לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שלא מספרים


אני אהיה לצל חולף בשדותיכם לסוד נסתר. היו שלום, אני חייתי ביניכם כמו צמח בר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

חולני ונהדר!


חזרתי לכתיבת שירים חולניים, כשאין דברים עצובים לכתוב עליהם צריך לגשת לצד הדוחה והרקוב של הנשמה.....

 

כל-כך יפה

בשערך הגולש כמפל

על גווך הדק והגמיש,

בעינייך החודרות

לעמקי נשמתי האפלה,

בגופך המעוצב ככלי מיתר

הפורט על נשמתי.

ואת רצית שאוהב אותך,

ביקשת זאת במילים

נוטפות דבש מתקתק

בקול ענוג

כחתול מתרפק על נפשי.

ואני, לא אהבתי אותך.

אך עכשיו,

כשאת שוכבת דומם

יפה ושקטה כמו פרח

אני אוהב אותך

אוהב יותר מכל

וכשאני קורע על בירכי לפנייך

והסכין נשמטת מידי

אני אומר לך את אותן מילים

שאמרתי כבר כל- כך הרבה פעמים

תהי יפה ותישתקי!

נכתב על ידי , 16/12/2004 22:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 172285447 

תמונה




18,307
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsalsal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על salsal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)