לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

מרוב דובים כבר לא נותר טעם...


 

פקקים אין סופיים עד שמגיעות למקום חניה נורמאלי

את פניי המאוד ערביים מקבלת בשמחת אין קץ איזו מאבטחת משועממת שכנראה חשבה שאני מחבלת

דחפה ידיים לתיק

ומשמשה לי את כל הגוף בהתלהבות קצת מחשידה

נושמים עמוק לחמצן

ונכנסים לתוך נחיל בשר חי

אנשים מתחככים מכל הכיוונים

מזיעים

דביקים

מורעבים

תוקעים מרפקים

רומסים אותי ואת חברות שלי שמנסות לפלס דרך ולשמור בו בזמן על קשר עין

אנשים בולסים כאילו אין מחר

האוכל לא מדהים במיוחד

החברה גם היא לא

ערסים וילדים קטנטנים שמנצלים את האירוע הזה כדי לשתות איזו בירה

 

ברקע נינט שרה שירים בסגנון לא ברור של הכלאה בין יהודית רביץ ליהודים

לח

מחוכך

ורועש מדי

טעם העיר...

זאת הפעם האחרונה שתראו אותי שם...

 

 

 

 

נכתב על ידי midoori , 1/6/2005 17:50  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,432
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)