לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Who dares to love forever,when love must die?


Avatarכינוי:  Blue Velvet

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

.


אני גאה בעצמי, על הציונים שלי בלימודים, על זה שאני לומדת..

אבל.. האם זה באמת שווה את זה? להשאר כמעט כל השבוע בבית בגלל בחנים שיש ביום אחרי?

ומה אם גם לי מגיע קצת חופש, ואני פשוט לא מוצאת אותו?

לא מוצאת את הבן אדם שישחרר אותי מהכלא הרגשי הזה שכבר נהפך לפיזי

ונמאס לי קצת, מתחיל להמאס.
6795961826_3ceafaaa27_z_large

נכתב על ידי Blue Velvet , 29/2/2012 23:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל למה לקרוא להן אנורקסיות?


זה ממש מרגיז אותי, מה שהולך ברשת בתקופה האחרונה. מבחינתי זה כמעט ופסול!

על מה אני מדברת? אני מדברת על נשים מלאות (במילים עדינות) שמתחילות להתנחם בכך שפורסמה השוואה של אישה רזה יתר על המידה עם אישה כמו מרלין מונרו שהיא מלאה במקומות הנכונים וכולם שם פה אחד אמרו שמרלין מונרו היא האידיאל לבחורה. נו, אלא מה?

למרלין מונרו יש curves (שכחתי כרגע מה השם של זה בעברית) למרלין יש בטן קטנטנה והיא סקסית בלי שום קשר, ובטח ובטח שאם תקחו אישה שהיא באמת רזה מדי ותשוו אותה לאישה סקסית היא בטח תחשב לא יפה.

אבל הבנות ה"מלאות" התנחמו בזה עד מאוד, והתחילו לעשות פוסטים בכל מיני בלוגים וסוגי אתרים שונים ברחבי העולם על כך שבנות "מלאות" (מדגישה את המרכאות,זה קצת מעבר) זה הכי סקסי ושמו תמונות של בנות כמו שאקירה, כרסיטינה ובריטני כצעירות יותר, דוגמניות של ויקטוריה סיקרט וקטלו אותן פה אחד בטענה שהן אנורקסיות.

מה?! מה?! רק לשם הדגשה, מה?! הן לא אנורקסיות, הן פשוט רזות ויש להן קימורים (היי, נזכרתי) מהממים, נכון שעל טעם וריח אין להתווכח אבל מפה עד להגיע לטענה שהן אנורקסיות זו רמה אחרת לגמרי.

עכשיו אני מאמינה שאם הפוסט הזה יגיע ליותר מכמה אנשים בודדים, יקטלו אותי והמון, אבל אני מניחה שאני אסתדר עם זה. כי שמנות (באמת סליחה על המילה, אבל נמאס לי, אבל אני אוהבת שמנות באותה מידה כמו רזות) פשוט מחפשות מקום ניחום להרגיש טוב עם עצמן ולחשוב שאם מרלין מונרו סקסית כי היא מלאה, ורזה זה אאוט ושומנים זה אין.. מצטערת לפוצץ לכן את הבועה אבל לא, זה ממש לא. אולי אני אשמע כמו רזונת שלא מרגישה טוב עם הגוף שלה ולא מצליחה להשמין אבל זה לא ככה כי גם אני לא סופר רזה, אני בעצמי מלאה קצת, זה לא שאני מחפשת לנחם את עצמי.

אני מעריצה בנות שלא מרגישות רע עם הגוף שלהן ולא שמות על מה שאחרים אומרים, זה יפה מאוד וככה זה צריך להיות! אבל מכאן עד לחוסר מודעות עצמית זה משהו אחר. לא צריך לשכנע את עצמכן שזה בסדר להיות במשקל עודף כי זה לא.

אני אסביר, משקל עודף לא נובע מכל כך הרבה פירות וירוקות ומאכלים בריאים כל כך שמפוצצים פשוט בקלוריות ומשמינות אתכם!!! לא, זה לא ככה. שלא תחשבו שאני צדיקה, אני בעצמי אוכלת בשר וחלב אפילו שזה לא אופטימלי (לא נפתח את הנושא הזה כרגע) אבל אני יודעת שיש בזה דברים שאני פשוט לא צריכה. איך זה שאני שותה ואוכלת המון מוצרי חלב, ועשיתי בדיקת דם מלפני כשבוע בערך ואין לי הרבה סידן בגוף? בריחת סידן מהעצמות - להכל יש הסבר, אבל זה לא הissue.

הטענה שלי היא, כאשר יש לבנות מלאות את המשקל העודף והמיותר הזה, זה לא נובע ממקום טוב ובריא - ואני לא מדברת על מקרים חריגים של מחלה כלשהי וכו', אלא ממש נטו ככה. השמנה ממאכלים לא בריאים, אוכל מטוגן, שומנים, קלוריות יתר על המידה, לחם באופן קבוע, זה לא בריא לגוף. אני לא אתחיל לפרט למה ואיך אם אתם מעוניינים יש לנו אינטרנט עם מידע רחב וזה דבר נחמד מאוד אז תתחילו לחפש.

