לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

אין רעיון גרוע מ...


מללכת לטיפול אצל קוסמטיקאית (או כמו שאני קוראת לה כוסמטיקאית) מיסטיקנית, מתוסכלת  אחוזת אמוק על כל העולם שבדיוק חזרה מבית קברות ובטוחה שברגע זה מתה ממש ועוד שבועיים היא תוולד מחדש.

במיוחד כשהיא גוחנת מעלייך עם פינצטה חדה ושעווה רותחת.

התוצאה

אני נראית עכשיו כמו אנדרואיד, חסרת גבות כמעט לחלוטין כשמהגבות שכן נשארו יש גם חור ענק ומזוויע באמצע.

אחרי שהתבכיינתי לאבא שלי על זה שהוא הולך לצחוק עליי ואיך אני אופיע ככה בחתונה, ישבתי וחשבתי על שמינית הכוס המלאה- לפחות היא לא תלשה לי ת'דגדגן.

(והגבות יצמחו)

 

נכתב על ידי midoori , 7/9/2006 00:11  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)