליץ' והבחורה שיצאה יחד איתו במשך החודשיים האחרונים ,'אשלי לנדהאוס' זוג רשמי כך הודיע לפני זמן קצר 'דיויד יוסט' המפיק של הלהקה. כמו כן אחיו 'טום קאוליץ' והבחורה 'ליליאן וינדי' שנראתה איתו לא מעט פעמים גם כן זוג רשמי. מזל טוב'' דיקלמה אריאנה.

''אני שונאת אותם'' היא צווחה מייד אחר כך.

''תרגעי אריאנה, אני אסדר הכל''

''את לא תגידי לי להרגע! ראיתי טוב מאוד את התוכניות המפגרות שלך שממש לא עבדו! אני לא יכולה להרגע!''

''אוי שקט כבר , אחרי שביל יהיה שלך וטום שלי את תצטערי על השטויות שאת אומרת עכשיו אז תשתקי אוקי?!'' אמרה לוסי בביטחון.

''לוסי? לא סיפרת לי שאת רוצה את טום'' גיחחה אריאנה.

''תמיד רציתי אותו! ואת ידעת מזה! למה חשבת שהייתי ידידה כל כך טובה של ביל? או למה את חושבת שעזרתי לך בכלל?''

''רעה! חשבתי שאת צוחקת, בכל מקרה הוא די תפוס'' ציחקקה אריאנה.

''לא לזמן רב'' אמרה לוסי בפרצוף רציני ולאחר כמה שניות צחקה צחוק מרושע.

***

ביל התעורר לפנות בוקר, הוא הרגיש לא טוב 'משהו קורה' הוא חשב לעצמו והלך לשרותים הוא הקיא את מה שאכל בערב לפני והרגיש עוד יותר גרוע ממקודם.

''ביל, אתה בסדר?'' שאלה אשלי ששמעה קולות והתעוררה.

''בטח רק קמתי לשתות'' אמר ביל בקול חלוש.

''לשתות בשרותים? אתה בטוח שאתה בסדר?'' שאלה אשלי בדאגה והתקרבה לביל.

''כן אל תדאגי, תמשיכי לישון אני כבר בא'' אמר ביל חייך חיוך קטן מזוייף והלך לכיוון המטבח.

בדרך חזרה למיטה ביל לקח את הפלאפון שלו וראה סמס חדש מדייויד

'ביל, תודיע לטום,בקרוב , אפילו מאוד אתם עומדים לעזוב את גרמניה וחוזרים להופיע'

 

אז הזוגות שלנו עומדים להפרד?

הרשו לי להיות המומה :O

אני במתח.. ;]

פרק בקרוב.

נפגש בתגובות ☻☺☻

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 12/8/2010 11:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)