לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים על הלהקה טוקיו הוטל



Avatarכינוי:  Tokio_Hotel.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2010

פרק 29


שלום לכולם,

אין פה הרבה כולם אבל לא משנה ;]

אין הקדמות מיוחדות חוץ מ- חג שמח לכווווווולם!

ועכשיו לפרק 29

 

פרק 29

''הי בנות'' אמר אדי והתקרב לשולחן האוכל שם ישבו ליליאן ואשלי ואכלו ארוחת בוקר.

''בוקר'' אמרה ליליאן בפרצוף זועם ''אשלי לא הכרתי לך את אחי, אדי''

''נעים להכיר'' אמר אדי וחייך אל אשלי חיוך מוזר.

''גם לי'' אמרה אשלי והכניסה עוד חביתה לפיה.

''מה אוכלים?'' אדי שאל והתיישב מול השולחן ליד אשלי.

ליליאן לא ענתה היא קמה מהשולחן ושמה את הצלחת שלה בכיור ''אני יוצאת לעבודה'' היא הוסיפה ויצאה מהבית.

''אז מה?'' שאל אדי לאחר מספר דקות ארוכות של שתיקה מביכה.

אשלי חייכה והורידה את מבטה לצלחת מנסה למצוא נושא לדבר עליו איתו.

''למה באת לגרמניה?'' שאלה אשלי לבסוף.

''מנסה לברוח מהמשפחה קצת'' ענה אדי תשובה קצרה וקרץ לאשלי.

''לברוח מהמשפחה כשאתה עם ליליאן?'' שאלה אשלי ולגמה מכוס מיץ התפוזים שלה.

''ליליאן'' אמר אדי והפסיק ''היא לא נחשבת בת משפחה'' אמר אדי.

''לא נחשבת?'' שאלה אשלי ''היא אחותך'' היא המשיכה.

''היא לא גדלה איתי כמו אחות'' אמר אדי.

''זה לא קשור, היא אחותך, אתם מאותה האמא'' אמרה אשלי.

''אז מה? היא לא גדלה איתי. היא לא נחשבת אחות. נקודה'' אמר אדי.

אשלי לא הסכימה איתו אבל לפי צורת הדיבור שלו היא הבינה שהוא מוזר ויש לו 'תפיסת חיים חולה' ולכן לא התחשק לה לפתח איתו שיחה ארוכה אז היא פשוט שתקה.

''אז את וביל זה רציני?'' שאל לפתע אדי.

''כולם שמעו את ההודעה הזאת?'' שאלה אשלי וצחקה.

''זאת הודעה רשמית, זה עובר מפה לאוזן'' חייך אדי ''אז רציני או לא?''

''אני מקווה שכן'' אמרה אשלי וחייכה לעצמה נזכרת בביל.

''וליליאן וטום?'' שאל אדי.

''אני לא יכולה להגיד'' אמרה אשלי ושתקה לכמה שניות '' אני לא יודעת אם ליליאן מרשה לי להגיד''.

''איזה חברות אמת'' אמר אדי בציניות.

''נו תספרי לי קצת עלייך ועל ביל'' לחץ אדי.

''לא רוצה'' אמרתי ''זה אישי ואני לא מעוניינת להפיץ את זה לכולם''

''אני זה לא כולם'' אמר אדי מנסה להוכיח את עצמו.

''זה יכול להפלט לך בטעות'' אמרה אשלי ופינתה את הצלחת שלה לכיור, היא הלכה מעט עד שהגיע לסלון וישבה על הספא.

''ואם אני אבטיח שלא?'' שאל אדי והתיישב במהירות ליד אשלי.

'' אז עדיין לא'' אמרה אשלי והדליקה את הטלוויזיה.

''תכבי את זה'' ביקש אדי ''אנחנו מדברים''

אשלי כיבתה את הטלוויזיה והסתכלה על אדי.

''כן על מה אנחנו מדברים?'' שאלה אשלי.

''על ביל'' ענה אדי בפשטות.

''לא, על כל דבר רק לא על ביל'' אמר אשלי ושילבה את ידיה.

''זה לא יהיה חודרני מידי, שאלות כלליות, בבקשה'' ביקש אדי.

''אבל שלא יהיה אישי מידי'' אמרה אשלי.

''אל תדאגי '' אמר אדי חייך ושאל ''איך נפגשתם?''

''חודרני מידי'' אמרה אשלי.

''לפני כמה זמן נפגשתם?'' הוא שאל.

''חודרני מידי'' אמרה אשלי שוב.

''אוויש'' אמר אדי ושאל שאלה אחרת ''הוא היה אצלך בבית?''

''כן'' אמרה אשלי וחייכה נזכרת ברגעים שלה יחד עם ביל בבית.

''את מסמיקה'' אמר אדי וחייך.

''אני חושבת על ביל'' הסבירה את עצמה אשלי.

''את אוהבת אותו?'' שאל אדי.

''ברור, הכי הרבה בעולם'' אמרה אשלי.

''ואם הוא יבגוד בך, מה תעשי?'' שאל אדי.

''הוא לא יבגוד בי'' אמרה אשלי בטוחה בעצמה.

''נגיד שהוא יבגוד בך'' הוסיף אדי.

''הוא לא'' אמרה אשלי כמעט בצעקה.

''כמה זמן את חושבת שתחזיקו?'' שאל אדי וחייך לעצמו.

''לא יודעת , מקווה שלנצח'' אמרה אשלי ''טוב אני מרגישה כמו בראיון, ומחכה לי כבר אחד כזה''

''שאלה אחרונה'' ביקש אדי.

''אחרונה'' הדגישה אשלי.

''איך זה להיות חברה של ביל קאוליץ?'' הוא שאל וחייך חיוך ערמומי.

''מושלם'' סיכמה אשלי במילה אחת.

''את יכולה לפרט?'' שאל אדי.

''למה זה כל כך חשוב לך?'' שאלה אשלי.

''אני רוצה לדעת איך לקנות את ליבך'' הוא אמר והביט בעניה של אשלי.

אשלי הסתכלה עליו ולא ידעה מה להגיד ''אתה מתלוצץ'' היא אמרה לאחר כמה דקות של שקט וקמה ממקומה. היא נכנסה לחדרה והתלבשה. לאחר מספר קצר של דקות היא יצאה מהחדר לבושה.

''אני צריכה ללכת לעבודה'' היא אמרה ויצאה מהבית.

''חבל שהיא יותר מידי מאוהבת.'' אמר לעצמו אדי ''היא תעשה לי עבודה קשה עד שאצליח להפריד בינה לבין החמור עם השיער'' הוא ציחקק.

 

אז מה אדי מתכנן לנו כאן?

ומה עם אריאנה לוסי והטיסה?

הכל בפרק הבא..

ועד הפרק הבא הנה לכם קצת ספויילרים:

 

- ''מחר אני עם טומי, חלמתי על זה שנים''

' אני לא מתכוון לעצבן אותך, אני מצטער אם זה יצא ככה''

- 'זה בסדר, פשוט תתרחק ממני'

''ביל זה לא אריאנה ולוסי שם?''

''שאנחנו הולכות לבלות את הלילה עם ביל וטום והן לא''

 

טוב, שווה לחכות לפרק הבא

 

וכרגיל..ניפגש בתגובות

נכתב על ידי Tokio_Hotel. , 29/9/2010 14:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio_Hotel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio_Hotel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)