לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוף


 

עד שסוף סוף אני נקשרת לשכנים מסויימים

הם צריכים לעזוב

חרא



נכתב על ידי midoori , 11/8/2007 01:01   בקטגוריות פיציייייייייייייייייייי, תמונותימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי שם...


השבוע היה שבוע דמעות

זה התחיל מזה שהבהמה הטיבטית שלי נדרסה אחרי שמישהו רשע שיחרר אותה מהגינה שלנו והמשיך מזה שלא ידענו מי לקח אותה ולאיזה וטרינר מה שגרר ממני התקף לב קטנטן ודמעות לא קטנטנות בכלל, אחרי שאיתרנו את האבידה היא חזרה אלינו הביתה ביחסית שלום פלוס כמה תפרים ברגל והכל נראה בסדר יום אחרי כשהיא החלה לבלוס את הנעלי בית הפרוותיות של אמא שלי. עד היום, היום חזרנו הביתה מסיור שימשי ונעים וראינו שהפצע נפתח, אצנו רצנו עם הבהמה למוקד חירום שם הוטרינר המקסים קבע כי הפצע מזוהם וזה בגלל שהרופא הקודם לא ניקה את האיזור ונכנסו לתוך הפצע שיערות מה שגרם לי לבכות מעצבים על הרופא השני ותגובת חוסר אונים של הרופא הנוכחי...

היה ניתוחון, הבהמה התמסטלה מסמים ישר לתוך הוריד וחוץ מצווארון מכוער שנתקע בכל מני דברים היא די מאושרת _נו בטח ככה זה כשמבזבזים עלייך 1500 שקלים בשבוע אחד...)

 

באמצע היה גם את זה, שאיך שראיתי את זה פרצתי באמצע האוניברסיטה, למרות שהוא נתן לי אישור לא לבכות...

 

ביום שישי היה לי מבחן, גדול כזה, אחד מהחשובים יותר (שנכשלתי בו שנה שעברה) וכל כך רציתי להצליח, וכל השבוע שעבר עשה לי רע, אבל לא נתתי לכלום לגרום לי להפסיק ללמוד..

שעתיים אחרי המבחן יצאתי החוצה, חיוך על שפתיי, מיד אחרי צילצלתי לחברה טובה, וכששמעתי אותה צוחקת פשוט לא הצלחתי להפסיק את הבכי שלי, מרוב הקלה, אני יודעת שהצלחתי ואפילו יותר, וכל הלחץ הזה פשוט יצא החוצה בצורה של בכי....

 

אז בכיתי המון השבוע

לדעתי אפילו מספיק לשנה...

מספיק לי בינתיים....

 

וחוצמזה חג שמייח ונשיקות והנה בוטס לפני הצווארון והניתוחון מדגמנת סקוטיות

(איך אפשר לא לאהוב אותה איך??)



 

נכתב על ידי midoori , 4/3/2007 01:16   בקטגוריות יהיה בסיידר, פיציייייייייייייייייייי, תמונותימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמיתויות #1 (כי נמאסל י ללמוד כל היום)


1-א) שתי חברות יושבות בבית קפה ואוכלות עוגה, החתיכה האחרונה בדרך כלל תאכל על ידי החברה הרזה יותר

1-ב) כשיותר משתי חברות יושבות לאכול יחד, תמיד אבל תמיד תשאר חתיכה אחרונה בצלחת של כל מנה, למרות שלפחות אחת מהן

       נורא תרצה לאכול אותה


ולבקשת הקהל עוד קצת תמונות........


הובה אחד היצורים הכי יפים בעולם שברוב חכמתה שרפה לעצמה את השערות כשנכנסה בתנור!

 


הבייבי שלי עם מבט גאה בעיניים (אחרי שהיא לעסה לי תחילזון שניסיתי לצלם)

 

נכתב על ידי midoori , 11/2/2007 16:47   בקטגוריות אמיתויות, מיצי מיצי מיציייייייייי, פיציייייייייייייייייייי, תמונותימי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,432
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)