לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווידויה של שוגר-בייבי...


כמו כל שוגר בייבי בתחילה דרכה- אני צעירה, יפה, חכמה ומסוכנת. אם אתה גבר מבוגר עם כסף בכיס- תיזהר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

טיפים לשוגר בייבי המתחילה...


אני יודעת שאשת מקצוע לא צריכה לחשוף את הסודות, אבל אנחנו הנשים צריכות לעזור אחת לשנייה.

הטיפים שרשומים פה, בחלקם אם לא רובם נועדו גם לנשים באשר הן. תהנו!

אז כמה טיפים:

 

היגיינה אישית:

# בדיאודורנט ספריי התאימי את הריח שלו לריח הגוף שלך. ריח חזק מדיי מעורר דחייה אצל ה"דדי'ז" בדרך כלל.

# בושם זה דבר חשוב- אבל לא בהגזמה. הזלפה אחת על המפרקים, אחת על הצווארואחת על האצבע למאחורי האוזניים תעשה את העבודה. גם בבושם צריך להתאים את ריחו לריח הגוף. מומלץ ריח פירותי-מתקתק לבחורות עם בעיית הזעה.

# קשה לגלח? עשי שעווה! אמנם כואב אבל שווה את המאמץ ומניב תגובות מדהימות. חוץ מזה- למי יש כוח לגלח רגליים, בית שחי ומפשעה מדיי יום?

# לבעלות חזה גדול או ירכיים נדיבות מומלץ למרוח טלק או דיאודורנט סטיק בין הכפלים. זה מונע הצטברות זיעה ומחליק את העור לאורך זמן.

# את הפנים שטפי תמיד בסבון ידיים, הקציפי אותו על העור, חכי לייבוש ואז שטפי במים חמים וטפחי במגבת לחה. זה עושה פלאים.

# שיער מומלץ למסוח בקרם בעוד הוא לח. זה נותן לשיער ברק חיי מאוד ומעדן את מגעו. מומלץ בעיקר לבעלות שיער קצר או מתולתל.

# הולכים לארוחת ערב? קחי איתך מברשת שיניים קטנה בתיק היד שלך. לחילופין- בקבוקון מי פה ייעשה את העבודה.

# הקפידי לרחוץ היטב את האיברים האינטימים שלך. ריח לא נעים ייגרום ל"דדי" שלך לזרוק אותך לכלבים.

 

קוד לבוש:

לכל מקום ולכל אירוע יש קוד לבוש משלו. תמיד בדקי מהו קוד הלבוש.

# עניבה שחורה- מחוייט. במראה מחוייט בדקי תמיד מה "דדי" לובש והתאימי עצמך אליו. אם הוא משתמש בחליפה השמרנית בשחור לבן- לכי על המראה הקלאסי של שמלת מאקסי שחורה וצמודה מעט עם שסע לאורך הרגל. בשמלות כאלה חשוב לא להגזים עם המחשוף אלא באמת להשתמש בכתפיות דקות ומחשוף עדין מאוד על גבול הבלתי נראה. כמובן שחשוב להתאים את השמלה למבנה הגוף! שלא תיראי מגוחכת.

# "קאזואל"- יום יומי עם קלאסה. במקרה כזה יעדיף "דדי" להתאים עצמו אלייך. תלוי כמובן במקום בו האירוע מתקיים אך במידה ומדובר ביבת פרטי- לכי על המראה הקלאסי של שמלת קוקטייל בגוונים בהירים שמחמיאים לגוון עורך. במידה ומדובר ביאכטה בשעות הערב- שמלת שיפון קלילה בגווני הלבן והתכלת תחמיא מאוד לכל "שוגר בייב". במידה ומדובר באולם או לחילופין תיאטרון- התאימי את עצמך ל"דדי". הניחי תמיד שהוא כבר היה באירועים כאלו ומכאן נובע שהוא יודע להתלבש אליהם.

