לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אנונימי על החיים המושלמים וכל מה שמסביבם.

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

בלי היסטוריה אין עתיד


ההיסטוריה שלנו, של העם הציוני היהודי במדינת ישראל החופשית.
תגידו לי שם של מדינה שהיה בה כל כך הרבה עבר של סבל, מלחמות, שנאה. 
אני רוצה לקום יום אחד ולשמוע שלשרת בצה"ל זה לא חובה, שאין יותר אנטישמים וטרור בעולם.
אבל אני לא עד כדי כך אופטימית בשביל להאמין בזה, וחבל.
תסתכלו על עצמנו במראה, אנחנו תשושים, עצבניים כל יום יותר מהקודם, וחבל.
אנחנו מאמינים שאם לא נצעד ברגל ימין מהיציאה מהבית היום יהיה רע, וחבל.
וכן- גם אני "מאמינה" בזה, כאילו זה באמת מה שישנה את המציאות... אני פשוט מרגישה טיפשה.

ההיסטוריה שלנו סובבת סביב הדת.
לא רק שלנו- של כל העולם הזה.
ומה זה כבר העולם?
אם אנחנו רק אנשים קטנים שזה כל מה שמעסיק אותנו- הדת.
וע"פ מי הדת קיימת? 
האנשים שהמציאו אותה.
שרצו למצוא תשובות למה אנחנו כאן...
אבל אם אותם אנשים היו חיים בשלום עם כך שהם נושמים וחיים בששון, היינו יכולים לראות שהעולם הזה הוא לא שנאה ומלחמה...
הוא גן עדן.
כי אין לנו עולם אחר שבו נוכל לחיות ולשמוח כמו שאנחנו כאן- אז למה אנחנו עוסקים בלהשמיד את אחינו (בני-האדם)?


http://www.youtube.com/watch?v=9H1r1BMmGbc

xoxo 


נכתב על ידי , 1/5/2010 14:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





67

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMore Another One אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על More Another One ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)