לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כולנו עשויים, בעצם, מאבק כוכבים.

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013


מי אתה בכלל
נכתב על ידי , 28/12/2013 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של revi17 ב-5/4/2014 12:38
 




"לא יודע מה לומר לך."
"אז תחשוב על משהו כי בינתיים אתה לא נשמע נלהב במיוחד להמשיך את זה"
"אני לא נלהב מלהמשיך לפגוע בך
אבל זה מה שאני עושה לא משנה לאן אני זז" 
נכתב על ידי , 26/12/2013 12:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"כל כך הרבה חיפשתי אותך, וסוף סוף מצאתי. איפה היית כל הזמן הזה..."
"לא חיפשת מספיק טוב, כנראה. הייתי פה תמיד."
"כל הזמן הזה בלעדייך חיפשתי אותך. אפילו שלא הכרתי אותך, בעצם."

בטח את השיחה הזאת כבר שכחת אבל אני זוכרת ואני כל כך רוצה שתמצא אותי שוב ותיזכר שאני חשובה לך
שמישהו ימצא אותי, אני מרגישה קצת לבד 
נכתב על ידי , 23/12/2013 23:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Spaventapasseri ב-23/12/2013 23:58
 




"כן, ואז אם חוטפים אותי או משהו כזה, אפילו עם הסכין הקטנה הזאת, עדיין אפשר להתאבד- אם אני חותך ככה," הוא קירב את הסכין הקטנה והחדה לצוואר שלו וסימן חתך לרוחב מבלי לגעת בו, "או ככה," הוא סימן על פרק כף ידו חתך רוחבי.
"אם כבר לאורך," את שומעת את עצמך אומרת בקור רוח, כשהדבר היחיד שעובר לך בראש זה שירחיק את הדבר הזה מהורידים שלו, זה חד מדי וכל תזוזה של מילימטר נראית מסוכנת למדי.
"אני לא אוהב את העובדה שאת מבינה בזה יותר ממני..." הוא אומר בשקט ומביט בך. את מסיטה את המבט וממלמלת, "ידעת את זה כבר מזמן, שאני כזאת."
"זה לא ששכחתי, אני פשוט לא אוהב לחשוב על זה." 

נכתב על ידי , 22/12/2013 01:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"אני הכי יפה כשאתה אוהב אותי."


 
נכתב על ידי , 18/12/2013 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

14,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה # אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה # ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)