 

התנהגות ונימוסין:

# התאימי את עצמך למקום. מן הסתם לא יהיו שם הרבה בחורים ובחורות בגילך. הקפידי להיראות רק בחברה "דדי" או לחילופין בחברת נערות. הקפידי לא להיראות בחברה נערים מסביבך מאחר ו"דדי" עלול להתעצבן מכך והשמועות עליו ועלייך ייגרמו לו לזרוק אותך לכלבים.

# לא יודעת לשתות אלכוהול? הסתפקי בכוסית שמפנייה/יין ודיי. אין סיבה להשתכר וליצור ל"דדי" ולעצמך מבוכות מיותרות.

# יוצאים לארוחת ערב? אל תזמיני דברים גדולים או דברים שאוכלים עם הידיים. השתדלי להזמין מרקים, פסטות או דגים. היראי מעודנת גם בזמן שאת אוכלת.

# נקודה חשובה לארוחות ערב: מפית על הברכיים! אל תקמטי אותה. השתמשי בה בעדינות.

# איכלי בזהירות כדי שלא ייפלו דברים על השמלה שלך. כתם שמנת אמנם נורא סקסי וטעים במיטה אבל בארוחת ערב עם הקולגות... עדיף שלא.

# תבררי תמיד עם "דדי" מי יהיה בארוחה/באירוע שאליו אתם הולכים. כדי למנוע מבוכה- השתדלי לדבר כמה שפחות אבל חייכי המון.

 

כללי זהירות:

# הסתובבי תמיד עם יומן קטנטן ורשמי היכן אתם נפגשים, מתי, באיזו שעה וכו'. פרטי הפגישה חשובים ביותר למקרה שתפלי על "דדי" מניאק.

# את הסלולארי תשאירי תמיד פתוח. שוב- למקרה ש"דדי" ייהפך לאיש הרע.

# תמיד החזיקי איתך אקסטרה תחתונים- לעולם אין לדעת מתי ל"דדי" ייתחשק לגנוז או לחילופין לקרוע לך אותם.

# מסיר איפור! תמיד החזיקי אצלך חבילה קטנה של מסיר איפור. מי יודע מתי תצטרכי את זה?

# איפור רזרבי- תמיד תחזיקי בתיק מסקרה ואייליינר, במקרים קיצוניים גם אודם. מי יודע מתי תצטרכי לחדש אותם?

 


 

בנות יקרות, למקרה ששכחתי משהו- תאמרו לי.

 תשאלו ואני אענה יקירות.
עד כאן,

 פאם פאטל שלכן,

"שוגר בייבי"

נכתב על ידי Sugar-Babe , 25/4/2010 13:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Roni ב-11/10/2012 14:56
 



שלום לכם קוראים שלי... *דמיינו אותי קורצת*


קצת עליי?

האנה, 19 וחצי, איזור השרון, לא עובדת, משלימה בגרויות, מעשנת.

שיער כהה עד אורך הסנטר, עיניים חתוליות בצבע חום-ירוק, עור כהה-כהה, חזה קטן, רזה, רגליים שלא נגמרות, 1.70, שפתיים מצויירות, ישבן עגול.

 

עד שנרשמתי לאתר "אטרף" לא האמנתי שאמצא לי "שוגר דדי". "שוגר דדי" הוא בחור בן 35+, בד"כ רווק/גרוש/אלמן, נאה, אמיד+ [עשיר], עוסק בהיי-טק או מסעדנות או ייבוא [משהו שמביא המון כסף בסוף החודש], בחור מצליח בקיצור.

"שוגר דדי'ז" בדרך כלל מאוד ביישנים בחיי המיטה, או גרועים או סתם לא בראש של מערכות יחסים עם בחורות בגילן.
הם מחפשים מישהי כמחצית מגילן [ולעיתים אפילו פחות, ראו: גבר בן 60 עם בחורה בת 20.], מתוקה, צחקנית ובעיקר סקסית, מישהי שיוכלו לפנק ולאהוב.
מישהי שיוכלו לתת לה מלא כסף ובתמורה תיתלה להם על היד יפהפיה הורסת, צעירה ומושכת שתיראה טוב בתמונות לעיתוני הבורסה.

