לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

מסמך משפחתי מצמרר


שתי נקודות אור נחתו עליי בסופ"ש

אחת בדמות מיסטיקנית במסיבת הרווקות של אחותי נתנה לי להאמין שאולי יהיו דברים בסיידר

והשנייה והיותר חשובה  בדמות ג'ינג'ה אחת גדולה, מסטולה מעייפות ומצחיקה

אחותי האמצעית נחתה בארץ ברעש וצלצולים שגרמו לי אושר לא ברור

אפילו שתי חברות של הבלונדה שהסתכלו עלינו יחד אמרו ש "בטח הן מה זה מצחיקות יחד", כן כן אנחנו שונות כל כך אחת מהשניה עד כדי כך שאנחנו גם משלימות אחת את השניה.

המון המון כאב ראש יש מהחתונה הזו

המון מתחים בין בני הזוג

אבל העיקר שהג'ינג'ה שוב בארץ אפילו אם זה רק לפרק זמן קצרצר ביותר

 

אז היתה מסיבת רווקות ולראשונה ראינו את הבלונדה שותה, עליי לציין שמחזה מצחיק מזה אין, בנוסף התוודענו לדברים שלא רצינו להתוודע אליהם, והוכחות לדברים שידענו קודם.

עם הג'ינג'ה קפצתי אתמול לאיזה דרינק בפאב, דרינק שנמשך עד ארבע בבוקר, וכלל התבכיינויות וגילויי נפש- ממש אופרה ווינפרי אנחנו.

סיפורים משעשעים נזרקו פה ושם מחייה בארצות הברית ואחד מהם שיכול לקרות רק לי (אבל קרה לה) מובא פה

"הלכתי לסופר ונעמדתי לי מול המקרר עם הגבינה וחיפשתי לי משהו לקנות, פתאום נעמד מאחורי מישהו ואני שומעת אותו אומר "u like cheese dont u baby? baby' u like cheese' ha? " מרוב בהלה לא הסתכלתי אחורנית, והמשכתי לבהות בגבינות, והוא הוא המשיך בשלו "את אוהבת גבינה, אה? אבא יקנה לך גבינה"

החלטתי להסתובב ולראות מי המטרידן, ופתאום ראיתי גבר שעל הבטן שלו היתה קשורה תינוקת.... "

 

 

ועכשיו קפצו אליו לאמר לו מזל טוב ונשיקות, יש לו יומולדת

נכתב על ידי midoori , 10/9/2006 13:18  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)