למה לשמנים יש יותר מחלות? יותר חצ'קונים? הגוף מחפש דרכים להוציא את כל הרעל שמכניסים לפה בדרכים אחרות כי הוא לא יכול לעקל את החרא שאנחנו מכניסים לגוף זה לא משנה שיש לנו אינזמים לפרק בשר זה בגלל האבולוציה, עובדה שאם תחיו על פירות ירוקות ודגים תחיו יפה מאוד. אישה שאכלה רק לימונים חיה לדעתי עד גיל 100 בערך, זה לא מצב אופטימלי ואני לא ממליצה.. אבל כן עובדות מצביעות על זה. (למרות שאני מניחה שהיא כן לקחה כדורים אבל יש הרבה דברים בריאים בלימון. בכל מקרה אם הייתם אוכלים רק בשר גם כדורים לא היו עוזרים לכם.)

אני מרגישה כאילו באתי לדבר על תזונה, אבל בגדול זה כן מה שבאתי לעשות, כי באתי להסביר למה בנות לא צריכות לחשוב שזה בסדר להיות במשקל כזה, אלא רק לא להרגיש רע עם עצמן, אבל בסדר זה לא - זה לא איך שזה צריך להיות.

היה לי וויכוח לא מזמן עם כמה בנות שאני לא מכירה בפייסבוק, על זה שב-21FOREVER לא מוכרים בגדים במידות גדולות ובארה"ב ובמדינות אחרות כן מוכרים.

ואני באתי לפקוח עיניים של כמה אנשים ולומר: תראו, יש בזה נקודה חיובית. אני לא מסכימה עם זה שבנות מלאות שהגיעו למצב הזה אומנם בשליטתן אבל לא ברצונן צריכות להסתפק בבגדים במידות שלהן שהן לא אוהבות, זה לא צריך להיות ככה! אבל כשלא מוכרים בגדים במידה כזו, זה צריך להדליק איזו נורת אזהרה במוח. כאילו, וואלה, להיות מעל מידה 40 זה לא עצום נכון אבל זה בהחלט לא המצב שאתן צריכות להיות בו. אנשים מתעקשים להסתכל על הדברים הרעים שיש בישראל, אבל היי, יכול להיות שבזכות זה לפחות מישהי אחת עם משקל עודף תחליט לעשות דיאטה ולהגיע למשקל שהיא צריכה להיות בו כדי לקנות בגדים שהיא אוהבת ושהיא תמצא בגדים במידה שלה! זה דבר טוב, לא?

בארה"ב גם יצא לאחרונה מין קמפיין או משהו בסגנון של צילום נשים מלאות (אבל, מאוד מלאות) לשער של מגזינים ערומות, או חצי. אבל הן בלי בגדים זה כן.

ואני חושבת, מה עשיתם בזה? נכון שלאחרונה התעשייה של הדוגמנות נעשתה קצת קריפית, והדוגמניות רזות יתר על המידה מה שגם לא בריא ולא בסדר,

אבל גם להיות עם עודף משקל זה לא בריא ולא בסדר.

ושוב אני חושבת, בשביל מה?? במילא רוב האנשים בארה"ב עם עודף משקל די מטורף, אוכלים ג'ק פונד כל היום, קפה הפוך גדול אצלנו זה קטן אצלם, אז למה? לגרום להם להרגיש שזה דבר בסדר?

אולי יש דרך אחרת לגרום להם שהם כן משתלבים בחברה בדיוק כמו כולם ושיש להם זכויות ושכולם שווים לכולם אבל בלי לתת להם הרגשה שזה דבר טוב להיות מלא?

למה כולם בזמן האחרון נהיו כל כך צדיקים וכל כך בעד שמנים וחושבים שהם חלק מכולנו ושהם כל כך הרבה יותר עדיפים מאנשים רזים (טוב, זה יותר השמנות חושבות) אבל אם הם יראו אדם ברחוב עם עודף משקל די רב הם יסתכלו עליו וירימו גבה - אל תצטדקו, אני יודעת את זה. לפחות רובכם.

אני לא רואה למה להיות ככה זה לא בסדר? אומנם זה לא לטעם כולם, אבל מה אנורקסית בזה?! היא בסדר גמור!
או ככה, דוגמנית של ויקטוריה סיקרט. אומנם צריך לעבוד קשה כדי להיות עם גוף כזה והלוואי והייתי ככה, אבל מה פסול בזה? איפה האנורקסיה? אומנם הקימורים אינם בולטים אבל היא לא קיר! יש לה גוף יפה, מה - מה לא בסדר בזה?? מה הופך את זה לפסול?!
הן שומרות על כושר, הן שומרות על משקל תקין, הן אוכלות אוכל במידה ואוכל בריא כדי לשמור על עצמן, אני מאמינה שלחצי מהדוגמניות של ויקטוריה סיקריט זה לא בא באופן טבעי.
אז אני אסיים את הפוסט הזה, בהבהרה שזה לא בא כנגד נשים מלאות או שמנות - איך שתרצו לקרוא להן, אני מכבדת כל אדם איך שהוא ועם מי שהוא, אבל אני חושבת שלהרגיש טוב עם עצמך ולהטעות את עצמך אלה רמות שונות לחלוטין, ובטח שלא לקטול בחורות יפיפיות שהן אנורקסיות (: אנורקסיה זו מחלה נוראית, לא לזרוק כאלה האשמות כדי להתנחם.
אם גרמתי לפחות לאדם אחד להבין מה לא בסדר בסיפור, אני אשמח. למרות שאני כבר מצפה לים של מתנגדים..


נכתב על ידי Blue Velvet , 22/2/2012 22:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

28,967
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue Velvet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue Velvet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)