לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז, אתם באים לכאן הרבה? יופי.

Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

קר מי בפנים


אני יושב אצל המאבחן. אתה מבין אמיר, לילדים עם הפרעות קשב ופרפקציוניזם יש תמיד פער ענק בין היכולת לבין התוצאה. הפער הזה מתמלא. הוא חשב שניה. שינאה עצמי הלב שלי צעק. הוא מתמלא באכזבה.
ניו יורק לא הייתה המקום בשבילי. היה קר מי בפנים וחם מי בחוץ. מרוב עצים כבר לא ראו יער, מרוב צפיות יצאה רק כהות ריגשית. זה קורא לפעמים, דיכאון קליני, כיבוי אורות באגף העיינים. שרפתי עוד שטר של חמישים דולר במצית הזיפו שלי בהנאה ריגעית. מת קצת כל פעם שהשטר חדש ניגמר.
בסן פרסיסקו הכל היה כבר יותר טוב. האנשים חייכו והלילה היה קר, קפו אפילו. אכלנו סטייק וקינחנו בפיצה. הם המשיכו ללכת לכוון הגלידה ואני חזרתי למלון. קפה וצ'יפס זה מה שקניתי להומלס הרועד בחוץ. הוא נישען על תיבת דואר, אולי יש שם מיכתב של אהוב רומנטיקן ששולח לאהובתו מיכבת בעבר לים, אולי סתם מיכתב שמדווח על חוב שרק תופח של מישפחה ענייה בפרוורי אלבמה. מי יודע מה טומנת התיבה הכחולה עם לא יודעים אפילו מה יש בתיבת הדואר. הוא אמר הרבה תודה ושניה ליפני שהיסתובבתי הוא חיבק אותי, אולי לא היה לי פחות קר בחוץ, אבל בפנים היה שמח.
במלון ישבתי לכתוב וכל הזמן בהייתי באח ובך. את היית יפה והוא היה חם, השמיעו שיר של קולדפלי. ישבת שם עם מישהוא ודיברתם הרבה, לא הכרתי אותך אבל קצת הייתי שמח בשבילך שמצאת מישהוא שאת יכולה לדבר איתו כל כך הרבה. ובו קינאתי, לא בגללך, רק בגלל שהוא מצליח לדבר עם מישהיא כל כך הרבה זמן בלי עצירות מביכות. דימיינתי את כל השיחות העמוקות שניהלתי עם המין השני. אני אוהב את השקט.
המלון עוצב עם אלמנטים של ים וסירות.דמיינתי את סבא רבה רבה רבה שלי לבוש בביגדי פירטים, שודד את הספרדים, גם הדימיון הזה היתפוגג מהר. סבא מת ליפני שהוא הצליח ממש לספר לי את כל הסיפור. כל מה שהיה לי מימנו זה הבטחה, התחלה, וחיוך לא אופיני שאומר זה סיפור טוב.
האח היה תפוס, והוא חיבק אותך חזק. אחרי זה הם הלכו מהאח חבוקים ואת עברת לספה ליד ושכבת על הגב. האש חיממה לי את הצד ושמחתי שהסיפור מיתקדם גם בלי ממש עלילה, ממש כמו שיר היפ הופ ישן וטוב שאפשר לישמוע שוב ושוב. הם שתקו להאש התחילה לשרוף לי את הצד שפנה עליה.
אחרי זה היה הרגשה שאת נוגעת בי. ואני היתרחקתי מהאש. ואולי אתם חזרתם לשכב ביחד על הספה, או שזה היה האנחנו.
אבל הדבר היחידי שבאמת חשבתי עליו היה ההומלס, ואיך שהוא בכה אחרי שהוא חיבק אותי.
אני יושב אצל המאבחן. אתה מבין אמיר, לילדים עם הפרעות קשב ופרפקציוניזם יש תמיד פער ענק בין היכולת לבין התוצאה. הפער הזה מתמלא. הוא חשב שניה. שינאה עצמי הלב שלי צעק. הוא מתמלא באכזבה.ניו יורק לא הייתה המקום בשבילי. היה קר מי בפנים וחם מי בחוץ. מרוב עצים כבר לא ראו יער, מרוב צפיות יצאה רק כהות ריגשית. זה קורא לפעמים, דיכאון קליני, כיבוי אורות באגף העיינים. שרפתי עוד שטר של חמישים דולר במצית הזיפו שלי בהנאה ריגעית. מת קצת כל פעם שהשטר חדש ניגמר.בסן פרסיסקו הכל היה כבר יותר טוב. האנשים חייכו והלילה היה קר, קפו אפילו. אכלנו סטייק וקינחנו בפיצה. הם המשיכו ללכת לכוון הגלידה ואני חזרתי למלון. קפה וצ'יפס זה מה שקניתי להומלס הרועד בחוץ. הוא נישען על תיבת דואר, אולי יש שם מיכתב של אהוב רומנטיקן ששולח לאהובתו מיכבת בעבר לים, אולי סתם מיכתב שמדווח על חוב שרק תופח של מישפחה ענייה בפרוורי אלבמה. מי יודע מה טומנת התיבה הכחולה עם לא יודעים אפילו מה יש בתיבת הדואר. הוא אמר הרבה תודה ושניה ליפני שהיסתובבתי הוא חיבק אותי, אולי לא היה לי פחות קר בחוץ, אבל בפנים היה שמח.במלון ישבתי לכתוב וכל הזמן בהייתי באח ובך. את היית יפה והוא היה חם, השמיעו שיר של קולדפלי. ישבת שם עם מישהוא ודיברתם הרבה, לא הכרתי אותך אבל קצת הייתי שמח בשבילך שמצאת מישהוא שאת יכולה לדבר איתו כל כך הרבה. ובו קינאתי, לא בגללך, רק בגלל שהוא מצליח לדבר עם מישהיא כל כך הרבה זמן בלי עצירות מביכות. דימיינתי את כל השיחות העמוקות שניהלתי עם המין השני. אני אוהב את השקט.המלון עוצב עם אלמנטים של ים וסירות.דמיינתי את סבא רבה רבה רבה שלי לבוש בביגדי פירטים, שודד את הספרדים, גם הדימיון הזה היתפוגג מהר. סבא מת ליפני שהוא הצליח ממש לספר לי את כל הסיפור. כל מה שהיה לי מימנו זה הבטחה, התחלה, וחיוך לא אופיני שאומר זה סיפור טוב.האח היה תפוס, והוא חיבק אותך חזק. אחרי זה הם הלכו מהאח חבוקים ואת עברת לספה ליד ושכבת על הגב. האש חיממה לי את הצד ושמחתי שהסיפור מיתקדם גם בלי ממש עלילה, ממש כמו שיר היפ הופ ישן וטוב שאפשר לישמוע שוב ושוב. הם שתקו להאש התחילה לשרוף לי את הצד שפנה עליה.אחרי זה היה הרגשה שאת נוגעת בי. ואני היתרחקתי מהאש. ואולי אתם חזרתם לשכב ביחד על הספה, או שזה היה האנחנו.אבל הדבר היחידי שבאמת חשבתי עליו היה ההומלס, ואיך שהוא בכה אחרי שהוא חיבק אותי.
נכתב על ידי , 7/7/2011 09:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שפך את השוקו