"שוגר בייבי'ז" הן בנות הנעות בין הגילאים 17 ל-25 [אחרי זה הן כבר נשואות ל"שוגר דדי" שלהן.], יפהפיות, מרוששות, בעלות צרכים כספיים מאוד גבוהים ורצון להיכנס ל"היי סוסייטי".
הן המקבילות של "נשות השלטים החומים", נשים צעירות שבאות לאוניברסיטאות חשובות באנגליה, סקוטלנד ואירלנד, מתחפשות לדברים תמימים כמו מעצבות אופנה, ציירות ושחקניות, מתבייתות על מישהו משושלת האצולה של הארצות הנ"ל [לורדים, מרקיזים, נסיכים וכו'] ולאט לאט גורמות לו להתאהב בהן.
כעבור זמן מה [לאחר החתונה כמובן] הן מקבלות אחוזה/בית כומר/טירה [וכו'] ושלט חום גדול.
השלטים החומים מעידים על גודלו של הבית. ככל שהבית יותר גדול- צריך תחזוקה שוטפת יותר גדולה אליו. להלן: אנחנו מרוששים אבל אתם לא תדעו את זה כי יש לנו שלט חום. [או לפי פלאם ספרינגס- "ככל שהשלט יותר גדול, הגג יותר גדול- ואם צריך תחזוקה שוטפת לגג כזה- סימן שהבית מתחתיו ממש ממש גדול!" (מתוך "בלונדיניות ברגדורף") גאוני.]

 


 

אז למה החלטתי להיות "שוגר בייבי"?

קצת רקע עליי:

 

נולדתי בקיץ 1990, ילדה לאימא מטורפת בת 19, אבא היפי בן 25, הורים מטורפים של אימא והורים פולנים של אבא.
ילדה יפה עם שיער מתולתל ועיניים ענקיות.

בקיץ 1991 ההורים שלי התגרשו ועברתי לגור עם אבא שלי [בן 26] וההורים [הפולנים] שלו.

בחורף 1993 אבא שלי נישא בשנית לאישה [דאז מקסימה, היום מפלצת] בת 27.

החיים עם השניים האלו היו יפים אז.

בשנת 1999 נולדה לי אחות קטנה. [כיום בת 11]

ואז הכל התחיל להסתבך.
אני גיליתי שאני נמשכת לנשים באותה שנה [והסתרתי את זה נהדר עד כיתה ח']
אבא שלי התחיל לבגוד באישתו עם בחורה שהיא בדיוק חצי מגילו [הוא היה בן 34]
היו דיבורים על גירושין.

האוויר היה מתוח מאוד.
ואני? השתדלתי לא להיות הרבה בבית.

 

בשנת 2001 נולד לי אח קטן. [כיום בן 9]

ואז העניינים התחילו להסתדר.
אבא שלי הפסיק לבגוד, אישתו נהייתה יותר נחמדה.

אני עברתי לחטיבת הביניים.
הכל בא על מקומו בשלום.

 

בשנת 2006 ניצחתי את האנורקסיה אליה נכנסתי בשנת 2002 מהסיבות שלי. [ועליהן לא נפרט.]

בשנת 2008 אחרי שנתיים מחוץ לבית [רחוב, הוסטלים, מרכזים פסיכיאטריים לנוער] חזרתי הביתה והתחלתי בתהליך שיקום.

באפריל 2009 הכרתי את בן זוגי, בן. [דאז בן 22] במסיבה ומשם העניינים איתו פרחו.

 

היום אנחנו באפריל 2010, אני אוחזת בבן זוג כבר שנה.
אין לי עבודה אבל אני משלימה בגרויות.
לבן יש עבודה מקסימה בחברה נהדרת אבל אני לא מסתכלת על כמה הוא מכניס בחודש.

