לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברי ימי השואה כפי שמצטיירים מחלוני הקט

Avatarכינוי:  yadva shem

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2023    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחפש תיק, או שקית, ופתוח גם לרעיונות נוספים


לפעמים אני טועה

ושם את השואה בכיס הלא נכון

ואז הכל מתפזר לי.

אתמול שמתי את השואה בכיס האחורי מימין והתיישבתי עליה.

אז העברתי לכיס שמאל מקדימה, זה התחיל לגרד

אחר כך העברתי לכיס ימין, אבל פרורי שואה כבר נשארו בכיסים האחרים

גם בכביסה זה לא תמיד יוצא.

בקיצור

אם למישהו יש איזה תיק או שקית שמתאים בגודל לשואה

וגם שיראה טוב, לא פאוץ' (!!!!)

בבקשה שישאיר לי פה הודעה

נכתב על ידי yadva shem , 26/2/2021 20:23   בקטגוריות אושוויץ, אלוהים, אש, אפר ואבק, דיכאון, יד ושם, יום השואה, סקס, שואה, תרבות, תערוכה, פסימי, תיקים, שקיות, פאוץ'  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האפר המתפזר מחדש


 

אפרו של יאנוש קורצ'אק מתפזר מחדש

בכל פעם שמערכת החינוך

מודיעה על עצמה

שהיא בסדר.

כי חינוך

זה ללוות את

הדרך שהילד עושה

לא מה שהמערכת מבקשת ממנו ללמוד.

 

לפחות ילדים בשואה היו פטורים לעיתים מהדבר הזה.

נכתב על ידי yadva shem , 9/6/2020 08:41   בקטגוריות אפר ואבק, היגיון, יאנוש קורצ'ק, ילדים, ילדות, בית ספר, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג ומועד ונופל


יום השואה

כל שנה ביום הזה

אני רוצה לעשות חגיגה

בכל זאת , זה החג ומועד  ונופל שלנו

ותמיד הכל סגור, הכל

מה אני אגיד לכם

מבאס

נכתב על ידי yadva shem , 18/4/2012 20:03   בקטגוריות יהודים, יום השואה, שישה מיליון, שואה, הפתרון הסופי, היטלר, גרמניה, גבלס, אפר ואבק, event  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית קיין ב-18/4/2012 23:29
 




דפים:  
3,528
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכרון והנצחה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyadva shem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yadva shem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)