לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Who dares to love forever,when love must die?


Avatarכינוי:  Blue Velvet

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

וויכוח


אוח! איזו בורות יש לאנשים! אני כותבת את הפוסט הזה בעצבים.

אדם שהכרתי מלפני חודשיים פלוס מינוס, ביום לאחר שהכרתי אותו כשדיברנו בפייסבוק לראשונה הוא ישר יצא בהצהרות.. "אני אדם מיוחד, אני לא כמו כל השאר, כולם ככה וככה.. אבל אני שונה. כשתכירי אותי יותר - תביני על מה אני מדבר." אוקי, בדרך כלל אני לא נוהגת להאמין לקשקושים כאלה, ובטח שלא נהנת מלשמוע אדם שמתפאר בזאת כל כך כי זה רק מצביע על זה שזה סביר להניח לא נכון.. וכל אחד יכול להגיד שהוא 'מיוחד' אבל מיוחד זה יחסי. בכל אופן, לא התנגדתי או משהו, מי יודע! אולי הוא באמת יהיה מיוחד, שונה, לא כמו האנשים שהם חלק מהיום יום שלי ואני אופתע.

אבל כמו שסברתי שיקרה, עם הזמן הכרתי אותו מאוד טוב, נהיה לנו קשר יום יומי חזק מאוד, בפלאפון ובאינטרנט, ונפגשנו פעם או פעמיים, הוא לא היה כזה מיוחד כמו שחשבתי. בתור בן אדם שאני מכירה רק כל כך מעט זמן (אבל גם זה יחסי) אני והוא רבנו די הרבה, אני יותר קוראת לזה וויכוחים שנשארים בגדר וויכוחים ולא גולשים לעניינים פרטיים, אבל בגלל שאני אוהבת לנהל דיונים כי אני אוהבת לשמוע דעות של אנשים אחרים ואולי לפעמים לגלות להם דברים חדשים שהם לא יודעים, הוא כנראה לא מודע לזה שאכן קיימים אנשים כאלה והעביר את ה'דיונים' שלנו לוויכוחים סוערים על החיים הפרטיים.. שלא רציתי שזה יגיע לזה. אבל רבנו די הרבה פעמים אבל השלמנו כמו ילדים גדולים, ובגדול אני די אוהבת את הבן אדם הזה כי הוא (יחסית) בן אדם טוב. (כן יש פה מוטיב של יחס.. נגיע לזה כבר).
היום גם התווכחנו,בעצם ממש מלפני 10 דק' עד שהוא פשוט התנתק בפתאומיות מהמסנג'ר, כמו מה שסברתי שיקרה. זה מין וויכוח שהיה הקש ששבר את גב הגמל. אני די רגישה בקטעים של שובניסטיות, אני חושבת שכבר התקדמנו מהמאה ה-19 וחלק מה-20 ואנחנו חיים בעידן מודרני שנשים שוות לגברים באותה מידה (ואולי אפילו יותר אם תשאלו אותי, אבל לא נערב פה דעות) ואני לא ממש אוהבת הערות על נשים. אז הייתה לנו סתם שיחה רגילה שלא זוכרת בדיוק על מה והוא אמר (בהקשר מסויים כמובן) 'רוב הבנות מעדיפות מניאקים מאשר בנים נחמדים.' (אה כן, דיברנו למה לא הייתי רוצה אותו בתור בן זוג, כי הוא חמוד ונחמד מדי ורוב הבנות....) אה, לשניה אני אחזור אחורה, חלק מההגדרה שלו של מישהו שונה ומיוחד זה מישהו שבעצם לא שופט אחרים, מישהו שאוהב את כולם, מתחבר לכולם, וכל העיקרון הזה של האי שפיטה ואהבת האדם! ובואו נגיד שחלק מהוויכוחים שלנו היו מבוססים על זה שהוא שפט כלל וכמו שאתם שמים לב גם הוויכוח הנוכחי. אז נחזור לנושא, אחרי שהוא אמר את זה אני