לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2010

פרק 32


היי,

יצא לי להכנס לכאן רק כדי לבדוק את התגובות (התגובה ליתר הדיוק) ואז נזכרתי שהיום יום רביעי שזה אומר שיש פרק היום.

אז מייד אני אעלה את הפרק רק קודם כל משהו קטן:

באמת שאין לי כוח להכנס שוב לעניין של התגובות אבל אני מקדישה לכם זמן ולא מאכזבת, כל שבוע יש פרק, בלי איחור בלי פספוס ומשתדלת ממש לשים ספויילרים. אם כואב לכם הלב לרשום משהו.... ,שימו לייק, שאני אדע שאני לא עובדת לחינם.

 

ושוב תודה בבפומבי ל- דבוש :)

 

פרק 32

ליליאן התהלכה בבניין שבו היא עבדה, היא נכנסה למשרדה והתיישבה על הכסא.

'למה לעזאזל אדי מתקרצץ' היא חשבה, 'בא לי להקיא ממנו'.

ליליאן לא הרגישה טוב בזמן האחרון היו לא כל הזמן כאבי ראש.

''המנהל ביקש לדחות את כל מה שיש לו מחר'' אמרה אנסטסיה, האישה שעבדה עם ליליאן.

''אוקיי'' אמרה ליליאן ''רגע אנסטסיה''

''תגידי, מה זה אומר שיש לי כל זהמן כאב ראש?'' שאלה ליליאן.

''שאת צריכה לשתות'' ענתה אנסטסיה בפשטות.

''ואם אני שותה הרבה?'' שאלה ליליאן.

''אז.. לא יודעת'' ענתה אנסטסיה חייכה ויצאה מהחדר.

''אוייש והמחזור שלי גם מאחר עכשיו'' לחשה ליליאן 'הכל בגלל האדי הזה' היא חשבה וקמה להכין לעצמה קפה.


***


''מה?'' שאל ביל בהלם וקפץ מהמיטה.

''מה אתן עושות פה?'' שאל טום וקם מהמיטה בבהלה.

''אני רואה שישר עברתם לבוקסרים'' צחקקה אריאנה והתקרבה לביל, היא הושיטה את ידה, רוצה לגעת בו

''שלא תעזי'' צעק ביל.

''למה בילי?'' שאלה אריאנה ושיחקה עם הלשון שלה ''מפחד להמשך אליי שוב?''

''אני לא נמשכתי אלייך אף פעם'' אמר ביל והביט באריאנה במבט כעוס.

''ממש'' אמרה לפתע לוסי והתקרבה לטום.

''אהה עד כאן'' אמר טום ''הצעה מפתה אבל אני אוותר'' אמר טום.

''חבל'' אמרה לוסי והורידה את החולצה שלה, היא נשארה רק בחזיה.

'מה את חושבת שאת עושה?'' שאל אותה ביל והסתיר את עיניו.

''מתוק, מזמן לא ראה אשה בחזיה, אשלי לא נותנת לו'' אמרה אריאנה והיא ולוסי צחקו.

''אריאנה ולוסי חבל שזה ייגמר עם המשטרה. תצאו מפה עכשיו או שנקרא לאבטחה. ותשימי חולצה למען השם'' אמר ביל.

''אז אתה מודה שאשלי לא נותנת לך'' אמרה אריאנה וחייכה חיוך ערמומי.

''אני לא מעוניין לחלוק איתך את חיי הפר..'' התחיל ביל להגיד אך היא לוסי קטעה אותו

''היא לא נותנת לך''

''וואו את שימי חולצה'' אמר טום ללוסי ''ואת תסתמי את הפה שלך לפני שאני קורא למאבטח'' צעק טום על אריאנה.

''וזאת דוגמא למישהו שמקבל יותר מידי מחברה שלו'' אמרה אריאנה הצביעה על טום וצחקקה יחד עם לוסי.

''די זה נמאס עליי'' אמר ביל. הוא תפס בידה של אריאנה ומשך אותה החוצה.

''בחוץ?'' שאלה אריאנה ''אתה לא מעדיף שנעשה את זה בחדר? אתה יודע על מיטה?''

''אני מעדיף שתסתלקי מכאן, עכשיו'' אמר ביל.

טום הרים את לוסי והוציא אותה מהחדר.

''אנחנו נשארות כאן'' אמרו אריאנה ולוסי יחד.

''חבל'' אמר ביל וסגר את הדלת של החדר.

''תתקשר למאבטח'' אמר ביל לטום.

לא עברו שתי דקות וביל וטום שמעו את צעקותם של אריאנה ולוסי.

