לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2010

פרק 30


הי,

אני ממש ממש ממש ממש מצטערת על האיחור!

זאת פעם ראשונה שאני מאחרת בהעלעת פרק ואני ממש מקווה שגם האחרונה.

מצטערת.

אז נכנסנו לשגרה, מקווה שיהיה טוב לכולנו.

ואם לא, לפחות נקרא איזה פרק או שניים קריצה

 

אז.. בואו נקרא את פרק 30

 

 

פרק 30

''ואנחנו בליסבוווון'' צרחו אריאנה ולוסי שהגיעו לליסבון, המקום בו אמורה להיות הופעה של טוקיו הוטל הערב.

''ויש לנו כרטיסים להופעה'' צרחה אריאנה ונופפה בכרטיסים.

''VIP'' צרחה לוסי.

''אעעעעעע'' הן צרחו יחד.

''מחר אני עם טומי, חלמתי על זה שנים'' אמרה לוסי.

''ואני עם ביל'' התרגשה אריאנה.

''טוב, בואי נחפש בית מלון, צריך לטפח את עצמנו לקראת מחר'' אמרה אריאנה, היא תפסה את ידיות המזוודה שלה וגררה אותה אחריה.

'הנקמה המושלמת' חשבה אריאנה מדמיינת אותה ואת ביל יחד.

 

***

 

'הוא מטורף, הוא דפוק, הוא חי בסרט, הוא אמר את זה בצחוק' חשבתי לעצמי.

אחרי שברחתי מהבית הלכתי לקניון, ישבתי שם ליד המסעדות וחיכיתי לטלפון מליליאן שתבוא לאסוף אותי.

לפתע צלצל הפלאפון שלי זאת הייתה ליליאן.

''הלו'' עניתי.

''אשלי בואי אני מחכה לך למטה ליד 'מנגו' '' אמרה ליליאן.

''אני באה'' אמרתי וניתקתי את השיחה.

'אוקי, לא אומרים לליליאן כלום' החלטתי בליבי והתחלתי ללכת לכיון ליליאן.

'' הי מותק '' אמרה ליליאן וחיבקה אותי .

''איך היה בעבודה?'' שאלתי אותה.

''היה מעולה.. וגם נחשי מה?'' שאלה ליליאן בחיוך.

''קנית לי מתנה'' אמרתי

''לא'' ציחקקה ליליאן.

''קנית לי שתי מתנות?'' שאלתי וצחקתי.

''דיברתי עם טום והוא אמר שכשהוא וביל יחזרו אנחנו נטוס לחופשה' אמרה ליליאן וצחקה.

''האאאא'' צרחה משמחה אשלי.

''כן הגיע הזמן'' אמרה ליליאן.

''מתי זה?'' שאלתי אותה.

''ב28.9 ''

''זה תאריך יום ההולדת שלי!'' אמרתי.

''ואללה?'' שאלה ליליאן.

''ואללה ואללה'' אמרתי וצחקנו שתינו.

לאחר כמה דקות הגענו הביתה, חששתי,פחדתי להכנס, פחדתי מאדי.

''את באה?'' שאלה ליליאן שכבר הייתה בתוך הבית.

''כן'' אמרתי ונכנסתי.

''הי'' אמר אדי והסתכל עליי.

''הי'' אמרנו אני וליליאן יחד.

''אני נכנסת למקלחת'' אמרה ליליאן.

'שיט, שוב אני איתו לבד' חשבתי לעצמי והתיישבתי בספא.

הוא התקרב אלי במהירות ושאל '' שנמשיך בראיון?''

''אין צורך'' אמרתי וקמתי ממקומי מתחילה ללכת לכיוון חדרי.

''הי'' אמר אדי ותפס את ידי '' אני לא מתכוון לעצבן אותך, אני מצטער אם זה יצא ככה''

''זה בסדר, פשוט תתרחק ממני'' אמרתי ונכנסתי לחדרי.

 

***

 

''ליסבון'' אמר טום והניח את המזוודות בחדר.

''אני מת על המקום הזה'' אמר ביל ונכנס לחדר כמו ליידי.

''גם אני'' אמר טום והוציא גיטרה מאחד הנרתיקים מתחיל להתאמן.

''טום, אל תנגן פה, יש מעריצים עכשיו למטה, צריך לרדת לחתום להם'' אמר ביל.

''אני בא, אני בא'' אמר טום וירד למטה.

נשמעו צרחות רבות ביל, טום, גאורג וגוסטב חתמו למעריצים שעמדו מחוץ למלון.

''ביל זה לא אריאנה ולוסי שם?'' שאל טום את ביל בלחש והסתכל על שתי בנות שעמדו בצד.

''אתה הוזה טום'' אמר ביל והמשיך לחתום בקצב על דפים של מעריצים.

 

***

 

''אהה'' צרחה אריאנה יחד עם כל המעריצים מתחת לבית המלון.

''אני מרגישה כמו פאקאצה'' אמרה אריאנה וצחקה

''את יודעת מה ההבדל בנינו לבין כל הפאקאצות הקטנות פה?'' שאלה לוסי ''שאנחנו הולכות לבלות את הלילה עם ביל וטום והן לא'' קרצה לוסי.

לאחר כחמש שעות ההופעה התחילה. אריאנה ולוסי נדחפו בין המעריצות עד שהן הגיעו לשורה הראשונה.

במשך כל ההופעה הן צרחו והשתוללו עד שהגיע השיר האחרון, בשיר האחרון הן יצאו מהאולם ואיכשהו הצליחו להיכנס לבית המלון שבו היו החדרים של ביל וטום.

''הצלחנו'' לחשה לוסי לאריאנה וחייכה.

''זה הולך להיות הלילה הכי טוב בחיים שלי'' גיחחה אריאנה.

בעזרת שוחד הן השיגו מהסדרנית את מספר החדר של ביל וטום ומפתח גנבים.

הן פתחו את החדר ''אעעע'' הן צרחו.

''זאת המיטה של ביל'' אמרה אריאנה שזיהתה את המיטה לפי מעיל העור שהיה זרוק עליה.

''אם כך זאת של טום'' אמרה לוסי וקפצה על המיטה.

''נתחבא בארון וכשנשמע שהם נכנסים לחדר ונועלים את הדלת נצא ונפתיע אותם'' אמרה לוסי.

''רעיון מעולה, אולי בכל זאת הרעיונות של יפתיעו'' גיחחה אריאנה ונכנסה לארון יחד עם לוסי.

 

 

מה הולך להיות עם לוסי ואריאנה? ולמה לעזאזל הם נכנסו לארון?

אשלי ואדי? אני מבטיחה לכם שזה לא הולך להגמר טוב!

 

 

מעט ספויילרים:

 

- 'מה זאת מתקפת השאלות הזאת?'

 

- אתה מוזמן לצאת

 

- 'היו פה ליחשושים

 

- למה לדמיין את הנשים שנמצאות רחוק ממכן?

 

אז אתם יכולים לראות שיהיה מעניין סבבי

שווה תחכות לפרק הבא..

ועד אז... ניפגש בתגובות מוציא לשון

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 7/10/2010 17:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)