לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כשהייתי קטנה חשבתי שהכל מתוק,העולם מתקיים משמחה ומצחוק,החיים קלים, חסרי דאגה ועכשיו אני יודעת- זה הכל הצגה."

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 271131567 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

יום הזיכרון לשואה ולגבורה.


"הנה אני הולכת לי במחנה הריכוז האושוויץ וחושבת עלייך.

דוד, הרגע הגשמתי חלום והקראתי את שמות משפחתך.

אני יודעת ומקווה שאתה מסתכל עליי מלמעלה בחיוך הקטן שלך

ובלבך רגש של גאווה ושמחה.

עכשיו אני באמת מבינה את המשפט- "לזכור ולא לשכוח"

אני אזכור ולא אשכח את תמונות הילדים העצובים שלא יודעים כי הם עומדים למות.

אני אזכור ולא אשכח את המשרפות שהיו רעבות לבשר אדם.

אני אזכור ולא אשכח את תחושת החנק בתאי הגזים.

אני אזכור ולא אשכח את תחושבת הגאווה.

ללכת עם דגל ישראל ברחבי מחנה ההשמדה עם שירת הימנוננו בלב.

אני אזכור ולא אשכח!! "

 

                                                      מתוך יומן מסע- 12.9.2005

 

 

 

 

כמה שהייתי רוצה לחזור לשם..

לזכור עוד,ללמוד עוד,להבין עוד.

כמה שהייתי רוצה לחזור לשם, עוד פעם אחת!

להמשיך לצעוד שם, להמשיך לשיר את התקווה, להמשיך לזכור.

 

 

 

 

 

 

                                                                    

"הנה הגיעה היום.

בעוד שלוש שעות נגיע לישראל,

אחרי שבוע שלם שהתגעגענו להורים פתאום אני מתגעגעת לפולין.

מתגעגעת ללכת בארץ המוות,

מתגעגעת לצעוד בגאווה באדמות, בגטאות ובשבילים הארורים האלה,

מתגעגעת לראות את אותם זוועות.

ובאותו יום-היום באופן אירוני ומוזר, ירד גשם,

בכי של ששת מליון הנספים נטף על ראשנו.

במהלך המסע מישהו אמר משפט שעורר בי צמרמורת ובאותו רגע גם גאווה.

         "צריך לראות כדי להאמין ולחזור כדי להבין."

צריך לראות את הזוועות כדי להאמין שכל זה באמת קרה, באמת איש, בן אדם אחד

חולל מהפכה ורצח בדם קר את אותם אנשים.

צריך לחזור לכאן-לארצנו, למשפחתנו כדי להבין ולעקל את כל הזוועות שראינו,

להבין שאכן איש, בן אדם אחד חולל את כל זה ורצח בדם קר שש מיליון יהודים.

גברים, נשים,ילדים, משפחות שלמות, קרובינו, משפחתנו מהעבר.

אז כן, אחרי שבוע שלם שהתגעגענו להורים, שראינו כדי להאמין.

אני פתאום מתגעגעת לפולין, חזרתי הביתה כדי להבין."

 

                                                                מתוך יומן מסע- 13.9.2005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/4/2006 21:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






1.שם: סיוון

2.גיל: 17 וחצי
3.מין: נקבה

4.פירסינגים: טבור ונזם

5.קעקועים: בקרוב...

6.משקפיים: לא..

7.אייסיקיו או מסנג`ר: איי סי
8.שפות שאתה מדבר/לומד:  עברית, אנגלית ואיספניול
9.אמרו לך פעם שאתה דומה ל: שרון המציקההה!!!
 
 וקצת יותר מדויק:
1.מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם בבוקר? מעשנת סיגריה ושותה שוקו

2.מה הדבר האחרון שאתה עושה לפני השינה? מעשנת סיגריה ושותה שוקו

3.מה הדבר הראשון שחשבת עליו הבוקר? בעעע יש לי מחר מתכונת בספרות!!! =(

4.מי הבן אדם הראשון שראית הבוקר? עדן

5.איך אתה אוהב להעביר את סופי השבוע שלך? עם החבר'ה

6.מה מפחיד אותך? אמממ...

7.מה מרתק אותך? אומנות, ושמיים..

8.מה מעציב אותך? בצפר..
9.מה משמח אותך? החיים...חח סתאאםם.. הכל!!
 
 שתייה/אכילה:
1.מה המזון האהוב עליך? שוקולד!

