לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2010

פרק 31


שלום לכולם, (לצערי, לא נראה לי שיש כאן כולם,..

 

אין הקדמות מיותרות.

הפרק היום מוקדש לדבוש :)

המגיבה היחידה והשווה!

 

אז פרק 31 שמוקדש לדבוש :)

 

פרק 31

הבוקר הגיע, התעוררתי והלכתי לשטוף את פני.

''ליליאן'' קראתי.

''היא לא פה'' אמר אדי במהירות.

''אוקיי'' נאנחתי ושאלתי ''איפה היא?''

''יצאה לעבודה'' אמר אדי והסתכל עליי בחיוך.

פחדתי שהוא יתחיל לשאול שאלות מוזרות על ביל או ששוב תהיה לו את ההתנגות המוזרה אז החלטתי ליצור איתו שיחה כדי למנוע את זה.

''תגיד אדי'' אמרתי והלכתי למטבח ''אתה לא מתכוון לחפש עבודה?'' שאלתי.

''ליליאן עובדת בשבילי'' אמר אדי ונכנס למטבח גם הוא.

''לא נראלי שהיא יודעת מזה'' ציחקקתי ופתחתי את המקרר.

''היא תדע'' אמר אדי.

''היא לא תשמח במיוחד'' אמרתי והוצאתי מהמקרר מילקי.

''לא נורא'' אמר אדי.

''כדאי שתחפש עבודה אם אתה מתכוון להשאר כאן עוד הרבה זמן'' אמרתי ופתחתי את המילקי מתחילה לאכול.

''כן אה'' הוא הסתכל עליי מלקקת את המילקי.

''כן'' אמרתי והבטתי עליו בצורה מוזרה.

''תגידי במה ליליאן עובדת?'' שאל אדי.

''היא מזכירה של איזה מנהל'' אמרתי והכנסתי עוד כפית מילקי לפה.

''מגניב'' אמר אדי ובהה בי.

''אתה מוזר היום'' אמרתי.

''אני?'' הוא שאל.

''לא אני'' ציחקקתי וזרקתי את המילקי שנגמר.

''איך את מגדירה מוזר?'' שאל אדי.

''אל תשגע אותי'' אמרתי והתקדמתי לעבר החדר שלי.

''במה את עובדת?'' שאל אותי אדי.

''מה זאת מתקפת השאלות הזאת?'' שאלתי בכעס.

''רוצה לדעת'' הוא אמר וחייך.

''אני מנהלת סניף של מקדונלס, אבל זה זמני'' אמרתי ונכנסתי לחדרי.

''מגניב'' הוא אמר שוב ונכנס לחדר אחרי מביט על המיטה שלי.

''אתה מוזמן לצאת'' אמרתי חוששת אחרי שראיתי אותו מביט על מיטתי.

''מה שלום ביל?'' הוא שאל וחייך חיוך מאולץ.

''זה שתשאל על ביל לא ישאיר אותך בחדר'' אמרתי ודחפתי אותו החוצה נועלת את הדלת של החדר אחרי.

'או מי גאד' חשבתי לעצמי 'הוא מוזר והוא מפחיד אותי' חשבתי לעצמי, התלבשת ויצאתי לעבודה.


***


''זום אינטו מי'' שר ביל שנכנס לחדר ראשון.

''זום אינטו מי'' חזר אחריו טום וסגר את הדלת.

''אי נואו יואר סקרד'' שר ביל ושאל ''נעלת?''

''אופס'' אמר טום ונעל את הדלת.

''וון יו קנט בריפ'' המשיך ביל לשיר ורקד ריקוד מוזר.

''לא עכשיו'' לחשה אריאנה ללוסי שרצתה לפתוח את הארון.

''שמעת את זה?'' קפץ ביל והפסיק לשיר.

''את מה?'' שאל טום.

''היו פה ליחשושים'' אמר ביל וקם מהכסא שישב עליו.

''אתה מדמיין'' אמר טום והמשיך לשיר ''אי וויל בי דר, זום אינטו מי''

''אני בטוח ששמעתי משהו'' אמר ביל והתחיל להסתובב בחדר.

לאחר כמה שניות שביל הסתובב בחדר הוא התייאש ואמר ''אני נכנס להתקלח'' הוא גירד את ראשו 'אולי אני באמת מדמיין' הוא חשב לעצמו.

לאחר חצי שעה ביל גמר להתקלח. הוא התקרב לארון רוצה לפתוח אותו ואז נזכר 'הבגדים שלי עדיין במזוודה'. הוא התרחק מהארון והלך לכיוון המזוודה שלו הוא הוציא משם בוקסר שחור ולבש אותו. לאחר מכן ייבש את השיער שלו עם מגבת.

''טום'' הוא קרא לטום שהיה במקלחת ''איפה 'בראבו' שקניתי?'' הוא שאל.

''בשקית ליד הכסא'' צעק טום מתוך המקלחת.

ביל הוציא מתוך השקית את העיתון והתחיל לקרוא.

'' 'אשלי לנדהאוס' שמוכרת יותר בתור החברה של ביל קאוליץ נתפסה מהלכת בקניון לבדה. קשה כשהחבר בסיבוב הופעות'' קרא ביל את הכתבה.

''איזה דפוקים'' אמר ביל ''ואיזה יפה אשלי'' אמר ביל והסתכל על התמונות של אשלי שהיו בעיתון.

לאח זמן קצר טום גמר להתקלח הוא הוציא את הבוקסר שלו מהמזוודה ולבש אותו.

''המיטות פה ממש נעימות'' אמר ביל ששכב במיטה.

''כן, באמת נעימות'' אמר טום והתכרבל בשמיכה.

''רק אשלי חסרה פה לידי ואפשר לעצור את הזמן לתמיד'' הוא אמר וחייך.

''אני צריך רק את ליליאן'' נאנח טום וחשב על ליליאן.

''למה לדמיין את הנשים שנמצאות רחוק ממכן?'' שאלה לוסי לפתע שיצאה מהארון.

''אפשר להיות איתנו. כאן ועכשיו.'' אמרה אריאנה שיצאה ממש אחריה בקול מפתה.


אדי כנראה מתכנן דברים בזמן שלוסי ואריאנה מבצעות...

ההמשך בפרק הבא!

 

ועד אז... ס פ ו י י ל ר י ם:

 

''תגידי, מה זה אומר שיש לי כל זהמן כאב ראש?''

 

''אני רואה שישר עברתם לבוקסרים''

 

''הצעה מפתה אבל אני אוותר''

 

''אם תגלי שאת בהריון מביל אז..''

 

''אולי דברים קורים בלי התכנונית שלך''

 

אני מבטיחה שהפרק הבא שווה כל כך!

שווה לחכות וכמובן לקרוא!

אבל הכי שווה ל ה ג י ב

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 13/10/2010 20:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)