לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What Good Are Wings If You Can't Feel the Wind on Your Face?


It's only after we've lost everything that we are free to do anything

כינוי:  Wingless Guardian Angel

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

שינויים ענקיים בחיים


אז.... וואו, הרבה זמן לא הייתי כאן. לא יודע למה מתחשק לי פתאום לכתוב כאלה.

כאילו אני כן יודע. היו כל כך הרבה שינויים ענקיים בזמן האחרון... והשיר הזה מתנגן לי בראש כל הזמן.

 

לפני 4 חודשים השתחררתי, זה היה הזוי. שבועיים לאחר מכן, התחלתי לעבוד באיזשהי חברת סטארטאפ.

עכשיו אני גר לבד בדירה שכורה בתל אביב ומבזבז המון כסף.

זה כזה מוזר לצאת ממסגרת שבה הייתי משהו מיוחד, גדול, היה לי שם אדיר, ופתאום, אני מרגיש שהעולם הרבה יותר גדול.

You're not the big fish in the pond no more
You are what they're feeding on

 

מתוך השיר Ain't it fun. שפשוט יושב לי בול חחח

 

החיים בתל אביב נורא נורא בודדים. זה לא קל לגור לבד. לא להכיר את האיזור...בקושי להכיר אנשים....

 

כאילו, עכשיו אני מתחיל להסתדר ממש. פתאום אני לא מרגיש שהתקבלתי לעבודה המדהימה הזאת בטעות, אלא אני יודע שאני באמת יודע מה אני עושה.

ופתאום החיים בתל אביב, העיר הגדולה, שבהתחלה כל כך לא קסמו לי, מתחילים לעקצץ טיפה. פתאום גיליתי שאני מכיר הרבה יותר אנשים משזכרתי מהבסיס. פתאום יש לי לאן לצאת....פתאום קניתי טלוויזיה, אז הריהוט של הדירה כמעט מושלם וראוי לגמרי לאירוח.

 

אז...למרות שנראה ומרגיש ככה, יכול להיות שלא הכל כזה גרוע. פשוט הגישה צריכה להשתנות.

 אז כן....לא קל לי. ולפעמים בודד לגור לבד, אבל יש לזה גם ייתרונות. בטירוף. כאילו, יש לי פאקינג בית משלי כשאני בן 22. 

לאט לאט נתחיל להכיר עוד אנשים בתל אביב. יהיה בסדר לא?:)

 

עד האינסוף, ומעבר לו.

https://www.youtube.com/watch?v=EFEmTsfFL5A

 

Ain't it fun
Living in the real world
Ain't it good
Being all alone
Ain't it good to be on your own
Ain't it fun, you can't count on no one
Ain't it good to be on your own
Ain't it fun you can't count on no one
Ain't it fun
Living in the real world

 

Don't go crying to your mama
'Cause you're on you're own, in the real world



נכתב על ידי Wingless Guardian Angel , 23/4/2015 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWingless Guardian Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wingless Guardian Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)