2.מה הארוחה החלומית שלך? פנקייק של 3 קומות עם שתי כדורי גלידה בטעם ריבת חלב ופיצפוצי שוקולת וסירופ שוקולד מעל... =P

 3.מה אתה שותה במהלך היום? מים/קולה

 4.מה אתה שותה במהלך הלילה (משקה אלכוהולי אהוב): וודקה עם אקסל ואפילו רק אקסל (אני יודעת שזה לא אלכוהולי אז מה?!)

5.סוכר או סוכרזית: סוכר

6.מלח או פלפל: מלח

 7.פלאפל או שווארמה: שווארמה!!!!!
8.פיתה או לאפה: פיתה
9.סמי או סוסו: סמי
10.אחמד או סלים: אחמד

11.מועדון או בית קפה: מועדון

 12.פאב או דאנס בר: דאנס בר

13.תאטרון או ז`אן דארק: אההההה...

14.גלילאו גלילאי או קופרניקוס: אמממ....??


אתה:
 1.מה המוטו שלך בחיים?  "החיים הם לא המסיבה אליה רצינו ללכת אבל כל עוד אנחנו פה כדאי שנרקוד"

2.אם היית זוכה במליון דולר, מה הדבר הראשון שהיית עושה? אהההה..קונה אוטו..

3.מעשה נועז שעשית? אממממ..לא זוכרת
 4.מעשה טפשי שעשית? חחח...הרבההה!!!

5.סוד אפל, סטייה או הרגל משעשע שיש לך: לאסוף את העטיפות של המסטיקים...
 6.האם היית בחו"ל, ואיפה?: בפריז,ביוון ובפולין..

 7.איפה היית רוצה לגור בחו"ל אם יכולת? ביוון

 8.מה יש לך מתחת למיטה? דברים שאמא אמרה לי לסדר..אז עכשיו הם מסודרים מתחת למיטה! =)
 9. האיבר הכי סקסי בעיניך הוא: עיניים נחשבות??

10 אם היית יכול לחזור לעבר, לאיזו תקופה היית חוזר? אמממ..חופש גדול של יא'

 

מה עדיף:

1.מה היא המילה האהובה עליך? איבי

 2.מה היא המילה השנואה עליך? אמממ..לא'דעת

3.מה היא הקללה האהובה עליך? שפחה..חחח

4.איזה קול/רעש אתה אוהב? את הקול של הגלים..

5.איזה קול/רעש אתה שונא? לא שונאת..

6.איך היית רוצה שאלוהים יקבל אותך בגן עדן? "סוף סוף..."

7.גלידה – בכוס או בוופל? כוס..הוופאל מגעיל..בעעע

8.שוקו או וניל? וניל...
9.חוף או הרים? חוף..

10.לישון או לקום? לישון!!

11.שקיעה או זריחה? שקיעה
 12.לילה או יום? לילה
15.בזבזן או חסכן? בזבזנית...
13.קור או חום?  חום..
14.סערות ברקים – מרגשות או מפחידות? מרגשות

 15.הכוס – חצי מלאה או חצי ריקה? מלאה
16.עם מי היית רוצה להיות ברגע זה ממש? אהה...זה סוד!! ;)


דברים אהובים עלייך:
 1.צבע: סגול

 2.בעל חיים: לטאה
3.ספר: אמממ...

4.סרט: משחקי פיתוי

 5.שחקן: לא זוכרת ת'שם

6.שחקנית: כנ"ל..
7.דיסק: אממ..הרבההה

8.שיר: בית הבובות-בחיים הכל עובר

9.מקום בילוי: חו,מועדון,פאב,פארק, סנוקרר..

10.עונה: קיץ

11.מקום להעביר בו חופשה: אילת

12.רכב: ג'יפ-לא משנה סוג..

 13.מישהו שאתה אוהב או מעריך ומעולם לא אמרת לו את זה: אחותי ריק..

14.ציטוט מסרט/ספר/סדרה: "אל תיקחי את החיים ברצינות גם ככה לא נצא מהם בחיים" (יחצן המסיבות)


 מתי בפעם האחרונה:
 1.חייכת? אממ..היום כשלמדתי עם עדן..(והתחרפנו כמובן!!)

2.זכית לחיוך? היום..כשהתחרפנתי עם עדן..

3.הענקת מחמאה? וואלה לא זוכרת...

4.קיבלת מחמאה? אמממ..ביום שלישי..שעבר

5.עשית משהו טפשי? חחח..זה קורה כל יום!!

 6.פינקת מישהו? אממ...שלשום..
 7.פינקת את עצמך? אתמול..קניתי סיגריות..חח =)

 8.צחקת? היוםם עם עדןן...
9.גרמת למישהו לצחוק? היוםם...לעדן...
 10.התחרטת על משהו שאמרת? לא בזמן האחרון...

