לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

מספר לי סיפור...


לפני 26  וקצת ימים נולדתי ולעולם היתה תקווה שלא מומשה

18 זה גילו של השטיח הכלבלבי שיש לי על מפתן הבית

2 חתולים גידלתי ורוממתי- אחת היא הבת שלי השני הוא הנכד

8 ימים היו גזר דיני בצבא אחרי שנתפסתי על שתייה,

3 ימים ישבתי בפועל

7 הן המדינות בהן ביקרתי עד היום ובאחת הייתי 3 פעמים.

21.5 היתה הפעם הראשונה שהתנשקתי עם גבר 

21.5 הוא הגיל שגם איבדתי בו את בתוליי.

2 הוא הגיל בו התחלתי לקרוא ומאז לא הפסקתי

4 הן השפות שאני יודעת, או מתיימרת לדעת.

7 הם הגברים איתם הייתי

1 היה בלוגר שהכניס אותי לבלוגריות

1 היה ידיד

1 היה שותף של בלוגר ואחר היה חבר של אותו בלוגר.

2 היו ההזדמנויות שלי לעשות אורגיות עם גבר ויפנית. לא ניצלתי אותן.

2 הם הדברים האלה שקשורים לי לגוף וממש מקשים עליי את החיים.

6 אנשים פגשתי פה בישרא, אחת לא מדברת איתי, ועם השאר אני בקשר זה או אחר.

10 שעות אני צריכה לישון כדי לתפקד

2 דודות, 3 אחיות, 3 בנות דודות, 2 בנות בנות דודות, זה מה שמכילה המשפחה מצד אמא.

2 הם קעקועים שמעטרים את גופי וכנראה עוד אחד בדרך

1 חברה טובה איבדתי.

1 פעמים הייתי בין 2 פיגועים.

460 פוסטים נכתבו עד פוסט זה והיד כמובן עוד נטויה

1 זו אני, כבשה לעדר הכבשים הפועות של ישרא.... :) 

 

* זה מה שקורה כשקוראים אותו ואותה ומגלים שההתחלה היתה שם.

 

נכתב על ידי midoori , 9/5/2006 00:03  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)