אמרתי שזה שטויות במיץ ושלפי דעתי רק בנים נואשים טוענים שרוב הבנות כאלה, כי בסך הכל זה פשוט גברים שמחפשים סיבות מוצדקות למה הם לבד, וזה כנראה בגלל שהם כל כך מקסימים וטובי לב ואין שום סיבה אחרת. (אני חייבת להגיד שזה סיכוי גבוה מאוד שזה כיעור, ויכול להיות או שהם לא מודעים או שהם בטוחים ב-100% שזו לא הסיבה או אין לי מושג מה,אבל כנראה משהו שהם מעדיפים לא להשלים איתו. כן, לפעמים בחורה מעדיפה לא לצאת עם מישהו שהיא לא נמשכת אליו.. עם כמה שזה שטחי זה חלק מאיתנו.) הוא כמובן ישר קפץ בקטע אישי ואמר "אה, אז את קוראת לי נואש?" בניגוד אליו אני לא מכלילה, יכול להיות שהוא באמת לא כזה.. וגם לא קראתי לו ככה אבל נו, ציפתי לזה. אז העניין התגלגל והבהרתי את העניין ברור מאוד שהוא לא איזה מומחה בסטטיסטיקה וזה שהוא שאל כ-20 בנות (שגם זה לא נראה לי, ככה הוא טוען) על העניין הזה, זה ממש לא מוכיח שרוב הבנות מעדיפות מניאקים וממש אילצתי אותו להבין את זה.. שיבין מה היחס בין 20 בנות לכ-4 ביליון בנות בכל העולם. ואז סוף סוף הוא תיקן את עצמו ואמר "חלק" אז נכון, באמת יש בנות שמעדיפות את זה, אז מה היה לו כואב להשתמש בזה מלכתחילה? איי דונט נאו. היה גם וויכוח על בנות 'זורמות' שזה בעצם השובניזם אבל לא נכנס לזה. בכל מקרה במהלך הוויכוח די הטחתי בו מין עלבונות כאלה. זה לא היה ממש מעליב אבל הוא כנראה לקח את זה ללב.. קראתי לו פחדן כי הוא מיהר לסיים את השיחה הזאת, הוא נעלב כנראה מהקטע של הנואשות ו...זהו. כן, אין לי מושג מה היה כל כך מעליב אבל הוא כהרגלו שילב יחד עם זה דברים אישיים מהעבר וטען שהמשפחה שלו וחבריו נהגו לקרוא לו ככה ולהשפיל אותו, אני לא מזלזלת ואני יודעת שיש טראומות שנשארות אבל אין לזה שום קשר... זה גם לא שאמרתי דברים נוראיים שכאלה.. הוא טען שקראתי לו אפס, מתי זה קרה?

בכל מקרה בכל וויכוח שלנו מחדש הוא מוכיח לי כמה הוא אדם לא מיוחד ולא שונה בעליל. כמה שהוא דומה שהוא נוהג להכליל לעיתים כל כך תכופות קבוצות של אנשים ושהוא בעצם די דומה. הוא דומה! אני כמובן הייתי קצת אכזרית ולא חזרתי בי.. אמרתי לו שאני לא לוקחת את המילים שלי חזרה כי מניפולציות עלובות לא יעבדו עלי.. והוא אמר לי לכי זדייני בפעם הראשונה. זה קצת הפריע לי, אבל לא הרבה. ובגדול, סתם חיפשתי איפה לפרוק את כל מה שהיה לי להגיד. כי איתו? לא יכלתי לעשות שיחה כמו שצריך. הוא תמיד מתפרץ לי לדברים.. עוד סיבה שאני לעולם לא אהיה מורה..

נו, ומה אתם אומרים על זה?

נכתב על ידי Blue Velvet , 25/3/2012 23:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,967
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue Velvet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue Velvet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)