לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה חקוקים בפונט וצבע חוויות אישיות מחיי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

ואו, בדיוק נזכרתי ש XD



זה עצוב. זה באמת עצוב מה שקורה. כי עם כול הרצון שלנו להיות אנשים טובים, של גברים, אנחנו חזירים שוביניסטים וסוטים. אני יודע שאני סוטה.

כי

כשראש של בחורה נמצאת לך בין הרגליים, אתה לא שם זין על איך שהיא נראית או מי שהיא. אתה רק רוצה שזה ימשך.


נכתב על ידי , 20/7/2010 01:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18, say what boyee?


טוב אז 18...לא מרגיש לי כל כך שונה מ17...כן, עכשיו אני יכול להיכנס לברים ופאבים ואני יכול סוף סוף לנפנף בתעודה ולהראות שמותר לי להיות שם. אבל חוץ מזה? לקנות בירה? כבר קניתי בירה לפני....לשתות אלכוהול? התחלתי לשתות באמת לפני 3 שנים...

אז? צבא.
אני לא מרגיש מוכן להתגייס לצבא. אני מתגייס בעוד פחות מחודש והימים כבר ספורים וקבועים מראש. השבוע הזה, חוץ מרביעי ושישי כולם תפוסים אצלי, שבוע הבא ביום רביעי אני בכריתים עם המשפחה, חופשה אחרונה כזאתי...ואז ביום שני שאחרי זה, אופ היי טרללה, הגעתי לצבא-אה-אה-אה!

כוס עמק אני בן 18, כל מה שעובר לי עכשיו  בראש זה מי הבחורה הבאה שאני אפגוש, לאיזה בר אני אלך/מסיבה מגניבה שאפשר להתגנב אליה חינם, ובעיקר סקס , סקס סקס סקס סקס סקס, מה לעשות, ברגע שאתה מתחיל לעשות את זה אתה לא יכול להפסיק. זה כמו התמכרות חחחחח, ואני מכור כבר שנה שלמה.
נשים האשימו אותי בכמה דברים במהלך הזמן הזה, השנה + האלה. לכל האשמה תמיד אמרתי בפשטות:"כן". 
"אתה חרמן!", "כן!"
"אתה סוטה!", "כן!" 
"אתה מניאק!", "כן!"
"אתה סתם רוצה לזיין אותי!", (את ההאשמה הזאת הכי אהבתי! כי עניתי גם בצורה שונה) "ואו! את צריכה להיות בלשית! כן!"
אי אפשר להתווכח עם נשים על דברים, ובכנות, בשביל מה? זה כמו להתווכח עם ילדים קטנים..אי אפשר להתחיל לומר שאתה צודק והם טועים כי הם יאמרו את ההפך...עם הזמן הטענות יותר מורכבות ופלצניות אבל ממשיכים עם אותם הדברים..
במקום להתווכח עם אישה, אני מעדיף לעשות אהבה, כיף לך, כיף לי, כיף לכולם.

אני דוגל ב3 עקרונות: כנות, אמון וכבוד. אני שונא כשבנאדם מפר את אחד מהעקרונות האלה לידי או איתי. מבחינתי, הבנאדם הזה, הוא לא בנאדם נחמד ועם אישה, או הוהו! איזה כיף! ברגע שאני שומע מאישה שורה כמו: "יש לי חבר" אני מיד מבין שהיא משחקת משחקים איתי...כן, יכול להיות שיש לה חבר, אבל בשביל מה היא הולכת לבר [כן, קרה בבר] אם לא כדי להכיר גבר שאיתו היא תוכל להזדיין?! בשביל המוסיקה? אוי באמת, זה כמו לומר שאני לא הולך למועדון בשביל הבנות והמזמוזים והריקודים הצמודים אלא שאני הולך בגלל שאני רוצה "לרקוד ולהשתחרר" בולשיט. הולכים לשם במטרה אחת. להזדיין. לפעמים, במועדון אין מקום או לא נעים אז יוצאים החוצה ולפעמים לא יוצא אבל כן, בעיקרון זה יוצא ככה. "יש לי חבר", "וואלה? איך קוראים לו? מאיפה הוא? מה הוא עושה, בן כמה הוא?...יאפ."
"יש לי חבר", "גם לי, יש לי הרבה חברים".

לפעמים, אם אני באמת במצב רוח שטותי אני אשאל בחורה על העקרונות הנ"ל, הבחורה בחיים לא תצליח לומר את שלושתם. מה 3 הערכים הכי חשובים בכל מערכת יחסים? עם הורים, חבר, חברה לא משנה, עם אנשים. האישה אולי תצליח לומר אחד מהם, או שניים, אבל בחיים לא את כולם. "תקשורת, זה מה שחסר" אויש נו, תמצצי לי את השק אשכים..

הכול קורה כל כך מהר. הצבא כבר בא ומתדפק על הדלת...
אני בכלל רציתי לעשות קורס ולהיות ברמן. רציתי לעשות קורס במסג'ים ולעבוד ב2 התחומים האלו. מאוחר יותר רציתי לנסוע לחו"ל, למקום שבו מלמדים אותך הכול על עיסוי, על האומנות ואתה מקבל את הידע הכי טוב ואת התעודה שאיתה אתה יכול להתקבל לכל מקום.

 אויש נו
נכתב על ידי , 19/7/2010 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Hot-Crazy Scale


A girl can only be as crazy as she is equally HOT. For instance, if a girl is very crazy but not Equally hot then it is denied.
נכתב על ידי , 7/7/2010 13:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

גיל: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכסנדר הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכסנדר הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)