לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החיים שלי בבועה....


" בלוג לכל אחד, בלוג לאף אחד"....
כינוי:  midoori

בת: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מלחמה


 בימים אלו אני לא צופה בטלוויזיה

אני גם לא מקשיבה לרדיו

אני לא מסוגלת להכיל בתוכי את כל בליל התיאורים האלה שכל שעה מועלים על גבי האתר

לא מסוגלת לקלוט את המראות האלה ולא לחשוה על ילדים

ילדים שנמצאים בתוך גוב של אריות חמושים

 

והרי עברתי כבר שלוש מלחמות

אלא שעד עתה לא קלטתי מה זה אומר

לא ממש קלטתי

אתה מבין את זה רק כשנופל גראד ובאותו רגע מזעיקים את החברים שלך

את הבעל של אחותך

או של החברה הכי טובה שלך למילואים

דבר שלא חוויתי עד היום

 

זה לא פתרון,

וגם אם אני לא עושה את זה באופן אקטיבי ישנם אחרים שסובבים אותי שמדברים על זה

שמדליקים את הרדיו או ששולחים סמסים מתארים

וזה לא שאני מנסה להתחמק מהאמת

אבל קשה לי לשאת אותה ....

המחשבות....

 

 

 

 

 

נכתב על ידי midoori , 6/1/2009 17:11   בקטגוריות התסבוכים שלי עם עצמי, יהיה בסיידר, תמונותימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא




 

אני לא כל כך אוהבת הופעות חיות

אפילו מאוד לא

לא אוהבת את הצפיפות, את הדחיפות, את זה שאני לא יכולה לראות את הזמר ובטח שלא להעביר שיר שאני לא כל כך מסמפטת

האמת היא שאני גם לא כל כך מתה על הקול הלא ערוך של האדם ששר, לפעמים ואפילו בדרך כלל זה הכרחי

 

הציעו לי ללכת להופעה של עמיר לב במועדון תל אביבי קטן יחסית ומואר באפלוליותו הלא יחסית בכלל, האינסטינקט הראשון היה להגיד לא, גם בגלל הסיבה שלמעלה וגם כי אף פעם לא טרחתי אפילו לשמוע את הזמר הזה. (כן כן, אני כבר חשה איך הפירות הרקובים מזרקים עליי)

אבל חוץ מלעבוד לא היה לי משהו אחר לעשות, אז הופעה IT IS !

 

ארגנתי לי יציאה מוקדמת מהעבודה ושמתי פעמיי לכיוון המועדון ההוא.

ההופעה נקבעה ל8 הגענו ב 9 והמקום היה ריק,

לאחר איחור של שעתיים וחצי והתמלאות כמעט עד אפס אויר, נכנסה לה זמרת ורודת שיער, שאת שמה אפילו לא טרחתי לזכור יחד והחלה לנגן שירים שגרמו לי לרצות לקחת אקדח ולירות בה ואז בי,

באופן שירתה היא הזכירה לי את אביב גפן של פעם, רק בלי המרי שהוא סימל, ועם המון מירמור ושמאלץ.

התחלתי להצטער שבאתי.

 

אחרי שירדה מהבמה ואחרי שתי כוסות בירה, הרגשתי הקלה, אך עדיין חששתי מעוד שעה וחצי שכזו,

כמעט שנרדמתי עד שעמיר לב עלה לו על הבמה, הוא הגיטרה שלו ועוד גיטריסט.

ברגע שהוא פתח את הפה שלו, בשנייה שהקול שלו חתך את האויר, התהפנטתי

לא יכולתי לזוז עד שההופעה נגמרה.

אפילו הבירה שכבר לחצה לצאת לא שכנעה אותי לקום ממקומי בכדי שלא אפספס שנייה.

בסוף ההופעה עוד שקלתי לקום ולתת לו איזה חיבוק, ולהגיד לו שאותי הוא הקסים בשירתו.

אבל החלטתי שזה כבר יהיה מוגזם.

ובפעם הבאה כשהוא יבוא למרכז, אין ספק שאני אהיה שם, עם פחות בירה ועם יותר דיסקים.

 

 



 

 

 

 

נכתב על ידי midoori , 1/4/2008 16:54   בקטגוריות תמונותימי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצפה של אושר




 

 

 seriously you are amazing at street photography!... you dont just capture an image you manage to capture emotion aswell which is the hardest thing to do in photography!

 

כשמישהו שאתה לא מכיר כותב לך כזה דבר

אין לתאר את האושר שמציף אותך באותה שנייה ותוך שנייה

 

 

(ואל דאגה זיינמאן, עד מחר אני כותבת את פוסט הפרוייקט שלך)

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי midoori , 19/2/2008 02:45   בקטגוריות תמונותימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,432
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmidoori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על midoori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)