לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

La La Land


Life, oh life

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

בוקר טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב


אני רעבה.


נכתב על ידי , 31/5/2010 09:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזרחות או נמות


 

 



יו איזה שרב יש בחוץ משהו מפחיד, עוד הבוקר חשבתי "למה לי להתכונן ,אין לי ממה להתכונן לאזרחות" ופתאום חברה שלחה לי הודעה "כנסי לאימייל, שלחי לך סיכום בנזונה לאזרחות" , אז אולי אני כן יכולה לגשת למגן?! הידד! אז רק מתמטיקה אני לא עושה :)

קיצר אני קוראת חפירות לא מעניינות על אזרחות ועל לאום ולאומיות אתנית ועל הפרלמנט והרשות המחוקקת ומדינות...עזבו זה חופר XD

 



מה הרשימה שלי לחודש הקרוב?

- מחר מתכונת אזרחות

- בלילה מסיבה קטלנית!!

- אני וטל מתכננות את הנסיעה האדירה לשל כולם לאילת, בתקווה שזה יקרה [=

- למצוא מישהו לאילת. XD

- לחסוך מלא כסף, זה אומר לא לקנות שטויות..אוף..>_>

- לסיים עם הסרטון למסיבה של הסבים שלי.

- ללכת 4 בפעמים בשבוע למכון כושר 3>  זה יעשה לי רק טוב.

 

בנתיים זה מה שעלה לי לראש..נעדכן עוד מה שיעלה לי משהו חדש לראש! D:

 



השאלה הגורלית- מה עדיף: לדבר עם האקס שלך שיש לך עדיין רגשות כלפיו, או לנתק איתו לגמרי קשר גם אם יש לך רגשות כלפיו?

 

אשמח עם תענו על זה בתגובות (:

 

 

יום טוב אנשים [=


נכתב על ידי , 27/5/2010 11:54  
184 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


-מה זה חופש לדעתך?
לא להיות תלויה באחרים (:

-האם אתן מרגישות שאתן חופשיות באופן כללי?..
באופן כללי ,כן, בטח

-מה יותר חשוב, חופש או שיוויון?..
שיוון זה סבבה, אבל אין על החופש

-מה אתן חושבות שבן-אדם צריך כדיי להיות חופשי באמת?
אומץ

-מתיי אתן מרגישות הכי חופשיות?
בנסיעות רק עם חברים

-מתיי אתן מרגישות הכי פחות חופשיות?
שאני בלי כסף ואני מבקשת מההורים

-מה אתן מוכנות להקריב בשביל החופש שלכן?
לא הרבה

-ולסיכום - מה דעתכן על השורה - "חופשי זה לגמריי לבד"?
תכלס נכון

נכתב על ידי , 24/5/2010 10:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל✯johanna✯ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ✯johanna✯ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)