לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

סתם כי שיעמם לי לאללה


 

זה היה באוקטובר השנה

חברות שלי ואני הולכות לנו על הטיילת בעירנו

מדברות

ואז אנחנו נתקלות בשני חתלתולים קטנטנים ואפרפרים מייללים להם

מסתכלות מסביב ואין אמא

חברות שלי מושכות אותי משם כי הן יודעות שאם אני אשאר שם זה לא יגמר בטוב...

 

חוזרות מהצעדה השבועית שלנו

החתלתולים כבר לא באותו מקום

ואז

ממש קרוב לשער של הבית שלי אני קולטת את שניהם

עומדים

מיללים

ומסתכלים עליי

איך אפשר לעמוד בכזה דבר??

 

מאז מים רבים זרמו בנהר

האח ברח לטובת השכנות השרמוטות

האחות שהיתה די אנטי בהתחלה וגם קצת תוקפנית

התגלתה כאחת החתולות הטובות

ואומצה על יד הכלב שלי שנתן לה לישון על ראשו בלילות החורף הקרים

 

והיום

הפיצית שהפכה להיות גדולה

חובקת גור חתולים חתיך ביותר

שלא ידוע מיהו אביו...

 

אז קבלו אותם... :)

 

דולי

קייקו
נכתב על ידי midoori , 4/6/2005 11:43   בקטגוריות מיצי מיצי מיציייייייייי  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,432
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)