יש לו סוזוקי סוויפט חבוטה ומקסימה שלוקחת אותנו לאן שאנחנו רוצים [וגם קצת לאן שהיא רוצה]
הוא חולם על מיני קופר בצבע שמפניה, אני על מיני מיינור בצבע חציל.
שנינו עדיין לא חולמים על עתיד משותף.

ועכשיו לעיקר...
אני ובן החלטנו לצרף בחורה נוספת פעם אחת למיטה.
הגענו לשלב ביחסים שלנו שמותר.
אז פתחנו כרטיסים בשני אתרי הכרויות.

 

באתר אחד פנו אלינו כמה בחורות יפהפיות ואנחנו פנינו אל כמה.
באתר השני פנה אלינו צלם עירום ובחור בן 36 מרעננה.
את הצלם ניפנפתי דיי מהר.
הבחור בן ה-36 [נקרא לו ג'ייקוב...] הציע לי משהו מעניין...

אני אתלה לו על הזרוע- יפהפיה וקלילה ובלתי ניתנת להשגה- באירועים של העסק שלו.
בטיולים ביאכטות אצטרף אליו.
אראה קלילה וחמודה והוא ייסתובב עם מבט של "רואים את זאת? כן כן, השחרחורת היפהפיה שפה, היא שלי!"

הוא יישלם לי סכום מכובד על כל אירוע שכזה, יממן לי בגדים, קוסמטיקה [ת-ע-נ-ו-ג], נסיעות, טיולים ברחבי הארץ וכו'.

משמע- אני אוכל לשבת בבית קפה עם חברותיי, להזמין כל מה שאני רוצה, ולדעת שבסוף הבילוי, אקח את כרטיס האשראי המיוחד שהפקיד בידיי לצורך זה בדיוק, ואשלם בחיוך מאושר על הכל.

 


 

איך מסתדר דבר כזה עם בן הזוג?

טוב, שאלו אותי הרבה את השאלה הזאת ואני עונה אחת ולתמיד...
זה מסתדר כשיש אמון וביטחון בין בני הזוג!

 

אני ובן סומכים אחד על השנייה בעיניים עצומות, ידיים קשורות, פה חסום ואוזניים אטומות.

אני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי מעולם והוא אוהב אותי באותה מידה שאני אוהבת אותו ואפילו יותר. [ככה הוא אומר לפחות. אני סקפטית.]

 

אני ובן יודעים שאני לא אשכב עם ג'ייקוב מתוך רגשות.

אני ובן יודעים שלא אהנה באמת עם ג'ייקוב.

חוץ מזה- אני שחקנית לא רעה.

אני יודעת לזייף אורגאזמות מעולה.

תשאלו את האקסית שלי- קת'רין.

 


 

הבהרה קטנה לסוף-
השמות בדויים, הקולות שונו והמראות עוותו.

אל נא תעצרו אנשים ברחוב ותאמרו "היי שמע מה קראתי עליך!"

 

את השמות: האנה, בן, ג'ייקוב וקת'רין, לקחתי מן הסדרה המדהימה "ווידויה של זונת צמרת".

האנה היא זונת הצמרת [בזה אני שונה ממנה כי אני לא מוכרת את גופי, אלא את חברתי.]

בן הוא החבר הכי טוב שלה ולבסוף בן זוגה [אצלנו זה התחיל כבני זוג ואז חברים טובים.]

ג'ייקוב הוא הספונסר המקסים של האנה [לא שונה בהרבה מהמצב שלי עם ה"שוגר דדי" שלי.]

קת'רין היא המדאם של האנה [ואצלנו המצב שונה לחלוטין! אני וקת'רין לא מדברות כבר המון זמן, אבל תשמעו עליה הרבה.]

 


 

ובינתיים...
עד לפעם הבאה...
XOXO
"שוגר בייבי"

נכתב על ידי Sugar-Babe , 24/4/2010 13:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Piccolo ב-11/10/2010 01:49
 





כינוי:  Sugar-Babe

בת: 33




1,528

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSugar-Babe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sugar-Babe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)