לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זותי עם הזה


אמא תמיד אמרה שייצא ממני משהו, אבל מצד שני היא גם אמרה שהשחור של הבננה זה דבש, ושאם אני אבלע מסטיק, ייצמח לי עץ של מסטיקים בבטן....

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

אז כמה ריטלין לקחת היום?


ביקשתם, התחננתם, ציפיתם, ו... *תופים* חזרתי! 

אז בינתיים הכל הולך ממש מעולה, אני מאוהבת בכיתה שלי, מסתדרת עם החומר הלימודי, יושבת ליד הילדה הכי קרועה בעולם (פרטים בהמשך) ואפילו מצאתי עבודה בתור בייביסיטר (אמנם זאת לא עבודה מגניבה כמו הקודמת שלי, אבל מי אני שאומר לא לכסף..)

 

ועכשיו, ברשותכם אני ארחיב קצת על הילדה הקרועה שאני יושבת לידה ושמה בישראל (וספרד) הוא: רחל

בעיקרון מדובר פשוט בילדה הזויה, ואני ממש לא מגזימה, יש לה יציאות כל כך מוזרות שאפילו אני נראית נורמלית לידה.

למשל יש לי מין קטעים כאלו שהיא פשוט מתחילה לנבוח. לפעמים כמו פינצ'ר, לפעמים כמו לברדור, או סתם איזושהי נביחה ספונטנית.

 

עוד יציאה שלה זה שכשהיא מתרגשת היא עושה קולות מוזרים, קופצת במקום ומכה את הראש שלה עם המחברת..

 

מאחר שאני לא יותר נורמלית ממנה, כל שיעור שלנו ביחד מספק מספיק חומר ל5 פוסטים ביום. 

והנה כמה דוגמאות למה שהספקנו לעשות בשבוע האחרון:

 

המצאנו מחברת תובנות מדהימות:

נכון תמיד יש לבני אדם מין "פנינים" כאלו ומשפטים ממש גאוניים? ואתה פשוט אומר לעצמך "יום אחד כשאני אהפוך למלכת היופי של מחלבת שושנה ואני אכתוב את הביוגרפיה שלי אני אשתמש במשפטים המגניבים האלו. ממש כדאי לי לכתוב את זה כדי שאני אזכור".

אז זה מה שעשינו, סחבתי מהחדר של אחי הקטן מחברת ושם כתבנו מס' תובנות מדהימות והנה הן לפניכם:

 

"אקס לשעבר"- האקס שלפני האקס

 

"אשת אשכולות"- אישה עם... נו אתם יודעים.. מרפסת קדמית חורגת בנייה *גבותגבות*

 

אם מוסיפים טראנסים לשיר חסידי (להלן "ירעם הים") יש לו פוטנציאל להפוך ללהיט קיץ

 

יש כזה דבר גלידה בטעם מסטיק, אבל אין כזה דבר מסטיק בטעם גלידה, כי אז המסטיק מאבד את הפונקציה שלו

 

בירה שחורה זה משקה שגורם לילדי כאפות להרגיש מאגניבים. זה בערך כמו הילדים הכושלים האלו שמכינים סיגריות מדף פוליו.

 

תמיד כשמישהו מספר על הגיל שבו הוא התחיל לקרוא יש תמיד אחד שאומר "אז מה, אני קורא כבר מגיל 4", ועוד אחד יגיד "אז מה, אני מ3 וחצי" ואז איזה ילד כאפות (מהבירה השחורה) יגיד "אז מה, אני כבר ידעתי לקרוא כתב יתדות בלי ניקוד בתור עובר!"

 

אגב, גם המצאנו משחק מגניב: כדורגל עטים.

לכל קבוצה יש 2 עטים (שחקנים), מרקר (שער) ויש מחק (כדור) ובעיקרון זה כמו כדורגל אבל אפשר גם לעשות "חללית" שזה בעצם מהלך שבו מרימים עם היד את המחק ומעבירים אותו לשער..

 

קבוצת האפרוחים של מזכרת בתיה ניצחה 7:3 את ריאל מדריד (נחשו איזו בת זאת קבוצת האפרוחים של מזכרת בתיה.. ספר לבישול דרדסים יישלח לפותר נכונה)

 

 

אתם יודעים מה יותר מצחיק מורה לחשבון?

רשימת שינדלר.

 

ובתובנה לבבית זאת ניפרד ממכם לשלום, ואל תשכחו: צ'יפס זה מגניב

 

מזותי עם הזה (שכמעט נבחרה לוועדת שכבה אך נפסלה בעקבות מעילה במסטיקים) 

נכתב על ידי , 4/10/2006 23:43  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליידי קוקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליידי קוקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)