לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*Against myself*




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

I'm gonna leave the day behind..=]


 

טוב אז שקילה חמישית..:)

 

חחח ירד עוד קילו..D: לא עמדתי ביעד שהצבתי לעצמי..=\

אבל אני לא יוותר אני יצליח..!

אני עוד יראה לכולם אני יחזור ב1 בספטמבר שונה רזה מושלמת כולם הסתכלו ויקנאו!!

להוכיח לכל מי שלא היה שם בשבילי בגלל הגודל שלי בגלל דברים חיצוניים..!

שיאכלו את הלב כל אלה שלא האמינו שאמרו שאני ישבר שאני לא יצליח אז רק עוד 12 קילו ליעד הראשון אני מסוגלת!

אני יודעת!

הורדתי כבר 11 קילו וזה אל היה כל כך קשה..!

אני אוהבת את ההרגשה של ללבוש בגדים ולדעת שהם גדולים עלייך וכל שניה ללכת ולהרים את הג'ינס..:)

ולדעת שאני לובשת גופיה ובזמן הזה כל הידידים שלי מדברים על זה שרזיתי... יאוו אני רואה את זה כל כך קורה..

אתמול היה תאכלס הפעם הראשונה בחדר כושר עם מאמן וזה היה ממש טוב..:) הוא ממש התלהב ואמר שיש לי שריר בטן חזקים חח זה כיף לשמוע את זה..XD

והחלטתי להפסיק עם הדיאטה של ה- ABC החלטתי לעשות לעצמי דיאטה וממחר היא מתחילה..:)

והיא לאכול כל יום עד 350 קלוריות באמצע השבוע וביום שבת אני יכולה להגיע עד 700..!

ואני מחכה שהתקופה של הלחץ מההיסטוריה תרד ואני יוכל ללכת לחדר כושר כל יום!

בנתיים אני תקועה בבית לומדת להיסטוריה כל היום..=\ אעהאאעה הצילו...!

 



וזהוו בנות בהצלחה בהמשך..:)

 

נכתב על ידי *loly* , 7/6/2010 20:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *loly*

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*loly* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *loly* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)