לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The world as i fell asleep



Avatarכינוי:  The world as i fell asleep

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2010

פרק 13!!!


בשעה טובה וברננה אני מעלה פרק?!
למה לקח לי כל כך הרבה זמן?!
טוב.. כי אף אחד לא הגיב :$
לא נורא .. זה היה דיי צפוי :$

אז.. פרק'??!!!
אבל רגע לפני.. שיר .. אממ.. זה שיר של davedays הוא ממש מושלם והוא הוכנס לעלילה !

 


אז..
תהנו!!

 

 

"im sending you an sms im sending an ssms " הפלאפון שלי צלצל ."זה לוגאן , רק שלא יבטל" אמרתי "תסתכלי ותראי" אשלי אמרה לי ."טוב" ."היי תקשיבי , יש סיכוי שנלך למקום אחר?,תשאלי גם את אשלי" הקראתי את מה שהוא כתב. "אממ.. שיהיה" אשלי אמרה . "סבבה" החזרתי לו SMS "אז תתלבשו טוב כי יהיה קר .. אה ומשהו נוח" הוא החזיר לי SMS . "טוב" החזרתי . "נראה לי שתצטרכי לקחת ממני בגדים" אמרתי אחרי שהסתכלתי על אשלי ."לא, אני תמיד מוכנה" אמרה והוציאה מהתיק בגדים ."מה?,איך?,למה?"התחלתי לשאול ."אויש אמה את אמורה להכיר אותי!" אמרה "אני תמיד מביאה ליתר ביטחון". "טוב , צודקת" אמרתי בראש מושפל והתחלתי לצחוק.
"וואוו" אמרתי אחרי שאשלי סיימה להתארגן מחדש .
היא לבשה חולצה שחורה חלקה שמגיעה עד המרפקים , סקיני ג'ינס אפור עכבר נעלי בובה שחורות מלקה ותיק מנומר.


"זה? זה סתם משהו שזרקתי על עצמי" אשלי אמרה והתחילה והצטרפה לצחוק שלי . "אבל את?!, את זה כבר משהו אחר" היא אמרה "אני?" שאלתי ."כן" ענתה . טוב אם למא את האמת? באמת השקעתי הדייט הזה [אם אפשר לקרוא לו ככה] היה לי באמת חשוב.

אני לבשתי טוניקה ארוכה בצבע כחול עם קישוטים בצבע לבן וסקיני לבן [מי אמר ששכחתי את ישראל?] נעלי DC כחול לבן חום ותיק חום קטן לפלא'  ,כסף ומפתח.
"נו? , איפה הם?" אשלי שאלה בחמישה לשמונה . "הם אמורים להיות פה בשמונה!" עניתי לה משפילה את ראשי במבוכה .

"אמההה!!" שמעתי את אמא צועקת . "יש כאן 2 בנים שמחפשים אתכן!" . "טוב אנחנו כבר יורדות" צעקתי חזרה.
"היי" אמרתי ונשקתי ללחיו של לוגאן ואחריו גם לדין וכך גם עשתה אשלי. "תהנו" אמא אמרה . "תודה אמא , תהני עם אבא" אמרתי לה ונשקתי על לחיה.
"את צוחקת עלי!" לוגאן אמר . "מה?" שאלתי ."זאת אמא שלך?" הוא שאל , "כן" עניתי וחייכתי בגאווה . "מה? , אבל איך?, זאת אומרת היא לא צעירה מדי?" , "היא ילדה אותי כשהייתה בת 16 ועברה עם אבא לישראל" עניתי לו . "אז את ישראלית?" דין שכנראה גם הקשיב שאל . "אממ. נולדתי כאן , אבל אני מניחה שכן" אמרתי ושוב חייכתי חיוך גאה."מגניב" הם אמרו שניהם יחדיו. "אמרתי לכם שהיא מגניבה!" אשלי אמרה ואני הסמקתי.
"להיות ישראלי זה הכי אחי" אמרתי בגאווה . "מה?" אשלי לוגאן ודין מבולבלים . "עזבו זה משהו שרק ישראלי מבין" אמרתי והתחלתי לצחוק . "אז תסבירי ונבין" דין מחה . "טוב , אמרתי להיות ישראלי זה הכי אחי , זאת אומרת שאין על ישראלים J" אמרתי שוב עם החיוך הגאה שלי . "רגע!" לוגאן פתאום הסתכל עלי במבט מפוחד בעיינים . "מה קרה?"שאלתי . "את תלכי לצבא?" הוא שאל . "אממ.. אני חושבת שכן " אמרתי בזמן שאני באמת חושבת על זה .. "אני מניחה שכן , אומנם אני לא אהיה קרבי אבל גם מודיעין זה מגניב" אמרתי . "קרבי?" דין שאל , "מודיעין?" אשלי אמרה מבולבלת . "מה?" לוגאן סיכם את כל השאלות . "אמרתי שגם אם אני לא אהיה בשדה הקרב ז"א ממש בתוך האש  אני לפחות אהיה במודיעין . – מודיעין זה כל החיילים שמסיגים לנו את המידע למבצעים , על הפעולות טרור , על הפיגועים , על איפה מסוכן וכ'ו אמרתי וחייכתי . "איזה מגניב" לוגאן אמר . "כן אני מניחה שכן" . "אל תדאג לי המקסימום שיכול לקרות לי זה שאני ישמין!" אמרתי והתחתי לצחוק . "אפשר להעביר נושא?" שאלתי . "כן!" הם אמרו בפה אחד והתחילו לצחוק . "אז.. לאן אתם לוקחים אותנו?" שאלתי כולי צפייה ". "אתן תראו" .
"אממ.. " לא ממש ידעתי מה למר . "מה את אומרת?" לוגאן של אותי . "אני אומרת .. " אמרתי "ואווווו!!" צרחתי!
"מה זה באמת מצא חן בעייניך?" לוגאן שאל . "מאוד!" אמרתי נתתי לו נשיקה קטנה על הלחי , הסמקתי והשפלתי את מבטי . הרמתי את המבט אליו וראיתי שהוא מחייך , אני לא יכולה יותר אני נמסה! איזה חיוך! .
"בואי אני רוצה לקחת אותך לאנשהו.." לוגאן אמר לי , תפס את ידיי והחל לרוץ .