''הוא פינה אותם'' ציחקק טום וחזר למיטתו.

''הן מטורפות'' אמר ביל ונכנס גם הוא למיטה.

''יותר מזה'' גיחח טום.

''אני חייב לדבר עם ליליאן'' אמר טום וקם מהמיטה מחפש את הפלאפון שלו.

''אם כבר גם אני אתקשר לאשלי'' אמר ביל וקם גם הוא לחפש את הפלאפון.


***


''שלום'' נכנסה ליליאן הביתה.

''ליליאן, סוף סוף'' אמרתי ורצתי אליה.

''מה קרה?'' היא שאלה וגיחחה.

''אח שלך משגע אותי'' לחשתי לה. אחדי יצא מחדרו והתקרב אלי.

''לא ענית לי על השאלה'' הוא אמר.

''מה שאלת?'' שאלתי אותו וחייכתי חיוך מזוייף.

''אם תגלי שאת בהריון מביל אז..'' הוא התחיל לשאול אך ליליאן קטעה אותו

''אוייש אדי די לדבר שטויות, בואו לאכול אני רעבה'' היא אמרה והלכנו יחד למטבח להכין ארוחת ערב.

אחרי שגמרנו לאכול ישבתי יחד עם ליליאן בסלון וראינו 'הטופ מודל הבאה' , אדי רטן שזה משעמם ולכן הוא הלך לישון.

''כואב לי הראש'' אמרה ליליאן וקמה לחפש כדורים. ''אין כדורים בבית הזה?'' היא התעצבנה לאחר מספר דקות של חיפוש כושל.

''איך ישארו אם את מחסלת כל יום שמונה?'' שאלתי וציחקקתי.

''כן, בזמן האחרון הראש כואב לי בלי הפסקה'' אמרה ליליאן.

''אולי את צריכה חופש מהעבודה?'' שאלתי אותה.

''את חושבת?'' היא שאלה ''לא נראלי'' היא ענתה לעצמה מייד וחזרה לשבת לידי.

''את לחוצה בזמן האחרון?'' שאלתי אותה.

''לא, כאילו כן, בעצם לא ממש סתם קצת'' היא אמרה וחייכה.

''אוקיי ועכשיו תשובה יותר ברורה'' ביקשתי.

''קצת, אבל לא משהו רציני'' היא אמרה לבסוף.

''אולי, מיגרנה?'' שאלתי.

''אין לי'' היא ענתה.

''אז? משהו אחר?''

''מאחר לי'' היא אמרה ועשתה פרצוף מוזר.

''זה קורה לטובים מכולם'' אמרתי וקרצתי ''זה קרה אפילו לי פעם'' צחקתי והנהנתי בראשי.

''לא אני מתכוונת ממש מאחר'' היא אמרה.

''כן, כן גם לי זה..'' אמרתי אך שיניתי את תשובתי באמצע ''את.. עשית בדיקת הריון?'' גימגמתי בצעקה.

''תסתמי אדי ישמע ואין לי כוח לשטויות שלו עכשיו'' אמרה ליליאן.

''אז כן או לא?'' לחשתי.

''לא, כי זה לא הריון'' אמרה ליליאן בטוחה בעצמה.

''וממתי נהיית אולטרה- סאונד?'' שאלתי אותה וציחקקתי.

''כי לא מתאים לי תינוק עכשיו, וזה לא יכול להיות'' היא אמרה ושילבה את ידיה.

''אוייש את והשטויות שלך, בואי הולכים לקנות בדיקה'' אמרתי וקמתי מהספא.

''לא'' קבעה ליליאן ''זה לא הריון ואין לי שום תינוק''

''ואיך את יודעת?'' שאלתי.

''כי תינוק עכשיו זה סרט וזה לא יכול לקרות לי'' היא אמרה בהחלטיות.

''אולי דברים קורים בלי התכנונית שלך'' אמרתי ומשכתי את ידה.

''אני עושה את זה רק בשבילך'' היא אמרה נעלה את נעליה ויצאנו לקנות את הבדיקה.


זאת רק אני או שגם אתם מתים לדעת מה הולך כאן פתאום?

הריון???

עוד נראה מה זה באמת...

 

ועד השבוע הבא ספויילרים:

''ליליאן זה רק בשבילך''

 

''אולי כדאי שנוותר?''

 

''אני מפחדת''

 

''אני בטוחה''

 

אז זהו..

באמת מקווה שתפתיעו הפעם...

נפגש שם למטה, בתגובות..

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 20/10/2010 17:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)