לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שלא מספרים


אני אהיה לצל חולף בשדותיכם לסוד נסתר. היו שלום, אני חייתי ביניכם כמו צמח בר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

הייתי חייבת.....


היא יושבת קטנה וחלשה, מבוישת, בפינה קטנה ואפלה. היא כולה צל מרטט, בגוונים חיוורים של לבן, כמעט שקופה. מקווה בלבך להעלם, מקווה בליבה להראות. היא יודעת שאם רק תירצה, ואם קצת אמונה, היא תוכל להמריא לשמיים, להופיע בגוונים רחוקים של צבע ולנפץ את המעטה השחור שעוטף אותך,בגללה. עכשיו היא בוכה, מרגישה אשמה, אבל היא לא, אתה יודע זאת, בכוח שנתת לה איך היא תאכל לעזור? והיא ביקשה מימך לא פעם, בלחישה הנבלעת ברוח, שתלטף אותה, שתחזק אותה. אבל היא לא כועסת, ואיך תוכל? כשיש לה כל-כך מעט אמונה בעצמה, כשיש לה כל-כך מעט אמונה בעצמך. גברת ביטחון עצמי.

 

מוקדש לידיד טוב שלי שמיום ליום אני מגלה כמה הוא נהדר, וכמה הוא לא רואה את זה.

                                                                                                    מוקדש, לך.

נכתב על ידי , 19/12/2004 14:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 172285447 

תמונה




18,307
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsalsal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על salsal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)