לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fashion put it all on me!



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

פריס קוטור 2010!!!-דיור+רזה אל מול מלאה+תמונות שאהבתי(:


 

טוב אז עכשיו התחילו התצוגות קוטור בפריז וזה רק ההתחלה!!

אני ראיתי את התצוגוה של דיור וגם של ג'יבנשי אבל היום אני ידבר על דיור(:

דיור השתמשו בפרחים בשביל התצוגה כל התצוגה נראת פורחת אני אישית מאד אהבתי יש כמה שמלות שנראות כאילו פרח גדול נמצא עליהם פשוט מדהים(:

לפי וואלה:

"פלטה מטורפת של צבעים חסרי מנוחה, מצהוב עמוק וכתום ועד סגולים בוערים, שימשה בסיס לקולקציה המעוררת, שעסקה רובה ככולה בטקסטורות. בדים שקופים נשזרו אחד על השני בשכבות רבות, יצרו אשליה של רכות ותנודה בגוון, כמחקים את מנעד הבשלתו של הפרח, ופיתוחים קטנטנים של רקמה או מרבצי צבע המחישו את עוצמם של עלי כותרת צבעוניים. השיא גולם בשמלה אחרת, אדירה בנוכחותה, שנראתה כמורכבת משתי שמלות, שחורה ועזה על גבי צהבהבה ומוכתמת, מעוררת קרבה מענגת לפרחי 'אמנון ותמר".

אפילו הדוגמניות עצמן סוגננו כזרים עמוסים, כאשר ראשן נעטף בטול שקוף קשור בסרט, המזכיר את דרך אריזתם של עציצי מתנה בחנויות צמחים מהסוג הנכון. הבמה התיאטרלית, והתפאורה, שימשו רקע מתבקש עבור גאליאנו, שלא עמד בפיתוי ויצא לקהל לבוש, אולי, כגנן."


















השמלה האהובה עליי!!

איזה צבעים מדהימים לא?

 

אני ממש התלהבתי מהקולקציה היא כזאתי שמחה והצבעים מקסימים(:

 

בפוסט הקודם שמתי תמונה מהפקת אופנה של דוגמנית מלאה אל מול דוגמנית רזה

הינה עוד כמה תמונות מההפקה-








 

 

וסתם תמונות שאהבתי(:










 

לסיום!

אני משתתפת בתחרות של האקדמיה לאופנה והפרס הוא מלגה בסך של 20,000 שקל!!

אז תעשו לי לייק(:

האקדמיה לאופנה -תעשו קודם לייק על הקבוצה של האקדמיה לאופנה

האלבום שלי -ואחרכך גם על האלבום שלי!

המוון תודה!

אתם מוזמנים גם להגיב על העיצובים שלי ולהגיד את דעתכם אני ישמח לשמוע(:

נכתב על ידי , 6/7/2010 22:01  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: קולנוע , סלבס , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)