 11.בכית? שבוע שעברתי כשריאתי סרט כלשהו..

12.הסתפרת? לפני הטיסה לפולין...(6.9.05)
 
 האם אי פעם
1.הכרת את תחנת המשטרה מבפנוכו? כן..

2.פחדת מהחושך? כן

3.עשית משהו מסוכן? אמממ..לא בטוחה...

4.יצאת/שכבת עם יותר מפרטנר אחד בו זמנית? לאא..

5.בכית בסרט? כן.. בקול גדול כשאח מת!
 6.אמרת "אני אוהב אותך"?: כן.
 7.שיקרת כשאמרת את מה שכתוב בשאלה 6? לא
 8.הופעת בעירום בציבור? לאא..

 1.האדם האחרון שראית: אבא
 2.האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון: אניה

3.האדם האחרון שהתקשר אליך: אניה

 4.האדם האחרון שאמרת לו "אני אוהב אותך":  אממ...ג'יפא (אושרי) 

5.האדם האחרון שישן במיטה שלך: אפ'חד

 
  ולסיכום:
1.מה האירוע הבא בלו"ז שלך? מתכונת..(מחרר..)

 2.צביקה הדר או צביקה פיק? אף אחד מהםם..

3.הראל מויאל או הראל סקעת? אאממ.. אני לא זוכרת מי זה מי..=(

4.האם אתה חושב שמישהו יקרא את השאלון בכלל? חח...לעעעע
5.האם יש משהו שאתה רוצה למסור לכל האנשים הנחמדים מאוד שיקראו את התשובות שלך? נכון שזה שאלון מבאססס ???!!

6.האם אתה מאמין שהשאלון היה בזבוז זמן משווע? כןןן!!
7.האם צחקת בשעה שקראת את המבוא לשעשועון הכרות זה? ח..ממש לא

 

 

 

 

יאלללה עפתי ליצ'ון..

לילה מענג לכולםםםםםםםםם..

 

נכתב על ידי , 23/4/2006 21:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קודם כל רענון קצר...

 

כן כן אני יודעת שנטשתי פה ת'בלוג להמון זמן אבל לא נורא בקטנה..תסלחו לי נכון?!

 

אז בליל הסדר אחותי השריצה עוד אחיינית ועכשיו מס' האחיינים שלי מסתכם ב-4 וחכו יהיו עוד...(אחרי הכל דתיים..) ובנוסף...לפני שבועיים עברתי טסט...ווווויייפפפי לי!!!! אז מה אם זה טסט 3 זה לא כזה נורא אחרי הכל..עכשיו חייבים לי גלידה!! (חהחהחה!! אני יודעת היה לכם צחקוק קטן בלב!! =P)

אז כן החופש היה סבבי לגמרי שבוע של עבודה מעייפת אבל כפית בקייטנה אחרי העלת זיכרונות מאותם מקומות שהיינו כשאני הייתי באותה קייטנה..(הקייטנה המפורסת של פרדי!! חח) סיימנו את העבודה קיבלתי משכורת והגיע הזמן לחופש האמיתי..שניתן לסכם אותו במילה אחת....סנוקר!!!!!!!!

שרון התחילה לקבל פוקסים ולהכניס 2-3 כדורים ברצף..אני ועדן קרענו את אניה ושרון במשחק פעמיים...ובנוסףף..בכל זאת שחרשנו והיה קצת נמאס נהנינו ואנחנו מתכוונים להמשיך לחרוש!!!

וזה לא הכל..אביעד חזר אתמול מאיטליה אחרי שבוע שלם בלי הצחוקים והשטויות שלו..ועכשיו זהו...הכל נגמר ומה שנותר לעשות זה ללמוד!! אבל עוד אפשר להתעודד שעוד שבועיים יש את הצלצול האחרון וזהו..אין בית ספר...אין מורים...אין מחנך שירצה לפגוש את ההורים לשיחה על ההפרעות,הדיבורים וההתווכחויות עם המורים ..הרונדו מתקרב והולך להיותתתת סבבה ביותר...

אז אחרי שסיכמתי את החופש בכמה מילים...הגיע הזמן להיפרד..

אחרי הכל השעה עכשיו...5:10 והגיע  הזמן לתפוס תנומה טובה..

אז שיהייה לכולם לילה מענג...

 

צ'או צ'או... =)

 



 

 

 

 

 

 

 

(סתם כי בא לי לשים תמונה!!)

נכתב על ידי , 22/4/2006 04:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreaKy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FreaKy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)