לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Noga's FASHION Blog



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

לבוש לקניון, We Are Golden


לפני שבוע בערך הלכתי לקניון עם חברות. היה כיף 









החולצה מאמא שלי, היא עשויה מלייקרה והשרוולים עד המרפקים.
את העליונית השאלתי משחר המדהימה (היא מכבבת לפני 2 פוסטים). אני ממש התאהבתי בעליונית הזאתי!
סקיני ג'ינס כחול מפוקס.
עגילי פרחים גדולים ומוזהבים מסיטל ב10 שקלים [!]
תיק שחור-קיבלתי מחברות.

אני עכשיו מעצבת (בערך) ג'ינס. כבר קרעתי, עיצבתי וגזרתי אותו במקומות שרציתי, ואני צריכה לרסס עליו אקונומיקה. אני מקווה שהוא יהיה יפה, אני יעלה תמונות שהג'ינס יהיה מוכן 

אגב, התאהבתי בשיר של מיקה, פשוט אין עליו, הוא כזה חמוד ^.^

נכתב על ידי , 19/5/2010 17:01   בקטגוריות אופנה, ג'ינס, תמונות, יציאה, קניון, חברים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Middle of November


צילמתי את עצמי באווטפיט חדש. תהנו (:

















לא יצא לי ללכת עם האווטפיט הזה עדיין, אבל זה בתכנון.

השמלה מ Miss NRG, וקניתי אותה ב70 שקל. חברות שלי כל הזמן דיברו איתי על החנות הזאתי, ולא יצא לי ליהיות שמה. עד שיום אחד לפני התרמות מזון (פני מלאך),
הייתי עם חברה שלי בקניון, והיא ישר רצה איתי אל החנות הזאתי. אם חברה שלי לא הייתה מובילה אותי לחנות, אין מצב שהייתי נכנסת אליה סתם ככה. אבל שנכנסתי אהבתי! יש שמה את כל הדברים של המותגים, רק זול בערך בחצי ויותר. וגם, ראיתי שמלה ממש דומה לזאתי (אולי טיפה יותר יפה, אבל רק טיפה) שעלתה 250 שקל, יומיים לפני שקניתי את השמלה שבתמונות. ממש רציתי לקנות אותה (את השמלה ב250) אבל לא היה לי מספיק כסף עלי. מזל 

הג'קט הוא מTNT והוא גם הופיע בפוסט הזה. אני ממש אוהבת אותו וניראה לי שהוא עלה 150 שקל. אבל אני לא יכולה לחתום על זה כי קניתי את הג'קט הזה לפני שנתיים.

הצעיף עלה לי 10 שקל, באחד החנויות הלא מוכרות של קינג ג'ורג'. קניתי אותו כשהלכתי להסתובב עם חברות בת"א. בעיקרון היינו בעזריאלי, אבל אחרי איזה שעתיים פרשנו לרחובות תל-אביב. בחנות היה המון צעיפים כאלה בכל הצבעים, ממש בכל הצבעים! חבל שלא קניתי עוד איזה 2 צעיפים בורוד פוקסיה, ובסגול.

ובקשר לצמידים, צמיד אחד מהנוער העובד והלומד (צמיד של ~כמעט מדריכים~, צמיד מחוטים, וקוקיה). אני יודעת שזה לא ממש אופנתי, אבל אני ממש אוהבת את הצמידים האלה. ואגב הנוער העובד והלומד, הודיעו לי לפני שבוע שהתקבלתי ללהקת התנועה, והייתי ביום שני בחזרות בפעם הראשונה. שיהיה בהצלחה! 



אהבתם? תמליצו ותגיבו! 
Noga's style ♥

נכתב על ידי , 14/5/2010 20:00   בקטגוריות אופנה, הארון שלי, מסיבה, תמונות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoga's style אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noga's style ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)