לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנה השם שלך הוא משאלה הוא כמו הבטחה שפעם יהיה פה טוב



Avatarכינוי:  לרדוף אחרי האושר

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

השמנתי קילו


אני שוקלת 91.1 השמנתי קילו.

כנראה לא שמרתי מספיק, וגם כל העל האש בטח גרם לי להשמין.

זהו נגמרו החגים, עכשיו צריך להתחיל שוב.

אני אצא להליכה היום .

ואשמור כמה שיותר.

ההמטרה? עד ראשון להיות 90 קילו.

חייבת לצאת מה90 הזה כבר ולהגיע ל80 סעמק.


















 




































נכתב על ידי לרדוף אחרי האושר , 8/5/2014 11:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה יום איזה יום עבר עלי זה קצת יותר מידי


אני מכילה בתקופה הזאת של חיים שלי יותר מידי קשיים.

אני צריכה להתמודד ולא קל לי, במיוחד כרגע

מחר אני נשקלת.. להגיד לכן שאני לא מפחדת? שקר!

אני ממש מפחדת.

אני במצב ממש מסוכן אני חייבת לרדת במשקל לא צריכה לא בשביל היופי אלא חייבת.

זה הבריאות שלי אני מרחק מאוד קטן מה100 קילו זה לא צחוק.

מקווה שאני אהיה מחר 89 קילו וגם אם אני נשארתי 90 אז אני יתן לעצמי עד יום שבת  להוריד את הקילו המקולל הזה

 

אני אהיה בסדר נכון?

 

נכתב על ידי לרדוף אחרי האושר , 8/5/2014 00:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז העל האש נגמר.


נגמר היום הנוראי הזה ואני חייבת לחזור לעצמי מחדש.

מחר אני אקנה ירקות ולחם שחור. ויהיה בסדר.

לא נשקלתי היום..  שכחתי.

ואני ממש לא רוצה להשקל מחר כי זה יוריד לי מהמוטיבציה מכיוון שאני יודעת שאני קילו יותר לפי ההגיון.

אני מפחדת.

אשקל בחמישי.

בהצלחה לי=] לגביי מחר.

 

 


















 

























 

חבילה של גינסים שקטנים עליי מציפה את הארון בגדים שלי.

יבא יום שאני יוכל לחזור ללבוש אותם ולהרגיש מספיק סקסית!

לילה טוב לכולן!

נכתב על ידי לרדוף אחרי האושר , 7/5/2014 00:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום העצמאות עבר לדעתי בהצלחה.


פחות או יותר לא היה לי קשה .

ניסיתי לשמור על עצמי

מה אכלתי היום?

בבוקר פרוסה של לחם קל עם גבינה ושאריות של חביתה

ביניים פרוסת לחם  לבן אחת עם פסטרמה

צהריים צלחת של כבד

ערב היינו במקס ברנר.. הזמנתי הפוך שתיתי עם סוכרזית ובשביל לא להתפתות בהמשך בהופעה אז חפשתי מה לאכול ואכלתי כזה טורטיה עם עוף אבוקדו וסלט במקום ציפס.

בהופעה- תירס חם

מלא מלא מלא אוכל

אבל מה שכן!? לא התפטתי לאכול שטויות. ניסיתי לשמור

מחר שקילה. מקווה שיהיה בסדר!

 

הפעם נורא התמונות הוא לבן- חג לא ? =]
















 







































 














 


משהו נוסף שרציתי לספר לכן

הוא שאני ראיתי היום את האקס שלי.

מצחיק לא?

הסתובבתי ישר כדיי שלא יראה אותי רק זה היה חסר לי שיראה איזו שמנה נהייתי, מאז שהיינו יחד השמנתי 30 קילו.

הוא נשאר אותו הדבר לפחות מהמעט שיצא לי לראות.

זה קשה לראות אנשים לפני שנים ולהסתתר שלא יראו כמה מזעזעת נהיית.

אני נשארת אופטימית למרות הכל. אני אצליח להגשים את החלום.

נכתב על ידי לרדוף אחרי האושר , 6/5/2014 03:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,577

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרדוף אחרי האושר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרדוף אחרי האושר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)