על המדרגה השביעית בגרם המדרגות שמוביל לכניסה הרישמית והישנה של המדעטק. תהיתי בלב עם 7 זה מיספר טוב או רע.

 

היה קר ושתייהן חיבקו אותי מי שתי הצדדים, נשענות על נחש פרווה ארוך ועבה שגנבתי מאחד המוצגים, היה לנו נחש דומה בבית הקודם. אני זוכר שהייתי יושב עם כמה חברים בכניסה הרישמית של הבית הקודם שלנו, זה היה בכיתה ב', אימא אהבה את הכניסה הזאת מאוד ותמיד אמרה שהיא מזכירה לה בית מהמאה הקודמת, אבא היה אומר שהקשר היחידי בין הכניסה למאה הקודמת זה אולי שהדלת נפתחת בכזאת שאולי באמת היא מהמאה הקודמת. אימא הייתה מביאה לנו פופקורן ורואה אותנו משחקים בצעצועים. אהבתי את הבית הזה. אבל עזבנו לבית יותר יפה.

 

לאחת היה חבר, היא חיבקה אותי חזק. קודם היא דיברה איתו בזמן שרק אני ובלונדינית ישבנו שם, היא הלך הלוך ושוב וכל כמה מישפטים ביקשה מהבלונדינית להגיד לחבר שלה משהוא. פעם זה היה שהיא לא מדברת יותר עם איזה אחד שהיה בינייהם קטע, פעם זה שהיא לא חושבת על מישהוא שהיא הייתה יוצאת, ופעם זה שהיא באמת לא מתחילה שם עם בנים. אני והבלונדינית שתינו תי, שלוש סוכר, חזק. הברזנו מההרצאה של איזה מדען שדיבר על זה שאנחנו הורסים את העולם ואני חשבתי שאנחנו סתם יותר עסוקים בלחפש את מי להאשים על השוקו שנישפך אתמול ועכשיו כל הריצפה דביקה ומלאה נמלים. לא האסנו את הבית, סתם פחות נוח ללכת בלי נעלי בית.

