לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

i wonder


 

יש לי טונה חברות, ממש הרבה, כאלה שנראה שאוהבות אותי מספיק לדעת מה אני, יש לי טונה חברות כבר שנים, טונה חברות ממש טובות

ולחברות הטובות שלי יש טונה ידידים,

מעניין אותי לדעת אם אני לא ראויה מספיק בכדי שאותן חברות יחשבו לחבר אותי עם אחד מהידידים האלה. כי בכל השנים האלה זה ממש לא קרה.


אם את מעוניינת בחבר של חברים, אבל הם טוענים שהוא לא מתאים לך כי הוא מוזר מדי, כדאי להתעקש על זה בכל מקרה? או לרדת מזה למרות שממש ממש בא לך עליו?


ואם האדם היחיד שעוד היה מוכן לשמוע תזיוני שכל שלי ולבלות איתי פעם בשבוע כבר לא שולח הודעות זה אומר שהוא יוצא עם מישהי או שממש נמאס לו???


חיי ממש משעממים בימים אלו וזו כנראה הסיבה לדראון

מבטיחה שבקרוב יהיו פוסטים יותר שמחים...


משהו מקסים שרק מישהו מוכשר כל כך יכול לבטא במילים מדויקות כל כך

מדויקות לי בכל מקרה

 

 

 

 

 

נכתב על ידי midoori , 20/9/2006 01:38   בקטגוריות ??  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)