לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

בגמילה


כבר הרבה זמן לא הרגשתי פרפרים בבטן

כבר המון זמן לא רציתי מישהו באמת

כבר הרבה זמן שלא הרגשתי באמת שלמה עם מי שאני נמצאת איתו

כבר הרבה זמן לא חשתי רצויה באמת על ידי הצד השני

כבר הרבה זמן לא חשבתי שהנה הנה אני רוצה להיות כל היום וכל הלילה עם מישהו

כבר הרבה זמן לא הרגשתי מלוכלכת כמו שאני מרגישה לאחרונה

החלטתי לצאת למסע גמילה

גמילה מגברים שלא ייצא לי מהם כלום

גברים אבודים

גברים לא בוגרים

גברים עם נטיות התאבדותיות או סטלניות מדי

גברים שמחפשים ריבאונד

ועוד כל מיני ומיני אלה

אני בגמילה עד להודעה חדשה

כי פעם מישהו אמר לי ואני באמת צריכה ליישם את זה

"אל תמכרי את עצמך בזול לכל מי שמבקש"...

נראה לי שאני שווה יותר ממה שאני עושה מעצמי ואני רק צריכה לזכור את זה ולא לתלות תקוות בכל דבר שזז ומראה גיץ של התלהבות מזוייפת.

נראה לי שאני שווה יותר.

 

נכתב על ידי midoori , 26/8/2006 02:32  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)