 

בהרצאה הבלונדינית החזיקה ידיים עם מישהוא, מהצד זה היה יכול להיות רומנטי, אני ידעתי שהיא פשוט לא יודעת להגיד לא. הצעתי להם לצאת איתי, בחוץ היו עוד כמה שיצאו, מפחדים לעבור מי בניין לבניין, ספק מאתר הבנייה החשוך שמפריד בניהם ספק מהמורים. שאלתי אותה עם היא רוצה תי. הוא לא רוצה לצאת. לא לחצתי, אני מיתנגד לאונס. היא באה.

 

בירכתי את השומר הזקן בכניסה למדעטק, השכירו לנו את כל המתחם ללילה לבן אחרון, גיבוש שיכבתי ליפני שחצי מאיתנו נושרים ומחליפים אותם בשיכבה 0.2. השומר מילמל משהוא ברוסית והמשיך לשחק במישחק רשת, 200 נקודות. פוצצתה את הטנק של היריב. מזל שזה ווירטואלי ולא צריך לספר לאף אימא שהבן שלה מת.

 

ישבנו בחוץ ליפני שהשניה באה. דיברנו קצת. בין מילה למילה היה רווח יפה כזה, שאתה לא באמת שם לב אלו עד שאומרים לך, כמו הפעם הזאת שבדודה שלי הראתה לי את הרווח בשניים של ילדה שאהבתי, לא יכולתי לראות אותה יותר. גם את הבלונדינית לא יכולתי לראות אחרי הלילה הזה. הרווח בלט מידי. היא לא דיברה הרבה, לוקח לה המון זמן להיפתח. אני חושב שרק בשבוע השני של הלימודים שמעתי אותה אומרת מישפט שלם, אולי במבוכה ובחיוך המיתנצל הקבוע שלה. אבל היא בכל זאת דיברה.

 

שתינו את התי, היא חיבקה אותי ואז השניה באה, אמרו לי לא להתחיל איתה כי חבר שלה יכול לדקור אותי. לא ממש היה לי אכפת מחבר שלה, אני במיאלה מרגיש מת בשעות הקטנות של הלילה, סתם לא רציתי אותה ממש. היא דיברה עם חבר שלה, מלא. זה רק הדגיש את הרווחים ביני לבין הבלונדינית, היא חיבקה אותי ואני עשיתי לה נעים הגב. אמרתי לה שתכבה את הטלפון כבר ושהרעיון של הטיול זה גיבוש שיבכתי. היא חייכה אלי ואמרה קושקו ועוד כמה שמות חיבה שחיברו בייניהם כמה מילים, היא ניתקה אחרי כמה דקות והיתישבה לידי. היא חיבקה חזק, זה רק הדגיש את הרווחים שלנו.

אחרי הלילה הזה לא ממש יכולתי לראות אותך, פתאום הביישנות שלך הפכה לחמודה והדיבור הפך להגיוני. אחרי זה לא. אומרים שוקולד זה שוקולד, אבל אחרי מקס ברנר בשנות הזוהר שלו, קשה לחזור לאכול שוקולד פרה באותה הנאה.

 

אחרי זה באו כמה פנקיסטים רוסים, הן חיבקו אותי בפחד, הבלונדה לחשה שהם נראים מגניבים והחזיקה לי את היד חזק. גבר יש לך סיגריה אחד מהם שאל, מיתנדנד בחוסר דעת חסר חנניות. לא מעשן. הוא היתיישב על המדרגה השלישית וירק, צודק גבר עישון זה לא טוב, וואלה אתה צודק. אחד הפנקיסטים דיבר עם השלישית ברוסית עצבנית, היה הזכירה לי משהיא יפה. הפנים המחוררות שלה היו מזכרת מילדה לבנה ויפה.

 

דיברנו קצת כל הביטלס על להקות פאנק שלא הכרתי. הוא חיבק אותי ליפני שהוא הלך. שמור על עצמך. היה לי הרגשה שלא הרבה אנשים דיברו איתו בנועם בלי לרצות מימנו משהוא, הוא חייך ואז היתנדנד עם האחרים מהרחבה.

 

אני עדין חושב על הנחש שהיה לנו בבית. היינו משחקים איתו הנחש בא והיינו מחייכים. אבל אז עברנו לבית יותר יפה.אני חושב שהנחש נישאר באיזה חדר נעול. בטח עכשיו הוא סתם מעלה עבק מלא בעצב.
נכתב על ידי , 1/7/2011 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,543
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe walker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the walker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)