לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ירדנע הלכה לאיבוד S=


...I'm lost without your love

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010


ימים לא טובים עוברים על כוחותנו =|


טוב אני יודעת שאני צריכה לברוח מאיפה שאני נמצאת אבל תמיד שאמרתי את זה אז
 זה היה בצחוק !
עכשיו זה פשוט רציני . אם אני לא אברח מפה בזמן הקרוב אני אמות .
לקראת היום הולדת שלי אנשים החליטו להגיד לי שאפחד לא יזכור - ח כ ם
פתאום דברים שרציתי מופיעים ושוב נעלים - איזה א ו ש ר 
אנשים שאני אוהבת מתרחקים ממני - איזה כ י ף
אנשים שחשבתי שאוהבים אותי ושאכפת להם ממני מתגלים כאנשים שלא אכפת להם בכלל - והאושר ג ד ל
ואז כולם שואלים מה קרה ומה אני יגיד שהם אשמים לא אני אומרת שכלום .
אתמול הייתי במסיבה של חברה וטוב שמישהי העלתה את נושא החרם שהן עשו עליי ,
עוד שנייה בכיתי אבל למי זה הזיז ?
אני יגיד לכם למי - ל א פ ח ד !
אבל בקרוב חופש גדול ואז נתרחק מכולם אז יכול להיות שיהיה טוב .
נקווה שמחר יהיה יום טוב הרבה אבל הרבה יותר טוב 3>
 
נכתב על ידי , 15/5/2010 19:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יווווואו למה יש אנשים כאלה !?

היי ,
תגידו לי למה יש אנשים מגעילים , פוגעים ומעצבנים בעולם !?
מה אני כאילו עד כדי כך מכוערת ?!
ראבבבק הכל התחיל מזה שהילד שיושב לידי עשה מי עדיף הוא בהתחלה שאל אותי על בנים ואז

הוא החליט לשאול אותי על בנות ואז הוא שאל עליי ועל עוד ילדה אחת מהשכבה שלנו ,
אני עניתי אני ווהוא שוב שאל ואני שוב עניתי אני  ואז הוא שוב שאל על אותה אחת אז עשיתי נו מה הקטע ואז 

הוא הסתכל עליי והבנתי הוא התכוון להגיד שהיא יותר ואז הוא שאל על מלא בנות ולא עניתי כי נעלבתי כזה ,
ואז אחרי שהוא שאל על כולן ולא עניתי הוא אמר בתכלס כולן יותר יפות ממך .

ואפילו חברה שלי הכי טובה בפייסבוק אומרת לי שאני לא יפה ושאני לא צריכה לריב איתו !!

מה היא סתומה ?!

חוץ ממנה יש עוד הרבה שאומרים את זה אני פשוט מרגישה כמו בדיחה מהלכת !

מה אני עד כדי כך לא יפה ?!

וגם אם אני לא יפה מה יש לי אישיות חרא ?!

תגידו לי מה נסגר עם אנשים ?! 
נמאס לי מאנשים. אני אומרת עכשיו ברצינות אם לא היה לי את סיונע  נראלי הייתי מתה :( 

יואו אני חייבת לפרוק לפני שאני פורצת בבכי שיכול למלות את הכינרת עד להצפה !

וכמה אני יכולה להיות סתומה אני כל הזמן נהיית חברה של אנשים שלא אכפת להם ממני בתכלס.

אני מרגישה לא נחוצה לאפחד ולא עוזרת לאפחד.

אבל בסוף יהיה טוב בסוף שאני יתרחק מהאנשים האלה :|
וזה מוזר אם נמאס לי כבר מכל זה ומהכל ?
ובנימה הזאת אני רוצה לחזור להיות אופטימית ולומר יהיה טוב ! 

נכתב על ידי , 6/5/2010 21:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פוסט 3 - אני משתגעת S= + כמה תמונות D:


שלום,(:

אז ככה אני עושה פוסט במקום ללמוד למבחן

ובמקום לעשות את החלק האחרון של העבודה במדעים שנדפקתי לעשות לבד כי חברה שלי בחזרות.

ארררר. אני משתגעת :S

אני מבקשת עזרה מילדים והם פשוט משחקים אותה שהם לא יודעים והם יודעים !

אומרים שאני צריכה לחשוב כאילו אני לא חושבת , אני מ1 יושבת על העבודה הזאתי

אז הדקה שלקחתי מנוחה הגיעה לי זה לא אומר שאני עצלנית !

ואני מנסה לפתור את העבודת חקר הזאתי לבד קיצר אררררררררר. :|

אבל בואו נסיים את הפוסט ואז נחזור לעיסוקים שלי ...

וכמו שהבטחתי יהיו גם תמונות D:

אתמול לא היה משהו מעניין קצת עצבים בבית הספר על מישהי אררררר .

והיום יום די מעצבן כי כל היום זה הקבצות כמעט וגם שלא היה הקבצות זה שישב לידי נזכר ללכת ולא היה למי להציק,

היה שיעור ערבית אני גרועה בערבית ובגלל זה יש לי פטור D:

וחזרתי הביתה ישר למדעים ואחרי זה היסטוריה . פיכככככס :|

היום בשיעור הראשון השני והשלישי יצרתי משהו שאתמול דיברתי עליו עם הבייב שלי סיונע (:

יצרתי את הנעל *_*

הרשת החברתית החדשה , יותר נכון ציירתי איך היא אמורה להראות !

ויצא דווקא נחמד [:

עיקר הפוסט היה כדי לומר : אני משתגעת !

אבל נשרוד DD=

אז הנה התמונות עם הסברים: 

המנורה הקטנה שאמא שלי שמה לי בחדר DD:

החולצת כלב המשוגע שלי XDD

השולחן שלי עם מלא דפים של העבודה במדעים :O

חחחח הנעל הרשת החברתית - דף הכניסה .

קטע הכניסה ביותר גדול D:

נעל - דף ההרשמה

דף ההרשמה ביותר גדול D:

עיצוב נעל ועיצוב רקע אישי D:


הדף בית , פרופיל חבר , וחיפוש חברים .

 
  
         
אני יצאה תמונה חמדמדה D:


נכתב על ידי , 4/5/2010 16:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi am lost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i am lost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)