לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wonderland


בלוג אופנה, עיצוב וכל מה שייתן לך להוציא את עצמך בדרכים הכי מקוריות ויצירתיות שיש ^.^

Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  טווילדידי וטווילדידם



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

פוסט פריזאי ^.^ פרק 1


שאאאלום לכן ולכם קוראי הבלוג השווה הזה !

אני, טווילדידם, פניתי לי אל הדיוטי ומשם לפריז ממש לפני שבוע, צרחתי את הנשמה בהופעה של ליידי גאגא, וחרשתי בשופינג מטורף את פריז.

ואל תשכחו, כמובן שגם עשיתי פרצופים של משוגעת במתקני דיסנילאנד השווים ביותר ...

טוב, אז זאת היתה ההקדמה השאפה ביותר שכתבתי XD 

מקווה שתיהנו מהרפתקאותי בפריז, אוהבתותכם קוראי פוסט חתיכים שלי, טווילדידם .

 

פרק ראשון.. הדיוטי השמנמן :]

דיוטי, שדה תעופה, מטוסים ואנשים שאפשר לקלל והם לא יבינו, זה דבר מאד שמנמן. [ראה מילון מילים מוזרות, בקרוב...]

טוב, אני טווילדידם טסתי עם אמא שלי, חברה טובה שלי ואמא שלה, היינו באותו מלון ועשינו הכל ביחד :]

אז נפגשנו בשדה, חיבוקים נשיקות וכדומה...

ואז הסתכלת על המזוודה של חברה שלי, נקרא לה.. אמממ.. מאד האטר, ואז הסתכלתי על המזוודה של אמא [נקרא לה.. אההה.. רד קווין XD] שלה, ושתיהן היו אותו דבר רק ששל המאד האטר היתה קצת יותר קטנה וזה היה כזה חמוד !!!!

[בואו נדלג על הקטעים של הביקורת דרכונים.. \ביקורת דרקונים XD\ ] נו טוב, אז עמדנו בתור בלה בלה בלה, ואחרי כל התורים המשעממים, אני ומאד האטר ראינו את... כן, מה שאתם חושבים... ד-י-ו-ט-י  פ-ר-י  @@!!!!!

ואנחנו מסתכלות, ומסתכלות, וכל כך רוצות לקחת הכל.. כן, גם את הסנדוויץ' ההוא שם ב Rcafe .. והחלטנו שאנחנו מפסיקות לבהות, ומתחילות לקנות ! אני רציתי לקנות נעלי ספורט ומאד האטר רצתה לקנות לפטופ של אפל... אז התפצלנו :\

אז בחנות הגדולה ההיא של הנעליים היו כל כך הרבה נעליים ! ורובן לא היו משו, למרות שהיו כמה מגניבות :] אז בסוף קניתי וואנס חתיכות XD [אני אעלה תמונות בקרוב...] וקנינו כמה דברים לWII אח שלי מכור.. זה כבר לא מעניין :[]

ואז נפגשנו שוב.. והלכנו ללללללל.....          !!****דיוטי****!! וקנינו מללאאאא ממתקים ! השקענו קצת וגם קנינו בובת אמינם כזאת שמורידים לה את היד ויוצא לו מהרגל סוכרייה XD והשקענו עוד יותר וקנינו צ'ופה צ'ופ [לחסרי הידע, סוכרייה אהובה] אבל ע-נ-ק-י-ת ! והיא מלאה בטונה סוכריות קטנות.. אני אעלה תמונות :] פגשנו בדיוטי איזה עובד חמוד שהתחיל לדבר איתנו .. ואמרנו לו שעוד מעט נהיה בהופעה של ליידי גאגא והוא נורא התרגש החמוד :] והוא רצה שנשיר לו את "Telephone" ואנחנו לא בדיוק יודעות לשיר אז שכנענו אותו שלא...

עברנו באיטיות עוד כמה תורים משעממים, ועלינו על השרוול הזה והיישר למטוס :]

OOps, זה כבר שייך לפרק אחר *O* ... בקרוב מאד :]



 עריכה מטווילדידי ~

צילמתי את הכניסה ה100 ! :


הכניסה המאה D:


סיבה מיוחדת שבגלל יש 100 כניסות ו 0 תגובות ?!

תגיבו, אנחנו משקיעות פה ת'תחת D:

נכתב על ידי , 24/5/2010 19:31  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

532

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטווילדידי וטווילדידם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טווילדידי וטווילדידם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)