"וואוו!" אמרתי שוב הפעם מוקסמת מיופיה של לונדון .. "זה באמת משהו" לוגאן אמר כאילו כאישור .
"הסתכלתי עליו מסמיקה .. אור הירח היה בדיוק על הפנים שלו , הוא חייך את החיוך הכובש שלו , הוא קירב לאט את הפנים שלו לשלי , "תעצמי את העיינים " אמר ואני ציטתי . "אני רוצה לנסות משהו" אמר . "טוב" עניתי לו מרגישה כל עצצב ועצב בגופי רוטט הוא הצמיד את השפתיים שלו ברכות שלי ונישק אותי נשיקה קטנה ומתוקה .
ואז זה נגמר , זה היה כל כך מדהים כל הגוף שלי רטט אני הרשגתי כמו חשמל סתתי שכזה .
"olive you" הוא אמר לי .."מה?!" שאלתי לא בטוחה ששמעתי נכון . "תקשיבי לשיר ותביני הכל " הוא אמר והוציא את האייפוד שלו .
Can't get the words out of my mouth
That little feeling everyone talks about
The things you say like I miss your face
I wanna let you know but I can't get the words to go so

Olive you and everything you do
What two words can mean afraid to say the other three
Olive you the words are coming true
I don't know what to say but olive you

Can't fight the feeling I feel inside
I try to tell you but I always hide
The things you say like I want you to stay right
Here by my side and let the words slide

Olive you and the little things you do
What two words can mean afraid to say the other three
Olive you the words are coming true
I don't know what to say but olive you

You wanna tell me but I don't know how to say it
I'll let it out what's been on my mind
Those two words need an I love...

I love you and everything you do
These two words mean what I meant to say with three
I love you never felt so smooth
All I can say is I love you

(Olive you olive you olive you)
I love you
(Olive you olive you olive you)
I love you 
(Olive you olive you olive you)
I love you
(Olive you olive you olive you)
I love you 

"אני אוהב אותך!" הוא אמר ונשק לי שוב על הפה נשיקה כזאת עדינה עדינה אבל מתוקה.
"אני יודעת שזה מוזר אבל , אני חושבת שגם אני אותך" אמרתי בכנות מוחלטת שצצה פתאום .
"אני לא הפסקתי לחשוב עליך מאז אותו יום בפארק , את לא יצאת לי מהראש. אני לא יודע מאיפה באת אלי .. אני ממש הרגשתי רטט בכל הגוף , את נראית לי כמו מלאך , את לא יוצאת לי מהראש .. " הוא אמר לי ."מה קרה?" הוא שאל כשקלט שאני בוכה . "זה פשוט שזה ככה גם אצלי ואני בוכה בגלל שלא חשבתי אף פעם שאתה מרגיש ככה כלפי , אני מרגישה כמו בתוך חלום , כאילו אני עוד מעט מתעוררת וזהו , זה נגמר" אמרתי מתיפחת מהדמעות שלא מפסיקות לזלוג. "הוא התקופף ונישק לי את העיינים , את הדמעות" הדמעות שלך טעימות" אמר וחיך את החיוך שממיס לי את הלב.
אבל הפעם זה היה תורי אני התקופפתי ונישקתי אותו , נשיקה עדינה שנהפכה לנשיקה ארוכה וחזקה כזאת .
"אמה?" אמר לפתע . "מה?" עניתי מחייכת אבל עדין בוכה . "את רוצה להיות חברה שלי?" שאל אותי והרגשתי איך הלב שלי דופק. "כן!" עניתי \צווחתי אליו  . "עכשיו עשית אותי למאושר בעולם!" הוא אמר . ונשק לי .


 

אוהבת הכי בעולם :) ♥


נכתב על ידי The world as i fell asleep , 10/11/2010 20:39  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe world as i fell asleep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The world as i fell asleep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)