לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

העיקר שעבר בשלום


אחרי כל כך הרבה הכנות

הרבה המון מתח והוצאות כסף שונות

אחרי שנה של דיבורים על ה-חתונה

ואחרי המון תסכולים

הבלונדה נשואה.

 

החתונה היתה מהירה, אני כמעט ולא זוכרת ממנה כלום

ולא כי שתיתי יותר מדי...

היו טיפה דמעות והתרגשות גדולה

מליאן מחמאות על התסרוקת המאממת והאיפור המדאים שלי

מליאן סקס אפיל שבא מצידה של הג'ינג'ה

היו הרבה בילבולים של "נו, חזרת כבר מארצות הברית?" וגירודי פדחות לכשציינתי שאני תמיד הייתי פה ולא הייתי מעולם שם.

הרבה מזרחית

הרבה ניענועי בז'אז'ים ותחתים מצד המשפחה שלי ומצד חברי המשפחה הלא אשכנזים

והכי הרבה מכולם זכיתי אני לטונה נשיקות מכל מיני זקנים לא מוכרים

שמבחינתי יכלו להיות גם סוטים שהסתננו לחתונה ואמרו שהם קרובי משפחה של מישהו

היו 550 אנשים שהגיעו וקיבלתי מ 500 מהם בוסות רטובות מלאות אודם ואוכל ומלוות במשפט האלמותי "בקרוב אצלך"

כשעיוותתי את הפרצוף ואמרתי להם שלא נראה לי הם דחפו לי חמסה לפרצוף ואמרו לי שאני לא אדבר ככה.

"נו טוב" אמרתי להם

"אז בקרוב אצלי" (פחחחחחחחחחח).



 

 

נכתב על ידי midoori , 13/9/2006 16:36  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)