לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~BLAZE



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

האלוו! D:


שלום לכם!
והנה אנחנו בתחילת השנה הקקאית הזאת D:
מבחנים,בחנים טיולי של"ח.. מי לעזאזל צריך את זה?! XD
אז למי ששואל את עצמו~אני בכיתה ט' השנה ואלו לא חיים קלים,המחנכת שלי היא מפלצת!
והיא שונאת אותי,רואים את זה עליה, כנראה אצטרך לשרוד איכשהו השנה כמו תמיד~
אז בהצלחה לכולנו! D: (במיוחד לי .-.)
גם בגלל שאני כבר בכיתה ט' לא יוצא לי להיות הרבה על המחשב..צריך להתכונן להכול
וביום ראשון יש לי בוחן בפיסיקה ובשלישי באנגלית! TWT
אבל אני אלמד ואקבל ציון טואוב!(אני מקווה.. ==) 
אז מה איתכם חברל'ס? D:
תרשו לי לספר לכם איך עבר עליי יום השדה של טיול של"ח.
אז ככה~
נסענו לאינשהוא ליד הפארק הירקון ליד היריד מים הזה שכרגע שכחתי את שמו (XD)
והחליטו שאנחנו בדואים וכולם התחילו לעשות אוהלים!
אבל לא מאלו שאנשים נורמלים ותרבותיים קונים בחניות,אלה עם שמיכה,מקלות של מטאטא וחבלים
שאלוהים יודע מאיפה אני אביא אותם XD
מה שכן המורה הקקה נתן לי ולחברות שלי 75 על האוהל שעבדו בפרך להעמיד אותו..
ובכמה שניסינו שהוא לא יראה עקום.. >>"
ואז כמובן הגיע התור של הטבון!(כותבים את זה ככה? Oס")
מי שלא הבין זה הדבר הזה שעושים איתו פיתות בדואיות שאוכלים עם שוקולד!*~*
מתה על זה D:
רק שאנחנו רק עשינו את זה ולא אכלנו ..ביאוס הא?כן במיוחד.
אבל זה היה לטובה,עשינו את זה מאבנים חול ומים או במילים אחרות..בוץ!כמו ילדים בגן
שמכינים עוגת "שוקולד" טעימה לאימאXD
היה משעשע~וזה גם נראה זוועה..הא ושכחתי לציין שנפלתי!
כרגיל מגושמת שכמותי.. .-.
אבל לאנפצעתי קשה,תודה לאל,רק כאבה לי קצ הברך.
האמ.~
אין לכם כמה בלאגן היה לי עם הלוגו..עשה לי צרות עם הגודל,אז הוא לא נראה הכי משו.
נכשלתי כמעצבת..לא נורא D:
טוב,עד לפה החפירה שלי-סוף שבוע טוב ותחילת שבוע נפלא! 3:
ג'א ♥ 
 
♦חתימה חדשדשה שעיצבתי*~*
וכמובן שיר לסיום~עוד AMV של טסובאסה לOVA
מתה על הספיישלים האלו ועל מי שעושה אותם מוכשרת אמיתית!D:
בקיצור תהנו~

נכתב על ידי , 22/10/2010 22:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Flying marshmallow piggy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Flying marshmallow piggy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)