לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Think thin


Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

אני עוזבת


מסיבות אישיות אני פשוט עוזבת את הבלוג

היה פה נחמד

כל העסק הזה לא בשבילי

אני פשוט כנראה עדיין לא מוכנה לזה

פיזית ונפשית

לצערי

אולי אני פשוט ארעיב את עצמי למוות וזהו

פיס

<:

נכתב על ידי , 30/6/2010 21:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחרות החלה ( :


זהו התחילה התחרות!!!

ABC נגד דיאטה בריאה!!
יום ראשון
אז ביום הראשון כל אחת צריכה להכין טבלת נתונים של המצב שלה כרגע:
שם: סבטה ( :
גיל: 14.4
גובה: 170 ס"מ
משקל נוכחי: 76.7 ק"ג
26.54 : BMI = עודף משקל (;
דיאטה: בריאה
זמן: 50 יום
תמונת מצב: אני אעלה בעוד כמה זמן
יעד: 64 לבינתיים
מתחרה: Real Thinspo Girl
וזהו שיהיה בהצלחהה!! 
*בעצם רק שיניתי את הנתונים אבל קרדיט לשיר שכתבה את זה חח D:
נכתב על ידי , 19/6/2010 12:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי לעדכן (: דיאטה בריאה VS דיאטת ABC


טווווב, אז ישלי חדשות .. רעות וטובות

כל הזמן הזה שלא הייתי בבלוג.. לא עשיתי כלווווווווווווום.

אלו החדשות הרעות

והחדשות הטובות הן ~

חזרתי לעדכן ולהתמיד + לא עליתי במשקל (( :

אני בסביבות ה75 , 76

 

ולפי הכותרת , אני מתחילה דיאטה ממחר

אם מישהי ממש מקסימה מהבלוגים פה

דיאטה שנמשכת 50 יום.

היא עושה דיאטת ABC

ואני עושה דיאטה בריאה

בשבילי זה ממש מגניב ,

ככה נוכל לראות מה שווה יותר,

איך מרזים מהר יותר,

איך מרגישים , אם זה שווה את זה

חחחח

אז נראה מי השולטות כאן .

הבריאות או הלא כל כך בריאות חחח

בקיצור נראה D:

שתינו מצלמות תמונת מצב

ויצא לי שהדיאטה מסתיימת ב 7.8

O:

 

קיי ,

היום אני אמשיך להתבטל ומחר שוב חוזרים לשגרה

אחרי הפסקה נורא נורא ארוכה,

כל כך ארוכה שהמון בנות שחכו מי אני ושאני קיימת

D:

 

בהביי בננות (:

נכתב על ידי , 18/6/2010 19:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKill this fat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kill this fat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)