לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life and death


בבלוג זה יתפרסמו סיפורים שלנו.

כינוי:  latter end

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אנשייםם!!


אוקי אז ככה יכולה להיות שנטשנו קצת את הבלוג אבל זה בגלל שלא היינו על המחשב(היה חופש עמוסס)

ועכשיו התחלנו ט' אז אין לנו בכלל זמן.

אנחנו רוצות להחליף את הסיפור כנראה לסיפור גלישה עם שמות ואנשים שמבוססים על אנשים אבל זה יהיה

מאוחר יותר כי אין לי מספיק פרקים....

תקשיבו שמנו לב שהסיפור לא הולך וגם שני הבלוגים האחרים שלי לא ממש מצליחים אז אחד אני כנראה סוגרת

ואת השני אני יעדכןן פעם שבוע בערך(מקווה להספיק)....

עם יש משהו שאתם רוצים לקרוא או לשמוע אתם מוזמנים להגיב לנו ונעלה אולי סיפורים קצרים בין פרק לפרק....

את הפרק השני אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב עליו כי התגובות חשובות לנו[אנחנו רוצות להוציא ספר(חלום מכיתה ז')ואנחנו צריכות את העזרה שלכם!]

מקווה שתקראו ותגיבוו!

נכתב על ידי latter end , 14/9/2010 16:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlatter end אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על latter end ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)