לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

ההבדלים בין בית ספר לצבא.



כל פוסט שני שאני קוראת כאן בבלוג זה על היום הראשון של הלימודים.
לחשוב שכבר סיימתי י'ב ועוד קצת פחות משבועיים אני מתגייסת,עדיין לא מעכלת את זה.
חובה עליי לקום בשעות מוקדמות,גם אם לא תמיד מתחשק לי.
חובה עליי ללבוש מדים של צה"ל.
חובה עליי להקשיב ,לציית ולכבד אנשים ובנות שיותר גדולות ממני בשנה וקצת.
חובה עליי לעמוד בזמנים.
חובה עליי לעמוד בלחץ בלתי נסבל.
חובה עליי להיות עם אנשים שאני בקושי מכירה,וגם לסבול חלק מהם בכוח
לתקופה של שבועיים ואפילו יותר בזמן השירות.
חובה עליי להיות נוכחת כל יום מבלי להמציא תירוצים מיותרים.(מה שהייתי עושה המון בתקופת בית הספר)
חובה עליי לאכול את האוכל של הצבא גם אם לא תמיד אני אוהב את זה..
..שמעתי שבחלק מהבסיסים או שהאוכל ממש טוב או שהאוכל ממש גרוע.
"סייג לחוכמה שתיקה" משפט שמתאים למערכת הצבאית..ככל שמדברים ומתחצפים אליהם הם עושים יותר גרוע,
יותר נכון,למדתי לפי אחותי .. שאין שם בכלל היגיון ואפילו אם לא עושים כלום היחס לחלק מהחיילים ממש לא טוב.
אז... חובה עליי לשתוק ברוב המקרים ולא לפתח ציפיות מהצבא בכלום!
חובה עליי ליהנות מהשנתיים האלה כמה שיותר,להכיר כמה שיותר אנשים טובים,לעשות את התפקיד שלי
הכי טוב שרק אני יכולה-לא משנה מה הוא יהיה, להיות מי שאני ולא להשתנות שם בשביל אף אחד, והכי חשוב
אף פעם לא להגיד את המשפט "עד מתי?".

תגידו תודה שאתם עדיין במסגרת לימודית,אתם חושבים שזה הרבה יותר גרוע
אבל תאמינו לי... שאתם טועים,בגדול. כבר בטירונות תקבלו את השוק של החיים שלכם..כן,גם אני.
נצלו את התקופה שנשארה לכם לא משנה עוד כמה שנים נשארו לכם 
ותלמדו,תלמדו,תלמדו... דבר שאני מאוד מצטערת שהזנחתי בשנתיים האחרונות שלי בתיכון.
לתלמידים שביניכם- המון בהצלחה בשנת הלימודים החדשה. ולחיילים בינינו שהתגייסו או עומדים להתגייס
אשמח לשמוע "חוויות" מהטירונות,עצות איך להתנהג וכו'. ומהשירות הכללי בכלל.
ו...בהצלחה גם לי,לא?
ולסיום- לאווירה אופטימית,שיר שאני מאוד אוהבת של שלמה ארצי ה-מלך.


תתארו לכם עולם יפה 
פחות עצוב ממה שהוא ככה 
ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים 
ומעל גגות, הכוכבים 
והזמן עובר בלי פחד 
ואני הולך לפגוש אותה בגן העדן 

תתארו לכם קצת אושר 
כי הוא כל כך כל כך נדיר כאן 
עיר מגניבה בתוך החושך ושנינו בשמיכה 
והיא מלטפת אותי ואומרת לי 
מחר יקרה מה שרצית 
והיא מלאה השתקפויות של עצב ושמחה 

תתארו לכם באמצע יום יפה 
שמיים מעליכם, האהבה איתכם 
כן, ככה זה קרה, לפתע היא אמרה 
אני עוד זוכר אותה, כמו בסערה 
תתארו לכם אותי נופל לתוך זרועותיה 

תתארו לכם עולם פשוט, חדר ללילה, בית בגשם 
ריחות עצים מלאים בתות, ושנינו שיכורים 
"אם נפרד אני אמות", היא לוחשת וגועשת 
תתארו לכם עוד הזדמנות לחזור פתאום לנעורים 

תתארו לכם את החיים, זזים אחורה וקדימה 
מה שחסר שוב מיתמלא, מה שהיה פתאום ישנו 
ואני מביט לתוך עיניה ונגנב בכוח פנימה 
תתארו לכם אותנו מגשימים את כל החלומות 

תתארו לכם באמצע יום יפה... 

תתארו לכם עולם יפה, פחות עצוב ממה שהוא ככה 
ואנחנו שם הולכים, עם שמש בכיסים 
(תתארו לכם עולם יפה, עיר בתוך החושך) 
עולם פשוט, תתארו לכם קצת אושר.

נכתב על ידי , 1/9/2010 18:13   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור, צבא, פסימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,582
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה מעבר למראה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה מעבר למראה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)