לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

זורם בורידים


 

בחוץ מתחיל להיות נעים

רוח קרירה מלטפת את גופי

הלילות מקדמים את פניי והקרירוץ משתלטת

מזכירה לי שעוד מעט

עוד קצת מגיע לו החורף

וכל מה שאני צריכה שיבוא איתו

זה מגע יד

אחד כזה לא סתמי

אחד כזה שמתכוון באמת

שיגרום לדם לזרום בורידים

ויחמם.

 

(בקשות גדולות יש לי?)

נכתב על ידי midoori , 16/9/2006 03:36  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)